Robbie Wielaert
Moderator: mods
Lijkt me niet, anders kom je niet bij Wielaert uit. Twente onderhandelt hard en goed, vindt Wielaert belangrijk en zal een aanzienlijke transfersom vragen. Dat voorspel ik.Ronald! schreef:Is het niet gewoon zo dat ze eventueel wel alternatieven/een lijstje hebben, maar dat het geld er niet is?
Het stinkt aan alle kanten!
Prima. Dan haakt Ajax hopelijk af. Alhoewel ik vrees voor het alternatief (mits aanwezig...joey schreef:Lijkt me niet, anders kom je niet bij Wielaert uit. Twente onderhandelt hard en goed, vindt Wielaert belangrijk en zal een aanzienlijke transfersom vragen. Dat voorspel ik.Ronald! schreef:Is het niet gewoon zo dat ze eventueel wel alternatieven/een lijstje hebben, maar dat het geld er niet is?

Face your fears and live your dreams, No Fear
Volgens mij gebruiken ze voor de verdedigers nog steeds het lijstje van Van Geel. Al was er voor de transfers van Aissati en Sulejmani ook niet veel creativiteit nodig. Alleen voor Cvitanich lijkt er iets van gerichte scouting plaats te hebben gevonden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Cvitanich is aanbevolen door Essel, de (tot voor kort?) huismakelaar van Ajax. Dus zo moeilijk was dat niet.Jesse schreef:Inmiddels wel, ja. Maar niemand hier (behalve Thomas) had van hem gehoord toen Ajax met hem op de proppen kwam.
Blijkbaar weet Lemic geen goede verdediger en Lerby ook niet. Dan wordt het lastig. Wielaert lijkt me een vondst van onze technische staf, al kan het zijn dat hij al bij Van Geel op het lijstje stond.
BTW, Munsterman zou gezegd hebben dat Wielaert niet te koop is, wordt op dit forum gemeld.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat is in ieder geval wat anders.joey schreef:Cvitanich is aanbevolen door Essel, de (tot voor kort?) huismakelaar van Ajax. Dus zo moeilijk was dat niet.
En daarnaast: hoe weet je dit? Of maak je er ook hier weer van dat hij is aangeboden en dat het niet mogelijk is dat Ajax hem heeft 'ontdekt'?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Bron? Dit zijn van die rare aannames...joey schreef:Cvitanich is aanbevolen door Essel, de (tot voor kort?) huismakelaar van Ajax. Dus zo moeilijk was dat niet.Jesse schreef:Inmiddels wel, ja. Maar niemand hier (behalve Thomas) had van hem gehoord toen Ajax met hem op de proppen kwam.
Blijkbaar weet Lemic geen goede verdediger en Lerby ook niet. Dan wordt het lastig. Wielaert lijkt me een vondst van onze technische staf, al kan het zijn dat hij al bij Van Geel op het lijstje stond.
BTW, Munsterman zou gezegd hebben dat Wielaert niet te koop is, wordt op dit forum gemeld.
Ze hebben dus al met Linse, Lemic, Ploegsma, Essel Sports en de zaakwaarnemers van Oleguer en Cvitanich gewerkt.
Hier wordt dus wéér duidelijk dat de interesse voor de speler bepaalt met welke zaakwaarnemer AJAX zaken doet. En niet andersom. Geen complotten, geen maffiapraktijken.
Maar idd niet wéér gaan praten over Lemic, het gaat hier over Wielaert.
Hier wordt dus wéér duidelijk dat de interesse voor de speler bepaalt met welke zaakwaarnemer AJAX zaken doet. En niet andersom. Geen complotten, geen maffiapraktijken.
Maar idd niet wéér gaan praten over Lemic, het gaat hier over Wielaert.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo jul 23, 2008 12:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gelukkig is Lemic bij Ajax niet de enige makelaar. Wordt besproken in deze topic. Lees maar eens wat Thomas zegt.joey schreef:Toch werkt het zo, Boem. Reker zei onlangs dat na het vertrek van Lemic andere makelaars zich massaal hadden gemeld bij PSV. Die kregen voor die tijd geen kans, want PSV had Lemic al.
I think I lost my fucking headache