PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
LucaS

Bericht door LucaS »

In de afgelopen 6 jaar kwalificeerde Ajax zich 4 keer voor de CL. Alleen de afgelopen 2 seizoenen gaat het mis.
I think I lost my fucking headache
Harm

Bericht door Harm »

Jöhnk schreef:
Harm schreef:25% van de winst.
Boekwinst neem ik aan?
Ik ben bang dat het over 25% van alles boven de 9 of 10 miljoen gaat.
Harm

Bericht door Harm »

LucaS schreef:In de afgelopen 6 jaar kwalificeerde Ajax zich 4 keer voor de CL. Alleen de afgelopen 2 seizoenen gaat het mis.
Lees ik het nou goed of ben je het daadwerkelijk aan het bagetalliseren?
LucaS

Bericht door LucaS »

Integendeel. Wat voorgangers als Koeman dus wel lukte, lukt de huidige technische leiding niet. Ondanks het gigantische bedrag (naar Ajax-begrippen) dat dhr van geel mocht besteden aan nieuwelingen, zit er buiten Suarez (en Kennedy en Leonardo in mindere mate) niet één echt creatieve speler in de selectie. Dat is een heel treurige constatering, die echt niet te wijten valt aan de verkoop van Sneijder.
Harm

Bericht door Harm »

Maar we weten allebei toch dat dat aan Adriaanse en Blind ligt.
LucaS

Bericht door LucaS »

Ongetwijfeld hebben die ervoor gezorgd dat Ajax niet meer bij de Europese top hoort. De reparatiewerkzaamheden gaan nog jaren, zoniet decenia, duren! :sad.gif:
Baseman

Bericht door Baseman »

Harm schreef:Maar we weten allebei toch dat dat aan Adriaanse en Blind ligt.
Je vergeet Wouters nog :xyxthumbs.gif:
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Harm schreef:
Jöhnk schreef:
Harm schreef:25% van de winst.
Boekwinst neem ik aan?
Ik ben bang dat het over 25% van alles boven de 9 of 10 miljoen gaat.
Het wordt steeds vager. :smallgrin.gif:

Wie zal Psv halen als Kone vertrekt? (N')Koef(o)? Of een tropische verrassing van PDK?
Aristides

Bericht door Aristides »

Baseman schreef:
Harm schreef:Maar we weten allebei toch dat dat aan Adriaanse en Blind ligt.
Je vergeet Wouters nog :xyxthumbs.gif:
Ach!

De psv'ers waren maar wat blij met blind (begon met een 0-4) en wouters. Ik heb Ajax volgens mij nog nooit zo slecht zien spelen als onder die trainers. De terugkeer van Kurt Linder, daar was het mee te vergelijken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:Het zou toch gaan om een transferbedrag van 11 miljoen euro, waarbij Roda nog aan de haal gaat met 25% van dat bedrag?
Spaanse sites vermelden 14 - 15 miljoen euro. Die vertrouw ik eerder dan de altijd slecht geïnformeerde Telegraaf en AD. Op de site van Sevilla staat overigens dat Koné, mits hij door de medische keuring komt, zaterdag gepresenteerd wordt en dat de hoogte van het clausulebedrag in zijn contract 30 miljoen euro bedraagt.
joey
Erelid

Bericht door joey »

En welke buitengewoon betrouwbare Spaanse sites mogen dat dan wel zijn?

Alles altijd uitleggen in het voordeel van PSV, hè Generaal? :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Totdat ik uit een betrouwbare bron een andere klank hoor dan die 11 miljoen, geloof ik wel in die 11 miljoen. Ik zou niet weten waarom niet.

Ik ben benieuwd waar PSV mee op de proppen komt. De goedkope Luque is inmiddels al van de markt.
Harm

Bericht door Harm »

Hè jammer. :drecul.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Jij weet hoe Luque er op dit moment voor staat, Harm?
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Dat weet niemand, want hij speelde echt bijna nooit. :blush.gif:
generaal

Bericht door generaal »

Thomas schreef:Totdat ik uit een betrouwbare bron een andere klank hoor dan die 11 miljoen, geloof ik wel in die 11 miljoen. Ik zou niet weten waarom niet.

