Ahmetcan Kaplan
Moderator: mods
Re: Ahmetcan Kaplan
Hoe heeft Gala €75m voor 1 speler?
Op dit moment ben ik blij met alle euro's die binnenkomen. Liever vandaag 6,5 dan eind augustus 9 en we niks meer kunnen doen.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Er vanuitgaand dat Kroes dan ook zelf eerder in actie komt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Uiteraard.
Met het geld van Kudus, Sosa, Medic, Rasmussen, salaris van Henderson dat vrijkomt... dan zou je toch echt een klasbak voor op 6 kunnen halen..
IK GELOOF!!!!!!
Als Rugani en Kaplan weg zijn zit er niks meer achter de basisspelers Sutalo en Baas. Dus dat zullen ze eerst wel willen versterken. Of zal Daley daar transfervrij voor komen?
Als Hato blijft heb je hem nog als backup voor Baas, en dan moet je Wijndal/eentje uit Jong maar op links neerzetten.Alexander schreef: do jul 10, 2025 10:50 am Als Rugani en Kaplan weg zijn zit er niks meer achter de basisspelers Sutalo en Baas. Dus dat zullen ze eerst wel willen versterken. Of zal Daley daar transfervrij voor komen?
Achter Sutalo heb je nu inderdaad niks, of je moet zo’n Bouwman meteen voor de leeuwen willen gooien.
Maar het belangrijkste is een klasbak erbij voor op 6. Klaassen is dat niet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
We hebben Alders, Gooijer en Bouwman als talenten met langlopende contracten die op rechts als rechts centraal kunnen spelen. Laten we ons geld uitgeven aan basisspelers en de backups met eigen jeugd invullen.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik weet bijna zeker dat Daley Blind terugkeert inderdaad.Alexander schreef: do jul 10, 2025 10:50 am Als Rugani en Kaplan weg zijn zit er niks meer achter de basisspelers Sutalo en Baas. Dus dat zullen ze eerst wel willen versterken. Of zal Daley daar transfervrij voor komen?
Gevoel of aanwijzingen? Op basis hiervan?
https://www.ajaxlife.nl/articles/2025/j ... -tadic-uitNatuurlijk valt dan ook direct de naam van Daley Blind. Heitinga lacht het weg. Een reactie volgt niet. “Laten we vooral praten over de spelers die er wel zijn,” stelt de perschef.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Omdat we een leider nodig hebben? Of omdat Girona zo is afgezakt dat Blind weg wil? 
Zijn insta post van 4 minuten geleden lijkt te hinten op een vertrek.
Ik denk Kaplan.
Kaplan verkopen, Akpom en Forbs erbij en ik mag hopen dat er echt nog een kanon op het middenveld erbij komt.
Kaplan verkopen, Akpom en Forbs erbij en ik mag hopen dat er echt nog een kanon op het middenveld erbij komt.
IK GELOOF!!!!!!
Kaplan ja. Blind heeft nog Hyves denk ik, die is zo oud.
Ik zal m toevoegen op mijn icq en vraag t wel ff!T82 schreef:Kaplan ja. Blind heeft nog Hyves denk ik, die is zo oud.
- Jinne
- Site Admin
Zat er gister niet bij vanwege mogelijke uitgaande transfer.
Galatasaray en Koln.
Prima. Hopelijk kunnen we hierna nog een toptransfer doen als het geld binnenkomt.
Allemaal meuk weg en 2/3 toppers binnenhalen. Prima werk.
Prima. Hopelijk kunnen we hierna nog een toptransfer doen als het geld binnenkomt.
Allemaal meuk weg en 2/3 toppers binnenhalen. Prima werk.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Koln lijkt me geen club die veel kan betalen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Lionel schreef: do jul 10, 2025 12:40 pm We hebben Alders, Gooijer en Bouwman als talenten met langlopende contracten die op rechts als rechts centraal kunnen spelen. Laten we ons geld uitgeven aan basisspelers en de backups met eigen jeugd invullen.
Gooijer is toch verbannen ?..
achter Sutalo heb je eigen jeugd
achter Baas heb je Hato of op links Hato.. te weinig.. Wijndal op links .....
Als een Arsenal bv 40/45 milj neerlegd is Hato weg... Een te groot risico.. dus voor nu zeer dom dom om Kaplan te verkopen
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Ik geloof niet dat Hato nu al weggaat naar die clubs. Dan komt hij amper aan spelen toe.mattie schreef: zo jul 20, 2025 9:46 amLionel schreef: do jul 10, 2025 12:40 pm We hebben Alders, Gooijer en Bouwman als talenten met langlopende contracten die op rechts als rechts centraal kunnen spelen. Laten we ons geld uitgeven aan basisspelers en de backups met eigen jeugd invullen.
Als een Arsenal bv 40/45 milj neerlegd is Hato weg... Een te groot risico.. dus voor nu zeer dom dom om Kaplan te verkopen
Daarbij zou ik Kaplan dus wel verkopen en met dat geld een CV halen die de strijd aan kan met Baas en Sutalo. Of een CV die ook rechtsback kan spelen of als 6.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Gooijer <> Gorter.mattie schreef: zo jul 20, 2025 9:46 amLionel schreef: do jul 10, 2025 12:40 pm We hebben Alders, Gooijer en Bouwman als talenten met langlopende contracten die op rechts als rechts centraal kunnen spelen. Laten we ons geld uitgeven aan basisspelers en de backups met eigen jeugd invullen.
Gooijer is wel nog een tijdje geblesseerd, toch?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
GangstaRiB
Maar Kaplan is toch gewoon niet goed genoeg? Hoelang zit ie nu al bij Ajax? 2 of 3 jaar? Iedere keer vind ik em tegenvallen als ie speelt. Dus ik hoop dat ie een mooie middenmoot club vind.mattie schreef: zo jul 20, 2025 9:46 amLionel schreef: do jul 10, 2025 12:40 pm We hebben Alders, Gooijer en Bouwman als talenten met langlopende contracten die op rechts als rechts centraal kunnen spelen. Laten we ons geld uitgeven aan basisspelers en de backups met eigen jeugd invullen.
Whitey on the moon.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vind ik ook. Staat stil in zijn ontwikkeling.
Hij had een korte reeks waarin ik, en ik denk iedereen, hem echt heel sterk vond. Maar raakte hij niet geblesseerd waarna hij er echt weinig meer van bakte?
IK GELOOF!!!!!!