Carlos Forbs (Borges)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: Carlos Forbs (Borges)

Bericht door peter »

Ik denk niet dat daar veel uit komt, hoor. Ik geloof echt dat hij gewoon een heel matig oog voor talent heeft. En dat dat een vreemde catch bij een middenmotor in de BuLi nog wel eens kan verrassen, maar dat hij bij een topclub met bijbehorende speelstijl geen idee heeft. Gewoon echt geen idee.

Eigenlijk kun je het beste gewoon stoppen met aankopen haha. Bijna iedere aankoop voor Jong Ajax of Ajax is een drama. Vroeger haalde je Huntelaar, Suarez, Ziyech, Neres, Antony op voor 8-10 miljoen om ze vervolgens voor een veelvoud te verkopen. Sinds het vertrek van Overmars is dat niet meer gelukt en als ik nu kijk naar de samenstelling van de selectie gaat dat ook niet meer gebeuren.
LucaS

Bericht door LucaS »

Er worden best aankopen voor een hoop geld verkocht. Mikau, Luca, onze Portugese dreumes. Alleen pas nadat ze hier zijn uitgekotst
I think I lost my fucking headache
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

LucaS schreef: wo apr 22, 2026 10:29 am Er worden best aankopen voor een hoop geld verkocht. Mikau, Luca, onze Portugese dreumes. Alleen pas nadat ze hier zijn uitgekotst
Dat kan altijd gebeuren. Ajax heeft ook weleens mazzel gehad met Milik bijvoorbeeld. Of Younes. :smallgrin.gif:
Whitey on the moon.
Plaats reactie