Moderator: mods
Aan de 2-0 ging weer een slap balletje en half balverlies van Blind vooraf. Speelt vanavond echt een mindere pot.Bert schreef:Ook mooi bij de 2-0: de loopactie van Schöne vol overtuiging.
Maar ik zie minder ge-paniekeer. ADO-uit wordt probleemloos gewonnen, NAC-thuis lijkt er ook op. Kan me jaargangen herinneren (ook onder FdB trouwens) waarbij de tegenstander ging drukken, dat Ajax door de hoeven ging. Dat lijkt nu een stuk verbetert.Le T. schreef:Het doet me eigenlijk meer denken aan het Ajax dat we de afgelopen jaren vóór Barcelona gezien hebben dan een Ajax dat er helemaal bovenop is. Het is dat er met Klaassen, Serero en Veltman ineens wat meer hersens (ik weet niet welke helft) op het veld staan.
Siem natuurlijk. Duidelijk balvaster en slimmer dan Hoesen.GangstaRiB schreef:Dilemma voor Frank.. wat doe je met Sig en Siem?
Siem als spits dus. Sigtorsson moet je helaas al een beetje gaan afschrijven.wimpey schreef:Siem natuurlijk. Duidelijk balvaster en slimmer dan Hoesen.GangstaRiB schreef:Dilemma voor Frank.. wat doe je met Sig en Siem?
Nee joh, die loopt overal en nergens. Ajax is gebaat bij een afspeelpunt voorin.Ajaciedjuh schreef:Bojan voor Hoessen svp.
Ere wie ere: Moisander.Ajaciedjuh schreef: Geweldige bal van Veltman.