Kenneth Taylor
Moderator: mods
Re: Kenneth Taylor
https://www.gazzetta.it/Calcio/Calciome ... elta.shtml
Geen eerste keus.
Taylor wil vast weg. Heeft nog anderhalf jaar contract, dus Kroes wil nu alsnog iets verdienen.
Geen eerste keus.
Taylor wil vast weg. Heeft nog anderhalf jaar contract, dus Kroes wil nu alsnog iets verdienen.
Dat laatste lijkt me op zichzelf een valide doelstelling. Het is niet de bedoeling dat dit soort spelers later transfervrij vertrekt.
Achteraf gezien was het financieel wellicht beter geweest om minder star te zijn in de onderhandeling toen Porto voor hem kwam. Ook omdat hij voorlopig net zo mee is gegaan in de malaise als andere spelers. Het middenveld was echter al onderbezet en dat was er niet beter op geworden. Die puzzel komt nu natuurlijk opnieuw op tafel. Gloukh kan hem in deze rol bijvoorbeeld niet vervangen.
Achteraf gezien was het financieel wellicht beter geweest om minder star te zijn in de onderhandeling toen Porto voor hem kwam. Ook omdat hij voorlopig net zo mee is gegaan in de malaise als andere spelers. Het middenveld was echter al onderbezet en dat was er niet beter op geworden. Die puzzel komt nu natuurlijk opnieuw op tafel. Gloukh kan hem in deze rol bijvoorbeeld niet vervangen.
Nil volentibus arduum
Tja...Achteraf gezien was het financieel wellicht beter geweest om minder star te zijn in de onderhandeling toen Porto voor hem kwam.
Het is de taak van een TD om dat in te schatten.
Ik las ergens dat het management van Taylor nu de vraagprijs wil weten. Blijkbaar wil men met hem de boer op.
Het zal me benieuwen of het Kroes voor de verandering lukt om een speler, i.c. Taylor, tijdig te verkopen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zou mij niet verbazen als Porto zich, net iets voor 1 februari, meldt met een bod van 12 mio met een kleine bonus. Eens zien wat Kroes en Jordi dan besluiten.
Geef Porto ongelijk. Kroes heeft gegokt en verloren.
Dit is een mooi voorbeeld van hoe het niet moet. Nu opeens lees je: maakt niet uit als Taylor vertrekt, we hebben Steur.
En nee, wij hoeven die beslissing niet te nemen. Een TD moet het niveau van een jeugdspeler inschatten, die ziet naar ik aanneem alle wedstrijden en dan nog trainingen.
Dit is een mooi voorbeeld van hoe het niet moet. Nu opeens lees je: maakt niet uit als Taylor vertrekt, we hebben Steur.
En nee, wij hoeven die beslissing niet te nemen. Een TD moet het niveau van een jeugdspeler inschatten, die ziet naar ik aanneem alle wedstrijden en dan nog trainingen.
Dan moet Porto wel opschieten, want Lazio heeft ook concrete interesse: https://x.com/FabrizioRomano/status/2008896793220690362
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zou het uiteindelijk toch wel doen, als we er een aardig centje voor kunnen vangen. Hij is dit seizoen verre van bepalend en in principe hebben we met Gloukh, Steur, Fitz Jim, en Mokio best wat alternatieven achter de hand om het komend half jaar mee door te komen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/17 ... nsfer.html
Ik las een tijdje geleden (weet niet meer waar) dat Ajax met het management van Taylor een vraagprijs heeft afgesproken. Dat blijkt ook hieruit:
Ik las een tijdje geleden (weet niet meer waar) dat Ajax met het management van Taylor een vraagprijs heeft afgesproken. Dat blijkt ook hieruit:
Hopelijk voor die jongen vindt hij snel een club. Hij had niet meer zoveel zin in Ajax, dat was duidelijk.De club heeft zich eerst gemeld bij het management van de middenvelder en via die weg een eerste voorstel gedaan.
15-20 miljoen... Mwah niet geweldig, had er meer van verwacht 2 jaar geleden, maar goed, hij heeft nooit echt geleverd op het hoogste niveau.
Vind je dat nog steeds, Peter?peter schreef: di jul 15, 2025 8:05 am Ik vind 15 wel echt belachelijk weinig, hoor. Milambo was 20.
Maar goed, tweejarig contract is ook weer niet mega lang en ik lees berichten dat Kroes vraagt om 30. Oftewel, dat wordt dus 21+4 ofzo.![]()
Merk wel dat ik er allemaal wat van vind. Baal er van dat Farioli nu daar zit en dat een speler als Taylor wel oren heeft naar een overgang.
Edit:
https://www.telegraaf.nl/sport/ajax-lac ... 15187.html
Ergens bekruipt mij dat die 15 mio niet op straat ligt via Porto.
Dertig miljoen, dan raak je hem aan de straatstenen niet kwijt.
wat mij betreft spelen we nog een half jaartje (en 2x cl) met taylor en steur op het middenveld. het (2e plek) mislopen van de cl kost meer
met mokio, tatlor, klaasen , steur , gloukh, bounida, regeer heb je een prima middenveld incl bank
vd boomen , berghuis, flitz jim, moetn helaas hun heil ergens anders zoeken.
in de zomer moeten helaas dan klaasen en taylor verkocht worden.
verder sutalo , gaaei, edvardsen , verpatsen, bij een goed bod zijn Baas en wijndal ook aan de beurt
Kun je janse terughalen en heb je met bouwman de 2 jappanners en rosa iets van basis.
met mokio, tatlor, klaasen , steur , gloukh, bounida, regeer heb je een prima middenveld incl bank
vd boomen , berghuis, flitz jim, moetn helaas hun heil ergens anders zoeken.
in de zomer moeten helaas dan klaasen en taylor verkocht worden.
verder sutalo , gaaei, edvardsen , verpatsen, bij een goed bod zijn Baas en wijndal ook aan de beurt
Kun je janse terughalen en heb je met bouwman de 2 jappanners en rosa iets van basis.
