Waarom zou Vidic naar Bayern willen?wimpey schreef:Verder zijn ze naar verluid 'ver' met Nemanja Vidic. Die zijn hun defensie wel behoorlijk pimpen...
Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- AT Toto winner 15/16
haha geweldig.. van Gaal nu bij das aktuelle sportstudio, eerste vraag van de presentator: 4-0, das ist doch unglaublich? van Gaal: nein ich hatte es erwartet. 

Van Gaal: "Winst moet gevierd worden"
Louis van Gaal kan niet meer stuk in München. De coach van Bayern München pakte in zijn eerste jaar bij de Duitse topclub de landstitel en de beker en maakt bovendien nog kans op winst van de Champions League.
Na de klinkende 4-0 overwinning op Werder Bremen in de finale van de FA Cup kon Van Gaal zijn geluk dan ook niet op. De coach is een trainingsbeest, maar naar eigen zeggen ook een Feierbiest. Ondanks de komende kraker in de finale van de Champions League tegen Internazionale, komende zaterdag in Madrid, wilde de 58-jarige Amsterdammer na het binnenhalen van de Duitse dubbel zaterdagavond in Berlijn de bloemetjes toch graag even buiten zetten met zijn spelers.
"Als je iets wint, moet je dat vieren", jubelde Van Gaal na de superieure zege tegen Werder Bremen in de Duitse bekerfinale. "Winnen is heel belangrijk, maar de manier waarop is dat ook. Wat dat betreft heb ik niets te klagen over ons spel tegen Bremen. Of we zondag nog gaan trainen? Dat ligt eraan hoe laat ik vannacht in mijn bed lig."
Van Gaal kreeg na afloop in Berlijn bij binnenkomst in de tv-studio van een Duitse omroep luid applaus van het aanwezige publiek. Op de eerste vraag van de presentator of hij niet was verrast door de klinkende bekerzege van Bayern antwoordde de gevierde coach op bekende wijze: "Het spijt me zeer, maar ik had dit verwacht", sprak hij een tikje uitdagend waarop hij opnieuw werd toegejuicht
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Waarom niet? Hij wil i.i.g. weg bij Man U.Bertje schreef: Waarom zou Vidic naar Bayern willen?
Waarom wil hij weg? Dat heb ik gemist.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Van Manchester naar München? Die is gek!
Die gaat, als hij echt weg wilt, naar Madrid.
Die gaat, als hij echt weg wilt, naar Madrid.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zijn vrouw heeft het helemaal gehad in Engeland. No kidding.Bertje schreef:Waarom wil hij weg? Dat heb ik gemist.
Hoe kun je het nou gehad hebben in Engeland en dan naar Duitsland (München zelfs) willen!?
Sommige mensen zijn echt niet goed snik. Al is Manchester natuurlijk ook niet bepaald het mooiste stukje Engeland.
Sommige mensen zijn echt niet goed snik. Al is Manchester natuurlijk ook niet bepaald het mooiste stukje Engeland.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Manchester niet maar erg vlakbij heb je wel ontzettend mooie stukjes Engeland en Wales. Met het geld dat Vidic verdient hoef je natuurlijk niet in een achterbuurtwijk van Manchester te gaan wonen.Bertje schreef:Hoe kun je het nou gehad hebben in Engeland en dan naar Duitsland (München zelfs) willen!?
Ik denk vooral dat mevrouw Vidic het niet zo prettig vindt dat al die voetballers in Engeland maar achter de vrouwtjes aan blijven gaan (alsof dat ergens anders niet gebeurt..).
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Je bent dus nog nooit in München geweest...Bertje schreef:Hoe kun je het nou gehad hebben in Engeland en dan naar Duitsland (München zelfs) willen!?
Eén keer, maar ik vond het niets. Raar?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Smaken verschillen.Bertje schreef:Eén keer, maar ik vond het niets. Raar?
Klopt. ;)
Ik ben benieuwd in hoeverre Bayern de komende zomer zal veranderen. Ik verwacht toch wel een vertrek van Ribery, eerlijk gezegd.
Ik ben benieuwd in hoeverre Bayern de komende zomer zal veranderen. Ik verwacht toch wel een vertrek van Ribery, eerlijk gezegd.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Van Gaal mag komende zomer 50 miljoen investeren, volgens Jack van Gelder.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
1 keeper
2 centrale verdediger
3 centrale verdediger
4 linksback
5 spits
Als hij Gomez en Klose niet gebruikt moet hij die gewoon verkopen. Levert hem wat extra geld op.
2 centrale verdediger
3 centrale verdediger
4 linksback
5 spits
Als hij Gomez en Klose niet gebruikt moet hij die gewoon verkopen. Levert hem wat extra geld op.
IK GELOOF!!!!!!
Ribery blijft, volgens de berichten.Bertje schreef: Ik verwacht toch wel een vertrek van Ribery, eerlijk gezegd.
Niet alleen volgens Hoeness. Weet jij trouwens beter wat er rond Ribery speelt dan Hoeness?Bertje schreef:Volgens Hoeness, ja.

