Pfff. Geen reet gepresteerd dit jaar en die gaan we 5 jaar verlengen. Maar ja, gaat in ieder geval niet voor nop de deur uit.peter schreef:Verlenging tot zomer 2031.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Pfff. Geen reet gepresteerd dit jaar en die gaan we 5 jaar verlengen. Maar ja, gaat in ieder geval niet voor nop de deur uit.peter schreef:Verlenging tot zomer 2031.
Hij is wel een toptalent, Trab. Een van de weinigen. Mark my words.Trab schreef: do apr 09, 2026 6:23 pmPfff. Geen reet gepresteerd dit jaar en die gaan we 5 jaar verlengen. Maar ja, gaat in ieder geval niet voor nop de deur uit.peter schreef:Verlenging tot zomer 2031.
Laten we het hopen. Ik zie nog steeds die goal tegen Excelsior voor me dat hij gewoon z’n man laat lopen. En al die simpele passes die niet aankomen. Het is in ieder geval geen centrale verdediger, back of 6. Alleen als 8 wellicht. Beetje a la Gravenberch.Lionel schreef:Hij is wel een toptalent, Trab. Een van de weinigen. Mark my words.Trab schreef: do apr 09, 2026 6:23 pmPfff. Geen reet gepresteerd dit jaar en die gaan we 5 jaar verlengen. Maar ja, gaat in ieder geval niet voor nop de deur uit.peter schreef:Verlenging tot zomer 2031.
Ik twijfel eerlijk gezegd of dit financieel (en qua jeugdbeleid) haalbaar is.Marillion schreef: za apr 11, 2026 7:18 am Dus laten we nou niet de fout maken om die positie komende zomer wéér niet in te vullen.
Mijn punt is dat het dus niet alleen geld kost. Dat is misschien nog wel het minst belangrijke. Deze nieuwe aankoop moet in principe leider/ vaste basisspeler worden.
Dat zie ik totaal niet zo.Ajax Rules schreef: ma apr 13, 2026 10:44 am ....
Dan heb je 1/3e van de speelminuten over voor Abdalla, Ouazane, Bounida, Johnsson, Regeer, Fitz-Jim, Klaassen, Berghuis, Van den Boomen, Manssverk (en Itakura). Je doet daarmee zware concessies aan je gehele filosofie als club.
Nu nog wel. Maar dat hoeft na de zomer niet zo te zijn.Ajax Rules schreef: di apr 14, 2026 6:59 pm Ik heb ruim gerekend ja. Maar dan nog is er te weinig speeltijd voor te veel spelers.
En Fiz-jim, Klaassen en Berghuis staan nog wel gewoon onder contract, of je het leuk vindt of niet.