Vooral omdat de grammofoonplaat van mij en anderen toch een beetje blijft hangen zo af en toe. Dan is het wel verfrissend om wat andere geluiden te horen.
John Heitinga en Marcel Keizer de ex-trainers
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: John Heitinga en Marcel Keizer de nieuwe trainers
Heel erg leuk dit. Welkom terug!
Vooral omdat de grammofoonplaat van mij en anderen toch een beetje blijft hangen zo af en toe. Dan is het wel verfrissend om wat andere geluiden te horen.
zijn we al klaar voor een scenario dat danny blind als mentor komt optreden (net als dick advocaat met van bronckhorst , of hiddink bij van nistelrooij)
Of zou louis nog een kunstje kunnen ?
Of zou louis nog een kunstje kunnen ?
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Ik ben geen voorstander van Heitinga, maar na een officiële wedtsrijd al wieberen gaat te ver. Hij zit er nu eenmaal en dan verdient hij ook wel even tijd. In ieder geval meer dan 1 officiële wedstrijd
I think I lost my fucking headache
-
Wie kent Cees de Wolf nog?
Heee leuk, welkom terug PoA! Het is de zomer van de terugkerende verloren zonen!Pride of Amsterdam schreef:Was het maar deze zomer, dan konden we nog zeggen dat het iets van paniek was, of we weten het niet. Maar Heitinga gaf zelf in een interview aan dat hij en Kroes al maanden met elkaar spraken.Marcel schreef: ma aug 11, 2025 10:07 am Ik snap echt niet waarom Heitinga deze zomer überhaupt op de radar is gekomen...
(hallo allemaal trouwens... terug van lang weg geweest)
No worries, Bij AT zijn we er wel uit, hij moet snel vervangen worden. Binnen Ajax is niemand bezig om hem al te vervangen en zeker Kroes niet. Die zit nog wel ff.LucaS schreef: ma aug 11, 2025 5:20 pm Ik ben geen voorstander van Heitinga, maar na een officiële wedtsrijd al wieberen gaat te ver. Hij zit er nu eenmaal en dan verdient hij ook wel even tijd. In ieder geval meer dan 1 officiële wedstrijd
(helaas....)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik zie het al wel bij media en analysten.
I think I lost my fucking headache
Dat is inderdaad wel erg snel, maar dat de (hoogstwaarschijnlijk) zwakste ploeg van de Eredivisie meer schoten op doel heeft dan Ajax, in een thuiswedstrijd van Ajax is natuurlijk enorm pijnlijk.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe De Telegraaf zich op gaat stellen over Heitinga, als het gaat zoals iedereen hier verwacht.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe De Telegraaf zich op gaat stellen over Heitinga, als het gaat zoals iedereen hier verwacht.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ach, je kent de T... al de hele zomer bezig excuses aan te dragen voor Kroes en Heitinga.
Verweij is een vriendje van Heitinga, toch?
Op den duur kent de T. geen loyaliteit, behalve ten opzichte van de T. Dan is het gokken wie ze laten vallen. Maar voorlopig zijn ze nog een en al begrip.
Verweij is een vriendje van Heitinga, toch?
Op den duur kent de T. geen loyaliteit, behalve ten opzichte van de T. Dan is het gokken wie ze laten vallen. Maar voorlopig zijn ze nog een en al begrip.
Nou het zagen is al begonnen bij de T.
Was Ron Jans niet gewoon een betere keus geweest

Ach, die lui hebben al heel wat meegemaakt. Ze weten wie ze kunnen gebruiken en wie niet. De primeurs, stupid!
Nu weten ze alles, dus voorlopig zullen ze de huidige leiding wel steunen. Dat verandert op het moment dat Ajax structureel gaat verliezen. Dan willen ze invloed uitoefenen op de recrutering van de nieuwe mensen.
Overleven staat voorop, daarvoor mogen wat feiten sneuvelen. Feiten zijn niet zo belangrijk als de onderbuik regeert. Dat beseffen ze heel goed bij de T.
Iedereen zal zich kunnen herinneren hoe Ten Hag in het begin behandeld werd. Poeh, zijn accent... ongeschikt. Ten Hag is een eigenwijze man die niet zo gemakkelijk te manipuleren valt.
Overigens is alle nieuws over Ajax welkom, ook slecht nieuws. Nieuws over Ajax verkoopt.
FF houden, dat was de beste keuze geweest. Hem bedienen met een aantal versterkingen zodat hij meer zijn spel kan spelen.
FF heeft het maximale eruit gehaald en zijn visie aangepast aan zijn beschikbare spelers. De T. en andere domme analisten deden net of het FF zijn visie was om zo te spelen maar FF moest aanpassingen doorvoeren simpelweg omdat zijn spelers niet goed genoeg waren.
FF heeft het maximale eruit gehaald en zijn visie aangepast aan zijn beschikbare spelers. De T. en andere domme analisten deden net of het FF zijn visie was om zo te spelen maar FF moest aanpassingen doorvoeren simpelweg omdat zijn spelers niet goed genoeg waren.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Lijkt me wel een betere trainer dan Heitinga, maar lijkt me ook niet type trainer voor Ajax.
Lijkt me ook niet, Paul. Hij lijkt me veel te aardig voor Ajax.
