Ik hoop dat jouw ploeg wint. En met Zonneveld erbij gaat dat natuurlijk zeker lukken.Deli schreef: Overigens staat zondag de Atheense derby op het programma: Panathinaikos-AEK...
Griekenland
Moderator: mods
Dat is gezien de stand ook wel een beetje noodzakelijk als we de hoop willen houden op mogelijk voorronde CL voetbal...
Het zal wel een saai gelijkspel worden...zoals de rest van het AEK seizoen...
http://www.soccerway.com/national/greec ... ar-season/
Het zal wel een saai gelijkspel worden...zoals de rest van het AEK seizoen...

http://www.soccerway.com/national/greec ... ar-season/
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
Ik hou het Griekse voetbal een beetje meer in de gaten dit seizoen dan anders. De HtC-factor.Deli schreef: Het zal wel een saai gelijkspel worden...zoals de rest van het AEK seizoen...![]()

Als ik de uitslagen en de goals voor en tegen van de meeste ploegen zie, doet me dat denken aan de Serie-A in de jaren 80. Er wordt wel heel weinig gescoord daar! Is het voetbal om aan te zien of speelt iedere ploeg op z'n Rehhagel's?
Wel, de ploegen die spelen om een doelpunt te scoren en om geen doelpunt tegen te krijgen zijn helaas te tellen op de vingers van een hand vrees ik: Olympiakos, Larisa, Panathinaikos, Panionios en PAOK en AEK een beetje.
Panthrakikos, Panserraikos, Levadiakos en Xanthi hebben het daarentegen gepresteerd om 9 en 10 doelpunten te maken in 15 wedstijden dit seizoen....
Panthrakikos, Panserraikos, Levadiakos en Xanthi hebben het daarentegen gepresteerd om 9 en 10 doelpunten te maken in 15 wedstijden dit seizoen....
www.vi.nl'Pranjic in de belangstelling van Ten Cate's Panathinaikos'
17/12/2008 14:49
Panathinaikos hoopt Danijel Pranjic aan zijn selectie toe te voegen. De ploeg van trainer Henk Ten Cate heeft volgens de Leeuwarder Courant zeven miljoen euro over voor de clubtopscorer van SC Heerenveen.
Pranjic, die dit seizoen namens de Friese club al tienmaal trefzeker was in de competitie, verlengde zijn contract vorig jaar september nog tot medio 2012.
Ondanks de UEFA Cup-wedstrijden die Pranjic dit seizoen al speelde voor Heerenveen, is hij bij een eventuele overgang speelgerechtigd in de Champions League.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
.. maar dan nog, ze moeten ook haalbaar zijn, lijkt me ..LucaS schreef:Ik dacht dat ten Cate contacten had die allemaal geweldige spelers naar Ajax gebracht zou hebben als van Geel dat niet had voorkomen. Het lijkt erop dat Ten Cate alleen maar wat spelertjes uit Nederland kent
Blij met de punten ...
Transfergelden zijn door de topploegen in beide landen even makkelijk op te hoesten. Salarissen liggen in Griekenland echter (voor de absolute top) echt hoger. Vaak ook omdat er privefinanciers achter zitten.
Overigens Pana-AEK 0-0. Eerste helft was AEK een beetje beter. In de tweede helft werden we onder de voet gelopen maar door geluk en een beetje onkunde van de Pana aanvallers is het 0-0 gebleven. Ten Cate kan fluiten naar de titel (-9) en zal zich nu vooral richten op de beker en de CL.
Overigens Pana-AEK 0-0. Eerste helft was AEK een beetje beter. In de tweede helft werden we onder de voet gelopen maar door geluk en een beetje onkunde van de Pana aanvallers is het 0-0 gebleven. Ten Cate kan fluiten naar de titel (-9) en zal zich nu vooral richten op de beker en de CL.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Henk heeft zijn Braziliaanse connecties weer even aangesproken. De vraag is dan ook: is het wat? Enganche?Ten Cate verwelkomt verdedigend talent uit Brazilië
Geschreven op maandag, 19 januari om 19:46
David Braz de Oliveira Filho, kortweg David, staat tot medio 2013 onder contract bij Panathinaikos. Dat maakt de Griekse topclub maandagavond bekend. De 21-jarige Braziliaan is afkomstig van Palmeiras en heeft de werkgever van hoofdtrainer Henk ten Cate naar verluidt een slordige vijf miljoen euro gekost. David is één van de meest veelbelovende talenten uit de Braziliaanse voetbalschool Hij doorliep alle nationale jeugdelftallen en debuteerde bijna een jaar geleden in de hoofdmacht van Palmeiras. David, 1 meter 87 lang, speelde in totaal zeventien wedstrijden voor de nummer vier van vorig seizoen in Brazilië.
Het is onduidelijk of de komst van David invloed zal hebben op de komst van Mike Zonneveld. Ten Cate hoopte eerder deze maand de verdediger van PSV te kunnen huren, maar trainer Huub Stevens staat niet welwillend tegenover een (tijdelijk) vertrek van de voormalig speler van Go Ahead Eagles, NEC en NAC Breda.
VZ
Verbaast me niets, Palmeiras is een Traffic-bolwerk:
Het wordt allemaal wel erg duidelijk zo.
http://www.nytimes.com/2008/07/19/busin ... nted=printSo far the fund has bought all or part of 36 players, and 12 of them have gone to Palmeiras, one of Brazil’s biggest clubs and Traffic’s main partner in the venture.
Traffic executives meet with Palmeiras’s directors at least once a month to discuss the club’s roster. Traffic gives Palmeiras lists of available players. Palmeiras can also ask for Traffic’s help in securing a particular star.
Het wordt allemaal wel erg duidelijk zo.
Peter schreef:Heb het toen al een keer gezegd, maar HtC zit volgens mij ook vrij diep in die wereld.
Ja, daarom had hij blijkbaar Renato Augusto kunnen binnenloodsen bij Ajax. En Riera.
MVG had geen zin om van die contacten gebruik te maken. Die vertrouwde liever op zijn eigen methode: goedkope en transfervrije spelers halen.
Het stinkt aan alle kanten!