PSV 2007 - 2008
nieuwnieuwsPSV - Vitesse uitgesteld
De eredivisiewedstrijd PSV - Vitesse is vanavond een kwartier later dan gepland begonnen. Uit één van de grote tv-schermen in het Philips Stadion kwam rook. De brandweer was snel ter plaatse en loste het probleem op.
De rook veroorzaakte een penetrante geur in het volle stadion. Er waren geen vlammen of vuur te zien.
Deze reactie wilde ik jullie niet onthouden

Wat had Affalay gegeten? Onee, het is Ramadan!
fuckje 15-09-07 @ 19:49
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Nu Pryor op de lat. Vitesse erg dicht bij de 1-1 nu.
EDIT; Wat een koe, die Affelay. Krijgt een vrije trap tegen voor een simpel duwtje en gaat helemaal uit zijn dak. Krijgt vervolgens geel omdat hij de scheids tegen zijn arm slaat. Licht ontvlambaar, die gaat de wedstrijd niet uitspelen.
EDIT; Wat een koe, die Affelay. Krijgt een vrije trap tegen voor een simpel duwtje en gaat helemaal uit zijn dak. Krijgt vervolgens geel omdat hij de scheids tegen zijn arm slaat. Licht ontvlambaar, die gaat de wedstrijd niet uitspelen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ik vind Aissati een absoluut toptalent. En in mijn ogen is het typisch dat Koeman hem er nu naast zet. Ik hoop dat die jongen in de winter vertrekt bij PSV. Het liefst naar Ajax.brigade zuid schreef:Dit vind ik dan weer zo overdreven he, net of het zo'n wereldvoetballer is. Dit seizoen vind ik het nog niet veel bijzonders hoor, zo gek is het toch niet dat ie bij een topclub gewoon op de bank terecht kan komen.Thomas schreef:Aissati is alweer uit de basis verdwenen. Koevermans vervangt hem. Tsja, ik wist dat dit zou gebeuren. Zonde van zo'n goede voetballer.
Frank kan je vertellen dat dat aan het feit ligt dat Afellay zo vaak geschopt wordt. Het ligt niet aan die jongen zelf. Net zoals het nooit aan Sneijder lag dat hij soms over de schreef ging.Beloki schreef:EDIT; Wat een koe, die Affelay. Krijgt een vrije trap tegen voor een simpel duwtje en gaat helemaal uit zijn dak. Krijgt vervolgens geel omdat hij de scheids tegen zijn arm slaat. Licht ontvlambaar, die gaat de wedstrijd niet uitspelen.

Inderdaad belachelijk !Thomas schreef:Aissati is alweer uit de basis verdwenen. Koevermans vervangt hem. Tsja, ik wist dat dit zou gebeuren. Zonde van zo'n goede voetballer.
Issy speelde de pannen van het dak, Koevermans liet zien helemaal niets toe te voegen en PSV speelde een schandalig slechte 1e helft tegen Vitesse...
Oftewel: Issy is een groot talent maar Afellay is verder in zijn ontwikkeling en momenteel beter, Koevermans speelde uitstekend tegen Vitesse en was een meerwaarde en PSV speelde een geweldige 1e helft.
Hoe durft Koeman

Hoezo hoop je nu weer dat Issy vertrekt bij PSV ?Thomas schreef:Ik vind Aissati een absoluut toptalent. En in mijn ogen is het typisch dat Koeman hem er nu naast zet. Ik hoop dat die jongen in de winter vertrekt bij PSV. Het liefst naar Ajax.
Als je zou hopen dat hij naar Ajax vertrekt dan begrijp ik dat, maar hopen dat hij sowieso bij PSV vertrekt slaat helemaal nergens op !
En wat is er zo typisch aan dat Koeman hem er nu langs zet ?
Typisch omdat het in het voordeel is voor het team en dus voor PSV ? Typisch omdat het spel van PSV er beter en aantrekkelijker door wordt en men blijft winnen ? Typisch omdat de vervanger van Issy meteen matchwinner is dankzij een prachtgoal ?
Koeman durft niet een risico te nemen door nu met Aissati te spelen en daardoor misschien wat puntverlies op te lopen maar op de lange termijn heeft hij daar meer profijt van. Zoiets misschien?
Ik vind het ook geen ramp dat die Aissati maar moet vechten. Sowieso fysiek wat sterker worden. Maar hij moet wel zijn minuten gaan maken en die zullen er straks met die fucking CL ook wel komen
Ik vind het ook geen ramp dat die Aissati maar moet vechten. Sowieso fysiek wat sterker worden. Maar hij moet wel zijn minuten gaan maken en die zullen er straks met die fucking CL ook wel komen
IK GELOOF!!!!!!
Yeah right !Bertje schreef:Aissati is al lang en breed één van de beste spelers van PSV
Hij is een toptalent, dat is echter nog steeds wat anders.
En waar en voor wie zou hij moeten spelen ?
Afellay speelt op zijn postie en die keuze is niet zo moeilijk, aangezien Afellay zo ongeveer de wekelijkse uitblinker is bij PSV.
-