Albert Luque Martos
Moderator: mods
-
Je hebt het tegen mij? Ik heb Verthongen nooit veel gevonden. Als verdediger is hij al helemaal niet geschikt. Ik hoor overal dat Verthongen dé man in de jeugd was, maar tot nu toe heeft hij me niet kunnen bekoren.Thomas schreef:In de media is volgens mij nog geen week geleden geroepen dat Vertonghen middelmaat is en inmiddels kan hij er ook daadwerkelijk helemaal niets van?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Je gaat toch niet serieus menen dat Koster een goeie trainer is? Ik weet dat hij jouw cluppie heel verdienstelijk heeft geleid tot een 12e plek, maar voor Ajax komt hij natuurlijk veel te kort. Niet dat we hem daar op afrekenen, want we verwachtten ook heus geen wonderen van hem.LucaS schreef:Dat mag je uiteraard vinden
Hoe kom je daar toch bij? De man mag toch gewoon aangesproken worden op z'n fouten?LucaS schreef:Maar goed, alles is hoe dan ook de schuld van Koster, zoveel begrijp ik er dan wel weer van
Wat vind je er trouwens van dat veel spelers achteruit beginnen te hollen bij balverlies en dat er niet of amper aansluiting is tussen de drie linies?
De opdracht van de "fantastische Koster". Laat de tegenstander maar dollen "op de zestien", leuk voor de neutrale toeschouwer en derksen/borst.Thomas schreef:Hoe kom je daar toch bij? De man mag toch gewoon aangesproken worden op z'n fouten?LucaS schreef:Maar goed, alles is hoe dan ook de schuld van Koster, zoveel begrijp ik er dan wel weer van
Wat vind je er trouwens van dat veel spelers achteruit beginnen te hollen bij balverlies en dat er niet of amper aansluiting is tussen de drie linies?
Vertonghen doet het goed, maar is geen centrale verdediger (in mijn ogen). Zou hij dezelfde gretigheid/agressie hebben als linkermiddenvelder, dan wordt Jan een "grote".
Ja, en volgens jou kan je Koster nergens de schuld van geven.LucaS schreef:Ware het niet dat het gebrek aan exceptionele kwaliteiten in geen enkel verband staat met het niet goed meeverdedigen. Maar goed, alles is hoe dan ook de schuld van Koster, zoveel begrijp ik er dan wel weer van
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Je kan Koster niet ongelijk geven dat hij deze kans met beide handen aanpakte, maar dat wil niet zeggen dat hij geen commentaar mag ontvangen.
Perez verschuild in een driemans middenveld, Rommedahl opstellen, en er zit absoluut geen structuur in het team. Het is een zooitje ongeregeld.
Dan heb ik het nog niet eens over zn dramatische wissels...
Perez verschuild in een driemans middenveld, Rommedahl opstellen, en er zit absoluut geen structuur in het team. Het is een zooitje ongeregeld.
Dan heb ik het nog niet eens over zn dramatische wissels...
Pompiedom
Dat heb je dan verkeerd begrepen. Je mag de trainer, en dus ook Koster, afrekenen op taktiek, opstelling, wisselbeleid en coaching. maar niet op het feit dat Ogararu niet kan voetballen, dat Davids nog niet fit is of dat de verdedigers niet kunnen verdedigen of opbouwen. Tenminste, dat mag natuurlijk wel, maar dan neem ik het iig niet serieusJesse schreef:Ja, en volgens jou kan je Koster nergens de schuld van geven.LucaS schreef:Ware het niet dat het gebrek aan exceptionele kwaliteiten in geen enkel verband staat met het niet goed meeverdedigen. Maar goed, alles is hoe dan ook de schuld van Koster, zoveel begrijp ik er dan wel weer van
Je mag hem er weer wel op afrekenen dat hij de mindere kanten van zijn spelers niet ziet en/of er niet op anticipeert.LucaS schreef:maar niet op het feit dat Ogararu niet kan voetballen, dat Davids nog niet fit is of dat de verdedigers niet kunnen verdedigen of opbouwen. Tenminste, dat mag natuurlijk wel, maar dan neem ik het iig niet serieus
Het kan wel zo zijn dat hij spelers heeft die bepaalde facetten niet beheersen, maar dan moet hij iets bedenken om dat zo goed mogelijk te camoufleren en niet stug doorgaan terwijl we tegen de ene zeperd na de andere aanlopen.
Ik kreeg een tijdje de indruk dat Koster niet door had hoe slecht Ogararu wel niet is, maar vanaf het moment dat hij een alternatief kreeg is die prutser uit de basis verdwenen. Hulde dus voor Koster!LucaS schreef:Dat heb je dan verkeerd begrepen. Je mag de trainer, en dus ook Koster, afrekenen op taktiek, opstelling, wisselbeleid en coaching. maar niet op het feit dat Ogararu niet kan voetballen, dat Davids nog niet fit is of dat de verdedigers niet kunnen verdedigen of opbouwen. Tenminste, dat mag natuurlijk wel, maar dan neem ik het iig niet serieus
Met welke geweldige kwaliteiten heeft deze primadona jou dan betoverd?robiono schreef:Eeuwig zonde dat Luque geen eerlijke kans krijgt. Blijf het een geweldige speler vinden.