PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Baseman schreef:
Thomas schreef:My God, Baseman zal ook werkelijk nooit iets negatiefs over PSV zeggen zeg. :excited.gif:
Ach ja, PSV is de koploper en speelt nog Europees voetbal. Het kan slechter :smallgrin.gif:

Waarom zou ik negatief moeten zijn over PSV ? Daar zijn jullie veel beter in :icon_biggrin.gif:
Als PSV ondanks dit matige seizoen kampioen wordt, dan hoor je mij niet klagen.
Ach, een beetje zelfkritiek siert de mens, zullen we maar zeggen. :wink.gif:
jabu

Bericht door jabu »

Zal Farfán dit jaar dan wel naar een Europese topclub gaan? Ik betwijfel het.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Jabu schreef:Zal Farfán dit jaar dan wel naar een Europese topclub gaan? Ik betwijfel het.
Neuh. Zijn ontwikkeling stagneert en in de CL heeft hij niets laten zien.
Het stinkt aan alle kanten!
generaal

Bericht door generaal »

joey schreef:
Jabu schreef:Zal Farfán dit jaar dan wel naar een Europese topclub gaan? Ik betwijfel het.
Neuh. Zijn ontwikkeling stagneert en in de CL heeft hij niets laten zien.
Hij is alleen maar de beste aanvaller van Nederland.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Daarom kopen buitenlandse clubs spelers als Babel en straks KJH voor een vermogen weg en zit Farfan nog steeds bij PSV.
generaal

Bericht door generaal »

joey schreef:Daarom kopen buitenlandse clubs spelers als Babel en straks KJH voor een vermogen weg en zit Farfan nog steeds bij PSV.
Babel voetbalt niet meer in NL en Farfán sla ik hoger aan dan Huntelaar. Huntelaar is meer een doelpuntenmachine, maar Farfán is op topniveau veel lastiger te verdedigen.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ik vind Farfan een heel goede speler, maar het wordt tijd dat hij op het hoogste niveau laat zien dat hij het kan. In de CL valt hij doorgaans tegen. Daarbij scoort hij vrij weinig.
jabu

Bericht door jabu »

Naar welke topclub denk je dat hij zal gaan, generaal?
joey
Erelid

Bericht door joey »

Ik denk dat het niveautje HSV wordt.
generaal

Bericht door generaal »

Jabu schreef:Naar welke topclub denk je dat hij zal gaan, generaal?
Arsenal, Chelsea, Valencia, Lyon, AC Milan en Internazionale lijken mij wel goede kandidaten.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Yeah right, al zouden Chelsea en Valencia nog wel kunnen, maar dan vooral vanwege de link met PSV.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Als Koeman nog even blijven zitten heb je misschien kans dat Valencia komt maar verder denk ik niet dat deze clubs interesse hebben.

Farfan heeft zich in mijn ogen niet echt fantastisch doorontwikkeld. Als hij vertrekt zal het, in ieder geval in eerste instantie, naar de europese subtop zijn.
Nil volentibus arduum
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

joey schreef: Nee, ik heb voor dit seizoen juist voorspeld dat Ajax kampioen zou worden. PSV valt steeds verder terug. Maar ja, als wij ze de Schaal bijna komen brengen, tja, dan zeggen ze geen nee. :1evil.gif:
Idd het is echt ongelooflijk wat een gekloot.
Lionel

Bericht door Lionel »

generaal schreef:
Arsenal, Chelsea, Valencia, Lyon, AC Milan en Internazionale lijken mij wel goede kandidaten.
Ja precies. Van Persie, Adebayor, Malouda, Cole, Drogba, Govou, Pato, Ronaldo, Zlatan en Crespo zullen wel op de bank plaatsnemen......

KEEP DREAMING Generaal.