Ik ben benieuwd waar PSV mee op de proppen komt. De goedkope Luque is inmiddels al van de markt.
Ik lees nu net op Marca dat het om 12 miljoen euro gaat en op de site van Sevilla staat dat ie voor 5 seizoenen tekent. VI doet alsof de transfer al rond is, maar volgens mij moet Koné eerst nog ff door de medische keuring heen zien te komen :blush.gif: .
Harm

Bericht door Harm »

Thomas schreef:Jij weet hoe Luque er op dit moment voor staat, Harm?
Newcastle gaat echt geen aankoop van 30 miljoen op de bank zetten omdat hij zo goed voetbalt. Ik denk dat jullie een Kluivertje hebben aangetrokken.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Peter schreef:Dat weet niemand, want hij speelde echt bijna nooit. :blush.gif:
Daarom vind ik dit ook een schoolvoorbeeld van slecht beleid. Ook MVG/HTC weten niet wat ze binnenhalen.
Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer »

Jöhnk schreef:
Daarom vind ik dit ook een schoolvoorbeeld van slecht beleid. Ook MVG/HTC weten niet wat ze binnenhalen.
Van Geel's eerste keuze bij het wegvallen van Sneijder, Riera, mocht/wilde niet komen, de tweede keuze (hoewel HtC anders beweert) Defour wilde niet komen en dus zat Van Geel ernstig verlegen om een transfersuccesje. Hij móest gewoon scoren en Luque is een naam, niet duur (behalve dat salaris) en makkelijk haalbaar want Newcastle wilde wel van hem af.

Bij Luque heb ik heel erg het gevoel dat het een aankoop om het aankopen is, fans tevreden en HtC tevreden.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Volgens de NOS is de Kone-deal beklonken. Transfersom zou 13 miljoen euro bedragen.

Benieuwd waar Psv zo snel een vervanger vandaan gaat halen. Als Valckx er het MVG-tempo op nahoudt wordt het sowieso niets.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Jöhnk schreef:
Het zou me niets verbazen, maar dat hoeft natuurlijk niet. Er zijn genoeg manieren om er achter te komen of een speler fit is, of hij goed speelde bij de reserves van Newcastle, waarom hij zo weinig speelde, etc.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Wat valt er dan te bewijzen op reserveniveau?
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

De Koef naar Psv. Bron: Nos-tt.
thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy »

PSV en AZ bereiken akkoord over Koevermans

30/08/2007 17:56

Danny Koevermans heeft dan toch zijn transfer binnen Nederland. De aanvaller vertrekt naar PSV, waar hij de opvolger wordt van Arouna Koné.

PSV en AZ hebben een akkoord bereikt over de transfer van Koevermans (28). De twee titelkandidaten bereikten overeenstemming over de afkoopsom, met de afspraak dat de partijen de deal geheim houden totdat de Alkmaarders zelf een nieuwe spits in huis hebben.

Afonso Alves is de beoogde opvolger van Koevermans, die woensdag nog een aanbieding van Betis Sevilla naast zich neerlegde. Eerder deden Feyenoord en 1. FC Nürnberg tevergeefse pogingen Koef vast te leggen.

Voor Koevermans komt PSV als een verlossing, want voor de aanvaller was totaal geen perspectief meer in Alkmaar. Zo had Louis van Gaal hem vrijdag tegen Excelsior opnieuw naar de tribune verbannen. Koevermans was vorig seizoen nog topscorer van AZ met 22 doelpunten. De enkelvoudig international speelde eerder ook voor Sparta.

In Eindhoven neemt Koevermans de plaats in van Koné. Sevilla maakte bekend dat de Ivoriaan een vijfjarig contract heeft getekend. De Spanjaarden betalen ongeveer twaalf miljoen euro. Trainer Ronald Koeman wilde voor de Ivoriaanse dribbelaar een volwaardige aanvaller terug hebben. 'Koné is een basisspeler en daar willen we ook een basisspeler voor terug hebben', zei hij deze week in VI.

vi
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Mooi zo.
Jöhnk schreef:Wat valt er dan te bewijzen op reserveniveau?
Of een speler überhaupt in fysiek en mentaal opzicht nog geschikt is voor topsport.
Gesloten