Vind ik ook en waarom zou een stadion van 40.000 elke week vol moeten zitten? Als er gemiddeld 25000 komen is het toch ook goed en dan zitten er misschien 5 x per jaar 40.000.Nihad schreef:Ach, who cares. Als het maar uitverkocht is voor een wedstrijd als AZ-Ajax. Grote stadions geeft je competitie meer aanzien dan kleine stadions.
AZ 2007 - 2008
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Oeps, sorry. Andere neger. Maargoed, Donk speelde ook een super wedstrijd, hoor.
Dat mag. Maar die goal die hij vandaag scoorde had mijn moeder ook gescoord.Je kan wel blijven volhouden dat Alves niks voorstelt, je wordt alleen wel met de week ongeloofwaardiger.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Inderdaad. Ik vond hem vorig jaar een fenomeen, maar had zeker niet verwacht dat hij vrolijk door zou gaan met scoren. Ik ging uit van een one day fly dus, maar hij bewijst nu toch echt het tegendeel. Voetballend is het allemaal vrij pover, maar daar maak ik me allang niet meer druk om. Het is gewoon een geboren doelpuntenmaker, zo lijkt het.brigade zuid schreef:Je kan wel blijven volhouden dat Alves niks voorstelt, je wordt alleen wel met de week ongeloofwaardiger.Nihad schreef:Het was alleen wel hartstikke buitenspel.
En Donk heeft Alves uit de wedstrijd gespeeld.