Ik zie hem wel naar Lyon, HSV, Werder Bremen, Atletico Madrid ofzo gaan. Hij gaat toch echt niet naar de Europese top. Niet goed genoeg voor. Hij staat al 2 jaar stil
IK GELOOF!!!!!!
Baseman

Bericht door Baseman »

Thomas schreef:Ach, een beetje zelfkritiek siert de mens, zullen we maar zeggen. :wink.gif:
Neah, de boel af en toe een beetje opbutsen is veel leuker :kwijl.gif:
generaal

Bericht door generaal »

Rishi schreef:
generaal schreef:
Ja precies. Van Persie, Adebayor, Malouda, Cole, Drogba, Govou, Pato, Ronaldo, Zlatan en Crespo zullen wel op de bank plaatsnemen......

KEEP DREAMING Generaal.

Ik zie hem wel naar Lyon, HSV, Werder Bremen, Atletico Madrid ofzo gaan. Hij gaat toch echt niet naar de Europese top. Niet goed genoeg voor. Hij staat al 2 jaar stil
Adebayor, Cole, Drogba, Zlatan en Van Persie zijn niet eens concurrenten van Farfán, want totaal andere spelers. Farfán is beter dan Govou, Ronaldo takelt af, Crespo wordt ook steeds ouder en Malouda is meer iemand die de hele linkerflank kan bestrijken. Farfán is juist een ideale speler om met een Kalou of Van Persie om een targetman als Drogba of Adebayor heen te laten spelen.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Afgelopen zomer was er amper belangstelling voor Farfan. Waarom zou dat nu anders zijn?
Frank

Bericht door Frank »

Ik denk niet dat dat nu anders zal zijn, Farfan is inderdaad stil blijven staan in zijn ontwikkeling en zal echt niet naar een topclub verkassen (tenzij Chelsea weer eens gek doen). Het zegt mij al genoeg dat Dzsudzsák al vaak de voorkeur krijgt met het nemen van vrije trappen.

Farfan is te lang bij PSV blijven hangen en moet uitkijken dat hij niet door Dzsudzsák overvleugeld gaat worden.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
joey
Erelid

Bericht door joey »

Tegenvaller voor Wimpey:

Frank, jij bent tenminste realistisch. In tegenstelling tot generaal, die de zilvervloot ziet binnenkomen voor een speler die niet optimaal presteert. Farfan teert teveel op zijn talent. Inderdaad, misschien te lang bij PSV gebleven. Maar dan, de topclub waarop hij hoopte kwam niet. Misschien 'gewoon' eens met een schone lei beginnen bij HSV of zo?

‘PSV’er Da Costa voor 4,5 miljoen euro naar Italië’

De Portugese verdediger Manuel da Costa staat in de belangstelling van het Italiaanse Fiorentina. De voetballer van PSV zou voor een bedrag van 4,5 miljoen euro de overstap naar Italië maken. Dit meldt zowel Nederlandse als Italiaanse media. Het Italiaanse Sky rept zelfs al over een akkoord tussen beide verenigingen.

In Eindhoven hoeft Da Costa niet op al te veel speeltijd te rekenen. Hij verloor bij PSV voor de winterstop zijn basisplek aan Eric Addo. De verdediger staat nog tot de zomer van 2011 onder contract. (JvE)
Sportweek
Baseman

Bericht door Baseman »

Farfan had eigenlijk eind vorig seizoen moeten vertrekken ...ik kan me ook niet voorstellen dat hij na dit seizoen voor meer dan 10 miljoen vertrekt. Zonde, zowel voor hem als voor PSV.

PS: 4,5 miljoen voor Da Costa is niet zoveel, al maakt PSV dan wel 3 miljoen winst. Maar dan zal er ook weer iemand gehaald moeten worden en zo kort voor de deadline betekent dat bij PSV meestal weinig goeds.
Al is het eerst nog afwachten of Da Costa ook daadwerkelijk vertrekt.
Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice »

Hier een wat langer artikel over Da Costa.. Hij zou vanmorgen het trainings complex hebben verlaten:

Transfer Da Costa kwestie van tijd
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 29 januari om 11:22

Manuel da Costa lijkt zijn laatste wedstrijd in het shirt van PSV al achter de rug te hebben. Nadat de Telegraaf eerder al meldde dat Fiorentina zich officieel heeft gemeld voor de Portugees, worden de verhalen nu nog eens extra kracht bij gezet nadat hij vanochtend trainingscomplex De Hergang verliet met al zijn tassen en spullen.

