Wat wordt de uitslag, Voet?! Jij zit de laatste weken constant goed met je voorspellingen? Zeg het maar!!Voetske schreef:Je link doet ut nie ... ;)Neefkens schreef:GEWOON WINNEN NATUURLIJK
Ajax-PSV (cupfinale)
- LouisXIV & co
Op basis van het seizoen ga je verliezen, maar zoals ik al eerder schreef, Psv is " uit ritme geweest ", das ongeveer het zelfde als 11 spelers die voor het eerst weer na een lange blessure mee mogen doen.Dat zou AJAX een voordeel moeten opleveren kwa duels, bal-circulatie enz.wimpey schreef:Wat wordt de uitslag, Voet?! Jij zit de laatste weken constant goed met je voorspellingen? Zeg het maar!!Voetske schreef:Je link doet ut nie ... ;)Neefkens schreef:GEWOON WINNEN NATUURLIJK
Zou moeten opleveren, net zoals een 2 - 0 vorsprong tegen Fc Groningen rust in het spel had moeten geven.
Vooruit dan een grote gok deze keer, late 1 - 0 voor AJAX.
Blij met de punten ...
PSV is uit ritme, maar wel allemaal fit.
Bij AJAX is er wel ritme, misschien zelfs teveel ritme. Veel blessures en nog niet echt fitte spelers (Sneijder en Maduro).
We zien het wel, ik zag net dat MvB de beker uitreikt. En dan wil ik helemáál winnen, het idee al dat ie het aan pspfasfaffaffnbndjwer gaat uitreiken :scared:
Bij AJAX is er wel ritme, misschien zelfs teveel ritme. Veel blessures en nog niet echt fitte spelers (Sneijder en Maduro).
We zien het wel, ik zag net dat MvB de beker uitreikt. En dan wil ik helemáál winnen, het idee al dat ie het aan pspfasfaffaffnbndjwer gaat uitreiken :scared:
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Als ajax had verloren van de Groningen had ik ziek geweest, want het is toch een doelstelling en als je zo dichtbij bent .....LouisXIV & co schreef:Ik hoop dat ze winnen, maar lig er geen seconde wakker van als we verliezen. Zo simpel is het. Had ik ook al met de wedstrijden tegen Grunn.
Tegen f. was een heel ander verhaal. Toen ben ik de hele week van slag geweest! ;)
Ik denk overigens dat we winnen. Tenminste: als Sneijder en Pienaar spelen. Die maken het verschil.
Zullen we pienaar maar vergeten... :yes: tevaak geblesseerd geweest en toen ie weer mee mocht doen gelijk rood
Overigens verwacht ik wel de 11-tal als de uit tegen Groningen
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

:blub:Voetske schreef:Met z'n allen
Voetske die ons oppept, wie had dat ooit gedacht? ;)
Ik wel. Het gaat me niet echt om de prijs, maar ik heb gewoon totaal geen zin om te verliezen tegen PSV.joey schreef:Ik voel in elk geval totaal geen spanning. De wedstrijd doet me niets.
PRECIES...!!!Thomas schreef::blub:Voetske schreef:Met z'n allen
Voetske die ons oppept, wie had dat ooit gedacht? ;)
Ik wel. Het gaat me niet echt om de prijs, maar ik heb gewoon totaal geen zin om te verliezen tegen PSV.joey schreef:Ik voel in elk geval totaal geen spanning. De wedstrijd doet me niets.
Vooral voor iemand uit brabant is dat echt naadje....!!
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"