Werder Bremen-Ajax
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Een beetje offtopic, maar toen ik de namen vdWiel en Anita hoorde moest ik denken aan een andere verdediger. Ik vraag me namelijk af waarom een Timisela er niet is bijgehaald? Op basis van vorig seizoen deed hij redelijk mee, dus ik had er nu wel wat van verwacht.
Ik denk overigens dat we in het Weserstadion gaan verliezen, hoor.
Ik denk overigens dat we in het Weserstadion gaan verliezen, hoor.
Wesley Sneijder is niet geblesseerd
Wesley Sneijder kan woensdag gewoon in actie komen tegen Werder Bremen in de UEFA Cup.
Verschillende media meldden maandag dat de middenvelder door een knieblessure het belangrijke duel met de Duitse ploeg aan zich voorbij zou moeten laten gaan. De medische staf heeft aan AT5 gemeld dat het bericht helemaal niet klopt. Sneijder is volledig fit.
Ajax mist woensdag tegen Werder Bremen wel de geblesseerde verdedigers Urby Emanuelson, Thomas Vermaelen en Zdenek Grygera. George Ogararu is geschorst en Edgar Davids is dit seizoen Europees niet meer speelgerechtigd.
Blij met de punten ...
Je zou haast gaan denken dat Thomas vanaf de Toekomst post.Thomas schreef:Wellicht omdat Ajax 3-4-3 gaat spelen en we dus geen echte rechtsback nodig hebben.
Timisela is geen groot talent. Die is er vorig seizoen als noodoplossing bij gehaald, waarschijnlijk omdat hij een van de fysiek sterkere jeugdspelers was.
Bertje for President!
-
Als dat al één van de fysiek sterkere is.... :sad:Thomas schreef:Wellicht omdat Ajax 3-4-3 gaat spelen en we dus geen echte rechtsback nodig hebben.
Timisela is geen groot talent. Die is er vorig seizoen als noodoplossing bij gehaald, waarschijnlijk omdat hij een van de fysiek sterkere jeugdspelers was.
Timisela gaat denk ik dezelfde kant op als ene Mitchell Piqué.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
(Parool)Een goed gevoel bij Ajax
BREMEN - Petri Pasanen komt woensdagavond oude bekenden tegen: John Heitinga, Wesley Sneijder en Maarten Stekelenburg.
Met alle drie speelde hij samen bij Ajax, de club die hij tussen augustus 2000 en januari 2004 diende.
De Fin bewaart goede herinneringen aan Amsterdam, hoewel zijn eerste jaar moeilijk en eenzaam was. Zijn finest hour beleefde hij in het Champions League-duel met Valencia, maart 2003, een wedstrijd waarin hij met een sierlijke kopbal scoorde (1-1). Ajax haalde de kwartfinales, waarin het in de slotseconden werd uitgeschakeld door AC Milan. ''We hadden een goede selectie, met Zlatan, Chivu, Maxwell, Van der Vaart, Trabelsi.''
Pasanen heeft bij Werder Bremen niet vaak een vrije dag, maar als het programma het toelaat zoekt hij nog wel eens wat vrienden op in Amsterdam.
''Het contact met de spelers is verwaterd, maar je komt elkaar toch altijd weer tegen. Laatst nog stond ik samen met Daniel de Ridder op Schiphol. Ik was op weg naar Bremen, hij ging terug naar Vigo. Als wij winnen van Ajax en Celta de Vigo wint van Spartak Moskou staan we in de volgende ronde van het Uefa-Cuptoernooi tegenover elkaar.''
Behalve een bergje shirts en trainingskledij uit zijn Ajax-periode heeft Pasanen ook nog een rode badjas in zijn kast hangen. ''Een overblijfsel van de bekerfinale in 2002, hoewel ik in dat toernooi door blessures geen wedstrijd heb gespeeld. Maar het is een mooie herinnering aan een gewonnen finale. Ik zeg drie woorden: Utrecht, Wamberto, buitenspel.''
Die laatste zin ook :D
- Giacomo Puccini
Lindenbergh kan toch al goed opbouwen? Dan heb je Roger niet meer nodig. Tja, ik zeg ook maar wat hoor - je moet toch wát verzinnen om die loopschuwe Spanjool ernaast te kunnen houden :X
Zoals ik het lees wordt Lindenbergh dus doorgeschoven naar het middenveld. Ik word hier nou niet zo vrolijk van maar gelukkig zijn het slechts bespiegelingen van de Telegraaf.
Zoals ik het lees wordt Lindenbergh dus doorgeschoven naar het middenveld. Ik word hier nou niet zo vrolijk van maar gelukkig zijn het slechts bespiegelingen van de Telegraaf.
Ajax!
Hoezo? Ik ken Timisela wel hoor. Is niets bijzonders, in mijn ogen.Kaboem! schreef:Je zou haast gaan denken dat Thomas vanaf de Toekomst post.Thomas schreef:Wellicht omdat Ajax 3-4-3 gaat spelen en we dus geen echte rechtsback nodig hebben.
- Daily Blind
Lindenbergh in de basis staat voor puntverlies :sad:Giacomo Puccini schreef:Lindenbergh kan toch al goed opbouwen? Dan heb je Roger niet meer nodig. Tja, ik zeg ook maar wat hoor - je moet toch wát verzinnen om die loopschuwe Spanjool ernaast te kunnen houden :X
- martijn401
We hebben toch gewonnen van ADO?Zlatan Son of God schreef:Lindenbergh in de basis staat voor puntverlies :sad:Giacomo Puccini schreef:Lindenbergh kan toch al goed opbouwen? Dan heb je Roger niet meer nodig. Tja, ik zeg ook maar wat hoor - je moet toch wát verzinnen om die loopschuwe Spanjool ernaast te kunnen houden :X
- Tscheu La Ling
- Alaindebanaan
AZ meer kans op UEFA Cup dan Ajax
13/2/2007 15:35
Een euro ingezet op AZ levert minder op dan bij het gokken op Ajax als winnaar van de UEFA Cup. De grootste favoriet komt uit Spanje.
AZ staat als vierde genoteerd op de lijst van wedkantoor Unibet, dat achttien keer de inzet uitbetaald bij ultiem Alkmaars succes in Europa. Ajax moet het doen met 27 tegen 1.
De lagere quotering voor Ajax zal te maken hebben met de komende tegenstander. De Amsterdammers krijgen immers met Werder Bremen een van de favorieten voor de winst van de UEFA Cup tegenover zich. De Duitsers moeten alleen Sevilla voor zich laten.
Het minste vertrouwen is er in SV Zulte Waregem. Wie een euro inzet op de Belgische bekerhouder krijgt aan het einde van rit 250 euro terug. Een verstandige gok lijkt het niet, ook omdat trainer Frank Dury liever snel afscheid neemt van het Europese avontuur.
'Ik zou nog graag een klein stuntje opvoeren donderdag tegen Newcastle', aldus Dury in Het Laatste Nieuws. 'Kwestie van de terugmatch nog leuk te houden, maar laat ons daarna maar helemaal op de competitie geconcentreerd zijn. Dit heeft ons intussen al minstens zes punten gekost, en meer mogen het er ook niet zijn.'
VI
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
:shock: Wil ie soms Henk ten Cruijff gaan heten?809 Teletekst di 13 feb
***OETBAL******************************
**** Mogelijk debuut Donald in Bremen
**Mogelijk zal Ajax-coach Henk ten Cate