HAHAHAHA

Daar ging het me vooral bij de 3-0 om. Staat KJH bij die trap van Stekel buitenspel? Dus niet, prima. Daarna is het zeker geen buitenspel van Gabri.Beloki schreef:Op het moment van spelen staat Huntelaar, wat je in dit filmpje helaas niet ziet, achter de AZ verdediging, en Gabri staat op het moment van afspelen achter Huntelaar.
En bij Ajax - AZ dat hij de bal wil pakken voor een vrije trap en Cziommer komt er aan gerend en dat Huntelaar al gebukt de bal pakkend even zijn noppen in binnen kant bovenbeen van Cziommer zet.Maarten127 schreef:Heerlijke reactie van huntelaar. Vorig jaar had hij ook zoiets was het niet na een schwalbe tegen kakkerlakken? Ook voor de play offs? En dat kopstootje van die andere kakkerlak.. ik mag dat welPeter schreef:De buikschuiver bij de 2-0 neem ik aan? Een kleine traktatie van Huntelaar voor het voorval in de eerste helft.Mr. Ajax schreef:
Degenen die het niet hebben gezien niet, Thomas, maar zijn nu wel benieuwed.
Ja die was fantastischMaarten127 schreef:Heerlijke reactie van huntelaar. Vorig jaar had hij ook zoiets was het niet na een schwalbe tegen kakkerlakken? Ook voor de play offs? En dat kopstootje van die andere kakkerlak.. ik mag dat welPeter schreef:De buikschuiver bij de 2-0 neem ik aan? Een kleine traktatie van Huntelaar voor het voorval in de eerste helft.Mr. Ajax schreef:
Degenen die het niet hebben gezien niet, Thomas, maar zijn nu wel benieuwed.