Vitesse
Moderator: mods
- Cluijffert
Re: Vitesse
Nee, gevalletje vriend is goede bekende van een van de betrokken ouders.
(en de naam van die vriend is niet Rik)
(en de naam van die vriend is niet Rik)
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Mogen die jongens de overstap maken of niet? 
- Cluijffert
Van mij wel, Joey.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
www.espn.nlMet deze spelers gaat Vitesse de Keuken Kampioen Divisie in
Vitesse heeft de selectie voor de wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie compleet. De Arnhemmers hebben een lijst met twintig contractspelers ingediend bij de KNVB.
Vitesse moest voor donderdagmiddag 12.00 uur een spelerslijst van minimaal zestien contractspelers indienen bij de KNVB. Omdat vrijwel de complete selectie vertrok na het intrekken van de licentie, was het samenstellen van een nieuwe ploeg een hele klus. Het zorgde donderdagochtend voor chaos op Papendal: spelers en staf renden van het trainingsveld naar de kantoren om de contracten op tijd te ondertekenen.
De deadline van donderdagmiddag is dus gehaald, waardoor Vitesse vrijdagavond kan aantreden tegen Jong AZ in Wijdewormer. Het is de eerste wedstrijd in de Keuken Kampioen Divisie voor de Arnhemmers, die beginnen met twaalf minpunten.
Spelerslijst Vitesse
Justin Bakker
Connor van den Berg (nieuw, nog niet officieel gecommuniceerd)
Maximilian Brüll (nieuw)
Alexander Büttner
Dillon Hoogewerf
Elias Huth (nieuw, nog niet officieel gecommuniceerd)
Geronimo Londar
Nathan Markelo (nieuw)
Moustafa Moustafa (nieuw)
Sem Pepers
Marco Schikora (nieuw)
Ricardo-Felipe Schwarz (nieuw)
Marcus Steffen
Xiamaro Thenu (nieuw, nog niet officieel gecommuniceerd)
Nino Zonneveld
Valon Zumberi (nieuw)
Michel Driezen (nieuw)
Mathijs Marschalk
Adam Tahaui
Yuvan Ranon (nieuw, nog niet officieel gecommuniceerd)
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zul je zien dat ze de nieuwe Messi hebben binnengehaald. 
12003.
Je moet opschieten, Zeux, anders kun je er niet meer bij.
Weet je wel wat dat kost?Wouter schreef: do sep 11, 2025 9:26 pm 12003.
Daarvan kan ik ook een keer naar de New York Mets!!!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Maar dan word je gearresteerd door Border Control nadat ze je telefoon hebben gecheckt.
Terwijl volgens het Arnhemse kinderliedje Kortjakje gewoon met pistool en veertig messen naar Vitesse kan.
Terwijl volgens het Arnhemse kinderliedje Kortjakje gewoon met pistool en veertig messen naar Vitesse kan.
Hè, die Braasch loopt er nog steeds. Die gingen jullie toch wegjagen?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/16 ... visie.html
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/16 ... visie.html
Het lijkt erop dat Vitesse-Helmond Sport druk wordt volgende week. Mijn broer vroeg me of ik even in kon loggen bij het kaartverkoopsysteem omdat hij vier kaarten wilde kopen, in een online wachtrij stond en hij een backup wilde voor het geval hij er opeens uitgegooid zou worden. Log ik in, krijg ik wachtrijnummer 1055.
Nou ja, het was uiteindelijk niet nodig.
Ramptoerisme zeker?
Ik sluit niet uit dat ik ergens dit seizoen ook een keertje kom kijken. Leuk om even sfeer te proeven als de competitie een tijdje onderweg is en de camera's toch wat minder vaak op Arnhem gericht zijn.
Ik sluit niet uit dat ik ergens dit seizoen ook een keertje kom kijken. Leuk om even sfeer te proeven als de competitie een tijdje onderweg is en de camera's toch wat minder vaak op Arnhem gericht zijn.
Nil volentibus arduum
Is dit die speciale Airborne-wedstrijd?Wouter schreef: vr sep 12, 2025 11:27 am Het lijkt erop dat Vitesse-Helmond Sport druk wordt volgende week. Mijn broer vroeg me of ik even in kon loggen bij het kaartverkoopsysteem omdat hij vier kaarten wilde kopen, in een online wachtrij stond en hij een backup wilde voor het geval hij er opeens uitgegooid zou worden. Log ik in, krijg ik wachtrijnummer 1055.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik vind het wel grappig, hoe je binnen een korte tijd een compleet nieuw team bij elkaar zoekt, en inderdaad, wie weet zit er wel een parel tussen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het is een boeiend experiment.Duke schreef:Ik vind het wel grappig, hoe je binnen een korte tijd een compleet nieuw team bij elkaar zoekt, en inderdaad, wie weet zit er wel een parel tussen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nou, de nieuwe Messi heb ik niet gezien. Ze doen wel echt voor de kat zijn kut mee dit jaar, zeg.
Maar goed, wel een uitverkocht Gelredome volgende week.
De quizvraag wordt of ze ooit boven de nul punten uit gaan komen.Wouter schreef: vr sep 12, 2025 9:00 pm Nou, de nieuwe Messi heb ik niet gezien. Ze doen wel echt voor de kat zijn kut mee dit jaar, zeg.
(even los van welke verongelijkte minpunten de KNVB nog in petto heeft)
- Cluijffert
In wetenschappelijke kringen wordt dit ook de Mislintat methode genoemd.zeux schreef: vr sep 12, 2025 7:08 pmHet is een boeiend experiment.Duke schreef:Ik vind het wel grappig, hoe je binnen een korte tijd een compleet nieuw team bij elkaar zoekt, en inderdaad, wie weet zit er wel een parel tussen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik val in RKC-Vitesse. Die Vitessenaren lopen nogal te sjokken. Zijn ze nu al moe? 
Toch maar mooi een punt gehaald. 
Volgens de trainer van RKC was Lucas overigens te druk met naar PSV kijken om naar het RKC-stadion te komen.
Het Mandemakers Stadion hoort natuurlijk ook helemaal niet thuis in de KeukenKampioen Divisie. De KNVB heeft geprobeerd van de verkeerde club de licentie af te pakken. RKC heeft de sponsor gebruuskeerd, niet Vitesse.
Het Mandemakers Stadion hoort natuurlijk ook helemaal niet thuis in de KeukenKampioen Divisie. De KNVB heeft geprobeerd van de verkeerde club de licentie af te pakken. RKC heeft de sponsor gebruuskeerd, niet Vitesse.
Haha...bijzonder hé dat zo'n veredelde amateurclub zo lang in de eredivisie heeft gespeeld de afgelopen 40 jaar
I think I lost my fucking headache
Zo negatief hoef je ook weer niet te zijn over RKC.
Oh ij vind het alleen maar knap. Zo vlak bij Tilburg en den Bosch, waardoor de regio voor sponsors vrij klein is. Mandemakers draagt die club natuurlijk, overige inkomsten zijn beperkt. Op een gegeven moment was RKC de club na Ajax, psv, feye en utrecht meen ik die het langst onafgebroken eredivisie speelde. Maar goed, das war einmahl
I think I lost my fucking headache
Hm. Het gekke is dat Waalwijk toch ook wel een beetje een apart stadje is, het is niet puur een voorstad van Tilburg of Den Bosch.