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Of we hem moeten laten gaan hangt er voor mij deels vanaf wat we kunnen doen als het gaat om het halen van een andere middenvelder (al dan niet tijdelijk). We zijn eigenlijk nog steeds op zoek naar de vervanger van Henderson. Dan zal het toch zeker niet zo zijn dat we straks nog een middenvelder laten vertrekken en niet een goede vervanger halen? Dat Steur zich goed ontwikkelt is ontzettend leuk maar hij is niet ineens het antwoord op al onze problemen.
Uiteraard weegt ook mee wat er met Taylor is afgesproken. Het eindigt wat lullig. In een positief scenario was hij vorig seizoen na het behalen van de titel door de voordeur vertrokken met een mooi bedrag. Nu hebben we die titel niet, het bedrag niet én hij gaat toch een beetje door een zijdeur. Heeft ook niet meer zijn niveau van vorig seizoen gehaald. Al lag dat niet alleen aan Taylor.
Uiteraard weegt ook mee wat er met Taylor is afgesproken. Het eindigt wat lullig. In een positief scenario was hij vorig seizoen na het behalen van de titel door de voordeur vertrokken met een mooi bedrag. Nu hebben we die titel niet, het bedrag niet én hij gaat toch een beetje door een zijdeur. Heeft ook niet meer zijn niveau van vorig seizoen gehaald. Al lag dat niet alleen aan Taylor.
Nil volentibus arduum
De beslissing is allang genomen.
Nou ja, ontwikkelt... Hoe vaak heeft hij meegedaan?Dat Steur zich goed ontwikkelt is ontzettend leuk maar hij is niet ineens het antwoord op al onze problemen.
Hij is anders een eind op weg om zich in de basis te spelen. Is het ijs nog dun met die paar wedstrijden? Jazeker. Daarom moet je ook niet meteen roofbouw op hem plegen. Maar feit is wel dat hij in die paar wedstrijden onze beste middenvelder was. Dus hij is echt wel bezig met een ontwikkeling.
Nil volentibus arduum
Leuke oneliner waar beslist een kern van waarheid in zit.
Maar het gaat natuurlijk ook over belastbaarheid en betrouwbaarheid. Kun je van een 17 jarige speler verwachten dat hij gelijk een hele serie wedstrijden achter elkaar een stabiele prestatie neerzet? Of moet je er rekening mee houden dat 'ie soms even een keer zou moeten overslaan vanwege de fysieke belasting of omdat de vorm er even niet is? Waarbij we ook rekening moeten houden met het feit dat het elftal nog altijd uit balans is. Dat helpt dan ook niet.
Maar het gaat natuurlijk ook over belastbaarheid en betrouwbaarheid. Kun je van een 17 jarige speler verwachten dat hij gelijk een hele serie wedstrijden achter elkaar een stabiele prestatie neerzet? Of moet je er rekening mee houden dat 'ie soms even een keer zou moeten overslaan vanwege de fysieke belasting of omdat de vorm er even niet is? Waarbij we ook rekening moeten houden met het feit dat het elftal nog altijd uit balans is. Dat helpt dan ook niet.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat een matige club en matige deal zeg. 15 mio aldus Romano en een stap naar de huidige nummer 9-10 van de Serie A.
Dan was Porto in de zomer toch veel beter voor alle partijen.
Daarvoor moet je vooruit kunnen regeren.peter schreef: do jan 08, 2026 5:28 am Wat een matige club en matige deal zeg. 15 mio aldus Romano en een stap naar de huidige nummer 9-10 van de Serie A.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Dit afgelopen jaar heeft ie zijn niveau van vorig seizoen nummer gehaald. Als ie verkocht wordt verwacht ik wel een speler er voor terug.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Denk het ook, ik begreep namelijk dat de transfer van Taylor geen afschrijvingsruimte oplevert, alleen ruimte in de post salarissen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ja, niet bijzonder gelukkig hoe dit nu gaat aflopen.peter schreef: do jan 08, 2026 5:28 am Wat een matige club en matige deal zeg. 15 mio aldus Romano en een stap naar de huidige nummer 9-10 van de Serie A.
Ik moet wel zeggen dat ik snap dat Ajax hem in de zomer eigenlijk niet wilde laten vertrekken. Hij was een belangrijke speler. Op ons middenveld was met Henderson de belangrijkste speler al vertrokken. Dat je dan met Taylor je andere vaste waarde in die linie graag wil behouden is niet heel gek.
Gezien hoe desastreus alles daarna verlopen is hadden we achteraf beter wel verkocht in de zomer, dat is helder.
Nil volentibus arduum
Maar Gloukh hadden we al. Steur kwam eraan. Een 6 was nodig. Dan had je hem toch moeten laten gaan?
IK GELOOF!!!!!!
Taylor 2025 laatste half jaar onder niveau Onder FF was hij goed