Volgens de krant is de 21-jarige verdediger op weg naar Italië, waar hij een medische keuring zal ondergaan. Mocht hij deze met succes doorstaan, dan zal de transfer nog voor het sluiten van de transfermarkt, aankomende woensdag, worden beklonken.

Da Costa verscheen dit seizoen nauwelijks binnen de lijnen. De Portugese verdediger stond lange tijd met een enkelblessure aan de kant, maar komt nu niet voor in de plannen van hoofdtrainer Sef Vergoossen.

De veelvuldig jeugdinternational, die in de zomer van 2006 van het Franse AS Nancy overkwam, kwam vorig seizoen nog tot veertien competitieduels. Deze voetbaljaargang stond hij alleen in het duel tegen CSKA Moskou en twee minuten tegen NAC in het veld.
Jammer, toch wel een groot talent als je het mij vraagt. pas 21 jaar, en was een beetje ongelukkig met zn blessure! Had hem best graag richting Amsterdam zien komen...
Pompiedom
generaal

Bericht door generaal »

Ik kan me niet voorstellen dat ze hem voor 4,5 miljoen euro laten gaan. Als ze dan maar niet die vreselijke Rodrigues halen als opvolger.
generaal

Bericht door generaal »

joey schreef:Tegenvaller voor Wimpey:

Frank, jij bent tenminste realistisch. In tegenstelling tot generaal, die de zilvervloot ziet binnenkomen voor een speler die niet optimaal presteert. Farfan teert teveel op zijn talent. Inderdaad, misschien te lang bij PSV gebleven. Maar dan, de topclub waarop hij hoopte kwam niet. Misschien 'gewoon' eens met een schone lei beginnen bij HSV of zo?

‘PSV’er Da Costa voor 4,5 miljoen euro naar Italië’

De Portugese verdediger Manuel da Costa staat in de belangstelling van het Italiaanse Fiorentina. De voetballer van PSV zou voor een bedrag van 4,5 miljoen euro de overstap naar Italië maken. Dit meldt zowel Nederlandse als Italiaanse media. Het Italiaanse Sky rept zelfs al over een akkoord tussen beide verenigingen.

In Eindhoven hoeft Da Costa niet op al te veel speeltijd te rekenen. Hij verloor bij PSV voor de winterstop zijn basisplek aan Eric Addo. De verdediger staat nog tot de zomer van 2011 onder contract. (JvE)
Sportweek
Ik was destijds één van de weinigen op dit forum die begreep dat Babel 17 miljoen euro opleverde. Scouts van internationale topclubs hanteren nou eenmaal andere criteria bij het beoordelen van een speler dan de gemiddelde voetbalfan.

Zet Farfán om een targetman en een rappe jongen heen en hij speelt ijzersterk. Dat is sowieso één van z'n beste punten: hij is bijna niet van de bal te krijgen en zet altijd door. Die jongen is 1.75 of zo en weegt 85 kilo zonder dat hij een Ronaldo-vetpercentage heeft, want dat zijn allemaal spieren. Zo'n explosieve speler is goud waard voor een topclub.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Voor Babel was altijd veel belangstelling. Voor Farfan niet. Ik moet nog zien of je gelijk krijgt.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Baseman schreef:PS: 4,5 miljoen voor Da Costa is niet zoveel, al maakt PSV dan wel 3 miljoen winst. Maar dan zal er ook weer iemand gehaald moeten worden en zo kort voor de deadline betekent dat bij PSV meestal weinig goeds.
Al is het eerst nog afwachten of Da Costa ook daadwerkelijk vertrekt.
Het zou me niets verbazen als ze Rodriguez (Chivas) alsnog huren voor de rest van het seizoen. Lijkt me wel een move voor PSV.

Overigens heeft PSV Da Costa dit seizoen tot nu toe niet gemist, dus zo'n probleem is het niet.
Gesloten