Alsof Hoeness nu gaat zeggen dat Ribery weggaat... een paar dagen voor de CL-finale.
IK GELOOF!!!!!!
Het lijkt erop dat Ribery die finale gaat missen, dus ik begrijp je niet helemaal...Rishi schreef:Alsof Hoeness nu gaat zeggen dat Ribery weggaat... een paar dagen voor de CL-finale.
Maar gaat Ribery weg dan?

Ik lees hier juist in de pers dat de kans dat ie vertrekt kleiner is dan de kans dat ie z'n contract verlengt.
Als Hoeness nu zou zeggen dat Ribery weggaat, dan zaait hij onrust.
Het zou wel een stunt zijn als Mourinho zegt dat hij Ribery heeft gekocht
Het zou wel een stunt zijn als Mourinho zegt dat hij Ribery heeft gekocht

IK GELOOF!!!!!!
Nogmaals, de tendens in de media is dat Ribery bijtekent...Rishi schreef:Als Hoeness nu zou zeggen dat Ribery weggaat, dan zaait hij onrust.
Nogmaals, de tendens in de media is dat Ribery bijtekent...Het zou wel een stunt zijn als Mourinho zegt dat hij Ribery heeft gekocht
Het laatste dat ik heb gelezen uit de mond van Ribery (na de bekerfinale) was dat hij nog niet wist of hij zou blijven. Dat duidt voor mijn gevoel eerder op een vertrek dan op een langer verblijf.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Inderdaad, en als je mee wilt tellen in de internationale voetbalwereld dan tellen titels in Duitsland gewoon niet...Bertje schreef:Het laatste dat ik heb gelezen uit de mond van Ribery (na de bekerfinale) was dat hij nog niet wist of hij zou blijven. Dat duidt voor mijn gevoel eerder op een vertrek dan op een langer verblijf.
IK GELOOF!!!!!!
Alwéér de mooiste successen uit zijn loopbaan. Dat zegt hij elke keer.Van Gaal: De chemie is er
MUNCHEN - Twee dagen voor de finale in de Champions League van Bayern München tegen Inter heeft coach Louis van Gaal zich opvallend positief uitgelaten over zijn relatie met de Duitse spelersgroep. ''De chemie is er. Ik heb nog nooit een selectie meegemaakt die zoveel vertrouwen in mij heeft.''
Bayern München-trainer Louis van Gaal. Mede daarom noemde hij de nationale titel en de bekerwinst dit seizoen met Bayern ''misschien wel'' de mooiste successen uit zijn loopbaan. ''Dat komt omdat iedereen binnen deze groep zo goed samenwerkt. De wil om er iets van te maken is uniek.''
Trots is niet het juiste woord, waar het gaat om de gevoelens van de Nederlandse succestrainer. ''Ik ben tevreden. Verder ben ik ook blij omdat ik nog nooit zo'n goed imago heb gehad bij de buitenwereld als nu. Ook dat doet me goed.''
Van Gaal benadrukte ook volgend jaar nog trainer van Bayern te zijn, ook in het geval de 'triple' wordt binnengehaald. ''Maar als het bestuur mij vraagt om voor langer bij te tekenen doe ik dat niet. Ik heb nog steeds de ambitie om als bondscoach naar een EK of WK te gaan. Daarvoor wil ik de opties openhouden.'' (ANP)

Wat een ijdeltuit.
Het stinkt aan alle kanten!