Lijkt me ook niet serieus.
Chuba Akpom
Moderator: mods
Re: Chuba Akpom
Tegelijkertijd geloof ik ook niet dat Gloukh hier voor 1.2 miljoen bruto komt voetballen. Dat zal wel netto zijn.
Wat bewijst dat er best belangstelling was, maar dat clubs besloten te wachten en te wachten.
Ik geloof Verweij niet. Mislintat had toen al de opdracht de salarissen omlaag te brengen. Dat was een van de redenen om een CL opslag in te voeren. Het kan niet waar zijn dat de RvC en Lenderink hiermee akkoord zijn gegaan
I think I lost my fucking headache
Precies, hij zal pas dit seizoen pas echt goed zijn gaan cashen, reden waarom hij geen zin heeft om verkocht te worden in ruil voor een lager salaris.
Kroes gaat ook 'gewoon' forse salarissen betalen, anders willen die spelers niet, zeker niet als ze uit grote competities komen.
Kroes gaat ook 'gewoon' forse salarissen betalen, anders willen die spelers niet, zeker niet als ze uit grote competities komen.
LenderinkLucaS schreef: ma aug 04, 2025 10:13 am Ik geloof Verweij niet. Mislintat had toen al de opdracht de salarissen omlaag te brengen. Dat was een van de redenen om een CL opslag in te voeren. Het kan niet waar zijn dat de RvC en Lenderink hiermee akkoord zijn gegaan
Een schande die vrouw.
Daar is een hele kudde aan bestuurders en directeuren bij.
De kruik gaat zolang te water tot hij barst, zei mijn oma altijd. Het verdienmodel van Ajax was ten tijde van Overmars al onhoudbaar. Het probleem is dat mensen erin gaan geloven als het een tijdje werkt. Dan moet er wanhopig geïnvesteerd worden op het moment dat het minder gaat, met als gevolg dat het nog minder gaat.
Ze haalden een TD die bij Borussia Dortmund gewerkt had en heel andere bedragen gewend was. Tegelijkertijd moesten de salarissen naar beneden. Een giftige cocktail.
De kruik gaat zolang te water tot hij barst, zei mijn oma altijd. Het verdienmodel van Ajax was ten tijde van Overmars al onhoudbaar. Het probleem is dat mensen erin gaan geloven als het een tijdje werkt. Dan moet er wanhopig geïnvesteerd worden op het moment dat het minder gaat, met als gevolg dat het nog minder gaat.
Ze haalden een TD die bij Borussia Dortmund gewerkt had en heel andere bedragen gewend was. Tegelijkertijd moesten de salarissen naar beneden. Een giftige cocktail.
Maar toen Mislintat kwam wilden we toch af van de bizarre salarissen omdat we/ze inzagen dat het wellicht niet zo houdbaar was. Wie verzint het dan om goedkeuring te geven aan een speler die zich amper had bewezen voor 5 mio per jaar?
IK GELOOF!!!!!!
- Liberty
- Contacteer:
Is het bewezen dat de bewering überhaupt waar is dan?Lionel schreef: ma aug 04, 2025 1:01 pm Maar toen Mislintat kwam wilden we toch af van de bizarre salarissen omdat we/ze inzagen dat het wellicht niet zo houdbaar was. Wie verzint het dan om goedkeuring te geven aan een speler die zich amper had bewezen voor 5 mio per jaar?
Tijd voor iets nieuws.
Een gewilde speler...ik zeg tegen elkaar op bieden 
I think I lost my fucking headache
Tja, de handelswijze van Kroes werkt bewezen averechts: Akpom krijgt geen rugnummer, moet weg, dan kan een belangstellende club dus wachten en een gunstige deal eruit slepen. Andere clubs weten inmiddels dat Akpom ook te huur is, die gaan niet kopen.
Overigens, de T. doet alles om Kroes te verdedigen. Dat gelekte zogenaamde salaris van vijf miljoen moet verklaren waarom hij deze speler niet verkocht krijgt. En dan maar hopen dat de supporters erin trappen.
Overigens, de T. doet alles om Kroes te verdedigen. Dat gelekte zogenaamde salaris van vijf miljoen moet verklaren waarom hij deze speler niet verkocht krijgt. En dan maar hopen dat de supporters erin trappen.
Ipswich Town zou deal Birmingham City gekaapt hebben volgens nu.nl. Huur tot einde seizoen en verplichte koop van 8 miljoen als Ipswich promoveert.
Voor wat het waard is...
Voor wat het waard is...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik snap niet waarom ze akkoord zijn gegaan met de deal van Ipswich? Akpom wilde al naar Birmingham…
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Beter elftal en dus hogere kans op promotie?
Al voel ik wel een beetje aan dat ze waarschijnlijk niet gaan promoveren haha.
Al voel ik wel een beetje aan dat ze waarschijnlijk niet gaan promoveren haha.
