ik meen mij iet te herinneren van 2 goals in de uefacup finale... voor sevillapeter schreef: di aug 05, 2025 8:04 am Je komt er niet omheen en ja het is komkommertijd, maar dat Porto een bijna 35-jarige Luuk de Jong haalt is toch ook weer geen mega transfer. Het wordt gebracht alsof het sensationeel is. Fantastische spits voor PSV, maar heeft buiten Eindhoven amper een goal gemaakt. Hoofdzakelijk als invaller bij een aantal prachtige clubs, maar heeft in zes jaar buitenland 22 goals gemaakt.
Portugal
Moderator: mods
Re: Portugal
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
- Jinne
- Site Admin
Bij Barca ook de nodige goals als pinchhitter. Bij Porto zal ook hij wel de finisher rol krijgen. Met Aghehowa hebben ze al een goede spits.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Aghehowa is binnenkort weg hoor.
Newcastle and AV zitten achter hem aan.
Newcastle and AV zitten achter hem aan.
Volgens een bericht op nusport is Andries Jonker kandidaat om Directeur Voetbal te worden bij Benfica.
Ok, ja dat is natuurlijk omdat....vanwege....euh?
Ok, ja dat is natuurlijk omdat....vanwege....euh?
Nil volentibus arduum
- Liberty
- Contacteer:
Hij zal Mourinho niet tegenspreken, denk ik.
Wel bijzonder overigens want Mourinho en Van Gaal zijn niet bepaald vrienden terwijl Jonker wel close is met Louis.
Kan hij lekker bij Louis en Truus een kamertje huren straks.
Wel bijzonder overigens want Mourinho en Van Gaal zijn niet bepaald vrienden terwijl Jonker wel close is met Louis.
Kan hij lekker bij Louis en Truus een kamertje huren straks.
Tijd voor iets nieuws.
Leuk kampioen met Porto FF 

- Jinne
- Site Admin
Ik zie nu pas dat Benfica ongeslagen is gebleven in de competitie. En dan wordt je derde...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!