Ik moet wel zeggen dat hij het boven verwachting doet bij FC Utrecht, heel knap.
Ik moet wel zeggen dat hij het boven verwachting doet bij FC Utrecht, heel knap.
denk dat het wel meer een vakman is dan Heit
-
GangstaRiB
Met het eerste totaal eens. Alleen Ajax heeft een huishoudboekje te onderhouden. FF wilde de big 5 behouden (Hendo en Hato) maar Ajax kan geen nee zeggen tegen 40 miljoen euro en moet het salarishuis verkleinen. Daar kwamen hij en Kroes niet over uit. Doodzonde.Mano schreef: di aug 12, 2025 10:40 am FF houden, dat was de beste keuze geweest. Hem bedienen met een aantal versterkingen zodat hij meer zijn spel kan spelen.
Met het tweede ook eens, al vind ik dat FF wel degelijk veel lof heeft ontvangen over zijn aanpak. Maar hij benaderde iedere wedstrijd alsof het de finale van de CL was, dus het was ook enorm voorzichtig tegen ploegen als Willem 2, dat had misschien wel iets anders gekund.
In hindsight had ik liever gezien dat Ajax vol was gegaan voor die trainer van GAE. Een vakidioot die zijn selectie als een geheel liet voetballen en het fysiek helemaal onder controle had.
Whitey on the moon.
Ik vind dat de trainer een vakman moet zijn, geen rookie met Ajax-DNA.
Daarnaast moet hij met druk kunnen omgaan. Dat is bij Ajax van cruciaal belang.
Ten Hag is alleen geslaagd omdat Overmars en Van der Sar vierkant achter hem bleven staan. Of Kroes ook zo loyaal is... zeer twijfelachtig. Via de T. wisten we precies wat er volgens hem niet deugde aan FF. In die situatie moet een trainer winnen, winnen, winnen, anders is hij gezien.
Ajax-DNA garandeert overigens niets. Ajax-DNA is keihard voor Ajax-DNA. Heitinga is snel oud nieuws als het niet goed gaat.
Daarnaast moet hij met druk kunnen omgaan. Dat is bij Ajax van cruciaal belang.
Ten Hag is alleen geslaagd omdat Overmars en Van der Sar vierkant achter hem bleven staan. Of Kroes ook zo loyaal is... zeer twijfelachtig. Via de T. wisten we precies wat er volgens hem niet deugde aan FF. In die situatie moet een trainer winnen, winnen, winnen, anders is hij gezien.
Ajax-DNA garandeert overigens niets. Ajax-DNA is keihard voor Ajax-DNA. Heitinga is snel oud nieuws als het niet goed gaat.
ten Hag had geen wedstrijdje langer moeten aan modderen, ook dan was Overmars en Sar anders gaan denken.
- Liberty
- Contacteer:
Dat is niet zo moeilijk. Heitinga is een rookie. Een bang mannetje die blij is dat hij trainer mag zijn van de grootste club van het land terwijl hij overal om hem heen hoort dat de vraag gesteld wordt: w.t.f. moet Ajax met Heitinga als trainer?
Tijd voor iets nieuws.
- Liberty
- Contacteer:
Maar Ten Hag had tenminste ervaring. Dus daar kan je ook vertrouwen in hebben. En hij had een visie op hoe een team moet voetballen.Mano schreef: di aug 12, 2025 10:54 am ten Hag had geen wedstrijdje langer moeten aan modderen, ook dan was Overmars en Sar anders gaan denken.
Wat brengt Heitinga überhaupt mee? Ervaring is hoegenaamd nul en op een visie heb ik hem nog niet kunnen ontdekken.
Tijd voor iets nieuws.
Heeft bij Liverpool toch hopefully wat geleerd van Slot 
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Gaf in een interview aan dat hij niet meer leeft voor het voetbal, dat er andere dingen belangrijker zijn. Is geen vakidioot (meer). Waarschijnlijk prima als een tussenpaus maar niet voor de langere termijn.Paul1985 schreef:Lijkt me wel een betere trainer dan Heitinga, maar lijkt me ook niet type trainer voor Ajax.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat denk ik ook. Als tussenpaus vanaf oktober best een goed idee.Yopii schreef: di aug 12, 2025 10:43 am Lijkt me ook niet, Paul. Hij lijkt me veel te aardig voor Ajax.
Ergens baal ik er wel van dat we de gok niet hebben genomen voor Simonis. Een rookie, maar wel iemand die een plan heeft.
dubbel.
Laatst gewijzigd door Paul1985 op di aug 12, 2025 12:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Stond in zijn tijd bij ons al bekend als een luie trainer. Respect voor wat hij bij Utrecht doet. Maar veel meer dan zorgen dat iedereen lekker in zijn vel doet, zit er niet in. Is tactisch geen indrukwekkende trainer. Niet echt in staat om iets tijdens wedstrijden om te zetten ook.raymon schreef: di aug 12, 2025 12:20 pmGaf in een interview aan dat hij niet meer leeft voor het voetbal, dat er andere dingen belangrijker zijn. Is geen vakidioot (meer). Waarschijnlijk prima als een tussenpaus maar niet voor de langere termijn.Paul1985 schreef:Lijkt me wel een betere trainer dan Heitinga, maar lijkt me ook niet type trainer voor Ajax.