VI'Birmingham meldt zich met miljoenenbod, Ajax weet niet waar Akpom gaat tekenen'
Het gevecht om Chuba Akpom is nog niet gestreden. De spits van Ajax heeft zijn medische keuring bij Ipswich Town al doorstaan, maar Ajax sluit liever alsnog een akkoord met Birmingham City. Laatstgenoemde club wil de Engelsman naar verluidt voor ongeveer 7 miljoen euro kopen.
Maandagavond heeft Birmingham City, dat afgelopen weekend al een akkoord bereikte over een huurdeal met verplichte optie tot koop in het geval van promotie naar de Premier League, zich opnieuw bij Ajax gemeld. Dit keer niet met een huurvoorstel, maar met een aanbieding om de spits direct te kopen. 'Daarmee hoopt het Ipswich Town alsnog af te troeven', schetst Voetbal International.
Akpom heeft inmiddels zijn medische keuring bij Ipswich Town, dat de spits voor één seizoen wil huren, al achter de rug en heeft een voorkeur uitgesproken voor een periode bij The Tractor Boys. Toch hoopt Birmingham City de 29-jarige spits met een langdurig contract alsnog op andere gedachten te brengen. 'Zodat hij niet terug hoeft naar Ajax. Waar er tot voor kort amper interesse was voor de spits, dreigt er nu een soort bidding war te ontstaan.'
Opeens was er veel belangstelling, haha.
Terug naar Ajax of niet, dat zal hem weinig uitmaken. Zijn salaris, stupid.
Die is toch al toegezegd?
Mag die jongen, die niet eens een rugnummer heeft gekregen, van jou wel zelf uitmaken waar hij naartoe gaat?
Mag die jongen, die niet eens een rugnummer heeft gekregen, van jou wel zelf uitmaken waar hij naartoe gaat?
Mag Ajax, met wie hij een contract heeft gesloten, van jou wel zelf uitmaken welke voorwaarden het wel of niet accepteert?Yopii schreef: di aug 05, 2025 1:07 pm Die is toch al toegezegd?![]()
Mag die jongen, die niet eens een rugnummer heeft gekregen, van jou wel zelf uitmaken waar hij naartoe gaat?![]()
Als de ene club 7 miljoen wil betalen en de andere club nul, dan mag Ajax natuurlijk bepalen dat het niet akkoord gaat met de tweede.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ja. Niemand dwingt hem om naar een club te gaan. Maar Ajax kan natuurlijk iets wel of niet accepteren.Yopii schreef: di aug 05, 2025 1:07 pm Die is toch al toegezegd?![]()
Mag die jongen, die niet eens een rugnummer heeft gekregen, van jou wel zelf uitmaken waar hij naartoe gaat?![]()
Net zoals Itakura niet zelf mag bepalen dat hij alleen naar Ajax wil. Hij kan dat willen. Maar alleen als Ajax genoeg betaalt.
IK GELOOF!!!!!!
Oké, en als Itakura dan niet wegkomt, mag BMG hem op de tribune zetten? Hoe ver reikt de macht van een club eigenlijk?
Een speler moet ergens naartoe willen, lijkt me.
Maar Ajax heeft toch het recht om iets wel of niet te accepteren?Yopii schreef: di aug 05, 2025 1:50 pm Oké, en als Itakura dan niet wegkomt, mag BMG hem op de tribune zetten? Hoe ver reikt de macht van een club eigenlijk?![]()
En als Akpom niet naar Birmingham wil maar alleen naar Ipswich is het aan Ajax om daarmee om te gaan. Als zij besluiten dat verhuur echt geen optie is, is het aan Akpom om te beslissen of hij echt niet naar Birmingham wil.
Vervolgens kijken we op 1 september hoe de zaken ervoor staan. Risico van het vak. En daarbij krijgt Akpom gewoon, zeer goed zelfs, betaald.
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Een club is niet verplicht een lopend contract te onderbreken en heeft het recht om een speler aan z'n contract te houden. Daar mag je iets van vinden, maar zo werkt het nou eenmaal wettelijk. Net zoals een trainer bepaalt (zou moeten bepalen) wie er speelt en wie niet. Het kan zo zijn dat een TD aangeeft dat een bepaalde speler niet langer beschikbaar is voor het eerste team. Dat is een verlies situatie voor alle partijen en zal ook daarom niet zo heel gauw gebeuren.Yopii schreef: di aug 05, 2025 1:50 pm Oké, en als Itakura dan niet wegkomt, mag BMG hem op de tribune zetten? Hoe ver reikt de macht van een club eigenlijk?![]()
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
GangstaRiB
Toegezegd... lekker boeien. Het gaat erom wat er zwart op wit staat.Yopii schreef: di aug 05, 2025 1:07 pm Die is toch al toegezegd?![]()
Whitey on the moon.
Daar vind ik inderdaad iets van. Hij moest weg. Kreeg geen rugnummer. Dan is wel het minste dat hij kan kiezen waar hij zijn carrière vervolgt.Een club is niet verplicht een lopend contract te onderbreken en heeft het recht om een speler aan z'n contract te houden. Daar mag je iets van vinden, maar zo werkt het nou eenmaal wettelijk.
Dat Ajax in deze situatie nog recht heeft op een transfersom is al vreemd genoeg.