PSV 2007 - 2008
Mensen zien wat ze willen zien...als ik hier lees dat Heerenveen PSV wegspeelde zijn sommigen vrij blind geworden van hoop. Het was gewoon een leuke wedstrijd met kansen over en weer en natuurlijk scheelt het veel dat PSV Gomes heeft, maar dat is inderdaad geen toeval. Goede keepers pakken punten en Gomes is nu eenmaal een ontzettend goede keeper.
PSV had kunnen winnen en een geweldig in vorm zijnde Heerenveen ook, de eindstand lijkt me terecht. Ik ben ook tevreden met het gelijkspel, aangezien Heerenveen uit beter presteert dan thuis en al vele weken de best voetballende ploeg in Nederland is.
Feyenoord en Heerenveen staan op 9 punten, Ajax krijgt nog enkele zware tegenstanders en PSV zal zeker niet instorten zoals vorig seizoen. Ik zie het zonnig in !
PS: Utrecht en Vitesse zijn volgens de geschiedenis voor PSV juist geen moeilijke tegenstanders, Roda is dat wel.
PSV had kunnen winnen en een geweldig in vorm zijnde Heerenveen ook, de eindstand lijkt me terecht. Ik ben ook tevreden met het gelijkspel, aangezien Heerenveen uit beter presteert dan thuis en al vele weken de best voetballende ploeg in Nederland is.
Feyenoord en Heerenveen staan op 9 punten, Ajax krijgt nog enkele zware tegenstanders en PSV zal zeker niet instorten zoals vorig seizoen. Ik zie het zonnig in !
PS: Utrecht en Vitesse zijn volgens de geschiedenis voor PSV juist geen moeilijke tegenstanders, Roda is dat wel.
Typisch voetbalsupporters, zul je bedoelen. Is echt niet iets alleen voor PSV supporters...MVH schreef:Het doelpunt van Heerenveen had afgekeurd moeten worden en PSV had een penalty moeten hebben. Typisch PSV-supporters
Ik vond het zeker geen penalty voor Lazovic. Ging veel te makkelijk liggen.

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- Jinne
- Site Admin
Een ontzettend goede keeper zou 1e doelman geweest zijn van Brazilie en niet meer in de MM competitie zijn geld hebben verdiend. Meest overschatte speler van Nederland die Gomes.Baseman schreef: Goede keepers pakken punten en Gomes is nu eenmaal een ontzettend goede keeper.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Danny Blind was dus ook maar een middelmatige verdediger?Jinne schreef:Een ontzettend goede keeper zou 1e doelman geweest zijn van Brazilie en niet meer in de MM competitie zijn geld hebben verdiend. Meest overschatte speler van Nederland die Gomes.Baseman schreef: Goede keepers pakken punten en Gomes is nu eenmaal een ontzettend goede keeper.
Wie heeft het over middelmatig?generaal schreef:Danny Blind was dus ook maar een middelmatige verdediger?Jinne schreef:Een ontzettend goede keeper zou 1e doelman geweest zijn van Brazilie en niet meer in de MM competitie zijn geld hebben verdiend. Meest overschatte speler van Nederland die Gomes.Baseman schreef: Goede keepers pakken punten en Gomes is nu eenmaal een ontzettend goede keeper.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Jinne
- Site Admin
Absolute top niet, speelde wel bij een club die op een gegeven dat wel was en bovendien voornamelijk pre-Bosman.generaal schreef:Danny Blind was dus ook maar een middelmatige verdediger?Jinne schreef:Een ontzettend goede keeper zou 1e doelman geweest zijn van Brazilie en niet meer in de MM competitie zijn geld hebben verdiend. Meest overschatte speler van Nederland die Gomes.Baseman schreef: Goede keepers pakken punten en Gomes is nu eenmaal een ontzettend goede keeper.
"Meest overschatte speler van Nederland". Dat zeg je niet als een speler top is, maar geen wereldtop. Overigens is het pure lulkoek dat Gomes overschat is, want ook in de CL-wedstrijden (als hij amper wat te doen kreeg) stond hij er altijd.Bertje schreef:Wie heeft het over middelmatig?generaal schreef:Danny Blind was dus ook maar een middelmatige verdediger?Jinne schreef: Een ontzettend goede keeper zou 1e doelman geweest zijn van Brazilie en niet meer in de MM competitie zijn geld hebben verdiend. Meest overschatte speler van Nederland die Gomes.
- Jinne
- Site Admin
Meest overschat als in: alles wat hij doet is zogenaamd goed. Zeker dit seizoen valt dat wel mee. Hij heeft nog maar weinig ballen klemvast. Ook gisteren hoefde hij niet echt zwaar aan de bak, veel balletjes kwamen recht op hem af. Een keer zat hij zelf zwaar mis, maar dat wordt dan weer niet afgestraft.generaal schreef:"Meest overschatte speler van Nederland". Dat zeg je niet als een speler top is, maar geen wereldtop. Overigens is het pure lulkoek dat Gomes overschat is, want ook in de CL-wedstrijden (als hij amper wat te doen kreeg) stond hij er altijd.Bertje schreef:Wie heeft het over middelmatig?generaal schreef: Danny Blind was dus ook maar een middelmatige verdediger?
Heb je de hele wedstrijd gezien? Ik telde wel 10 reddingen, die een Gabor Babos, Michel Vorm of Sander Westerveld niet had gepakt.Jinne schreef:Meest overschat als in: alles wat hij doet is zogenaamd goed. Zeker dit seizoen valt dat wel mee. Hij heeft nog maar weinig ballen klemvast. Ook gisteren hoefde hij niet echt zwaar aan de bak, veel balletjes kwamen recht op hem af. Een keer zat hij zelf zwaar mis, maar dat wordt dan weer niet afgestraft.generaal schreef:"Meest overschatte speler van Nederland". Dat zeg je niet als een speler top is, maar geen wereldtop. Overigens is het pure lulkoek dat Gomes overschat is, want ook in de CL-wedstrijden (als hij amper wat te doen kreeg) stond hij er altijd.Bertje schreef: Wie heeft het over middelmatig?