PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

De deal tussen PSV en Alianza Lima over Reimond Manco is rond. Maar ja, het is niet mogelijk voor Ajax om uitstekende spelers uit Zuid-Amerika te halen, toch? :hypocrite.gif:
Laudrup

Bericht door Laudrup »

Duidelijk dat Heerenveen hier psv pijn had moeten doen. Tis weer duidelijk dat psv op een uitstekende Gomes teert.
Harm

Bericht door Harm »

Had PSV geen penalty moeten hebben? Ik heb de beelden nog niet terug gezien. Hoewel Heerenveen in de eerste helft drie uitstekende kansen heeft gehad, had Dzudszak volgens mij gewoon de 2-0 binnen moeten schieten, dan was er niks aan de hand geweest.
MVH

Bericht door MVH »

Het doelpunt van Heerenveen had afgekeurd moeten worden en PSV had een penalty moeten hebben. Typisch PSV-supporters :biggrin.gif:
Baseman

Bericht door Baseman »

Mensen zien wat ze willen zien...als ik hier lees dat Heerenveen PSV wegspeelde zijn sommigen vrij blind geworden van hoop. Het was gewoon een leuke wedstrijd met kansen over en weer en natuurlijk scheelt het veel dat PSV Gomes heeft, maar dat is inderdaad geen toeval. Goede keepers pakken punten en Gomes is nu eenmaal een ontzettend goede keeper.

PSV had kunnen winnen en een geweldig in vorm zijnde Heerenveen ook, de eindstand lijkt me terecht. Ik ben ook tevreden met het gelijkspel, aangezien Heerenveen uit beter presteert dan thuis en al vele weken de best voetballende ploeg in Nederland is.

Feyenoord en Heerenveen staan op 9 punten, Ajax krijgt nog enkele zware tegenstanders en PSV zal zeker niet instorten zoals vorig seizoen. Ik zie het zonnig in !

PS: Utrecht en Vitesse zijn volgens de geschiedenis voor PSV juist geen moeilijke tegenstanders, Roda is dat wel.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Het is nog niet helemaal over. Als Ajax vanmiddag wint, dan is het gat 6 punten. Men zal dan alleen wel in Eindhoven moeten winnen.
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Baseman schreef:Ajax krijgt nog enkele zware tegenstanders en PSV zal zeker niet instorten zoals vorig seizoen.
Dat zie ik sowieso nooit meer gebeuren. Het was zo absurd, dat maak je maar één keer mee.
Frank

Bericht door Frank »

MVH schreef:Het doelpunt van Heerenveen had afgekeurd moeten worden en PSV had een penalty moeten hebben. Typisch PSV-supporters :biggrin.gif:
Typisch voetbalsupporters, zul je bedoelen. Is echt niet iets alleen voor PSV supporters...

Ik vond het zeker geen penalty voor Lazovic. Ging veel te makkelijk liggen. :eusa_naughty.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
peter

Bericht door peter »

Pessimist.

Yes, We Can! Yes, We Can! :hupajax.gif:
MVH

Bericht door MVH »

Lazovic is een behoorlijke miskoop, lijkt me.
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

MVH schreef:Lazovic is een behoorlijke miskoop, lijkt me.
Ach ballen kan hij wel...maar pfff...die ter aarde storting weer na die vermeende klap in zijn gezicht... :drecul.gif: :excited.gif:
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Baseman schreef:Mensen zien wat ze willen zien...
Aldus het levende bewijs... :smallgrin.gif: :wink.gif:

Sorry Base, kon het niet laten. In alle media wordt overigens ook gemeld dat Heerenveen stiekem meer verdiende dan een punt.
Harm

Bericht door Harm »

Behoort de VI daar niet toe dan?
Lionel

Bericht door Lionel »

Thomas schreef:De deal tussen PSV en Alianza Lima over Reimond Manco is rond. Maar ja, het is niet mogelijk voor Ajax om uitstekende spelers uit Zuid-Amerika te halen, toch? :hypocrite.gif:
Is ie goed?
IK GELOOF!!!!!!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Ik denk van wel, ja. Al heeft hij zoals gezegd nog weinig laten zien op het hoogste niveau.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Baseman schreef: Goede keepers pakken punten en Gomes is nu eenmaal een ontzettend goede keeper.
Een ontzettend goede keeper zou 1e doelman geweest zijn van Brazilie en niet meer in de MM competitie zijn geld hebben verdiend. Meest overschatte speler van Nederland die Gomes.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Harm

Bericht door Harm »

:drecul.gif: :drecul.gif: :ajaxscarf.gif: :onfire.gif: :hupajax.gif: :ajaxsmiley.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
generaal

Bericht door generaal »

Jinne schreef:
Baseman schreef: Goede keepers pakken punten en Gomes is nu eenmaal een ontzettend goede keeper.
Een ontzettend goede keeper zou 1e doelman geweest zijn van Brazilie en niet meer in de MM competitie zijn geld hebben verdiend. Meest overschatte speler van Nederland die Gomes.
Danny Blind was dus ook maar een middelmatige verdediger?
generaal

Bericht door generaal »

O ja: kampioenen :neutral.gif: .
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

generaal schreef:
Jinne schreef:
Wie heeft het over middelmatig?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

generaal schreef:
Jinne schreef:
Absolute top niet, speelde wel bij een club die op een gegeven dat wel was en bovendien voornamelijk pre-Bosman.
generaal

Bericht door generaal »

Bertje schreef:
generaal schreef:
Jinne schreef: Een ontzettend goede keeper zou 1e doelman geweest zijn van Brazilie en niet meer in de MM competitie zijn geld hebben verdiend. Meest overschatte speler van Nederland die Gomes.
"Meest overschatte speler van Nederland". Dat zeg je niet als een speler top is, maar geen wereldtop. Overigens is het pure lulkoek dat Gomes overschat is, want ook in de CL-wedstrijden (als hij amper wat te doen kreeg) stond hij er altijd.
peter

Bericht door peter »

Aanvoerder van één van de sterkste selecties van het Nederlands Elftal aller tijden.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

generaal schreef:
Bertje schreef:
generaal schreef: Danny Blind was dus ook maar een middelmatige verdediger?
"Meest overschatte speler van Nederland". Dat zeg je niet als een speler top is, maar geen wereldtop. Overigens is het pure lulkoek dat Gomes overschat is, want ook in de CL-wedstrijden (als hij amper wat te doen kreeg) stond hij er altijd.
Meest overschat als in: alles wat hij doet is zogenaamd goed. Zeker dit seizoen valt dat wel mee. Hij heeft nog maar weinig ballen klemvast. Ook gisteren hoefde hij niet echt zwaar aan de bak, veel balletjes kwamen recht op hem af. Een keer zat hij zelf zwaar mis, maar dat wordt dan weer niet afgestraft.
generaal

Bericht door generaal »

Jinne schreef:
generaal schreef:
Bertje schreef: Wie heeft het over middelmatig?
Meest overschat als in: alles wat hij doet is zogenaamd goed. Zeker dit seizoen valt dat wel mee. Hij heeft nog maar weinig ballen klemvast. Ook gisteren hoefde hij niet echt zwaar aan de bak, veel balletjes kwamen recht op hem af. Een keer zat hij zelf zwaar mis, maar dat wordt dan weer niet afgestraft.
Heb je de hele wedstrijd gezien? Ik telde wel 10 reddingen, die een Gabor Babos, Michel Vorm of Sander Westerveld niet had gepakt.
Gesloten