Chuba Akpom

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Re: Chuba Akpom

Bericht door LucaS »

Nou, nee ze verdienen teveel om het slavernij te noemen. Maar eerst een speler op een onbeschofte manier zeggen dat ie op.moet rotten, vervolgens een akkoord sluiten met een club waar de speler heen wil en al gekeurd is, en dan vervolgens de speler proberen te dwingen toch maar ergens anders heen te gaan, vind ik meer dan walgelijk gedrag en misbruik maken van je machtspositoe. Treurig dat mijn club dit doet
I think I lost my fucking headache
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: wo aug 06, 2025 10:24 am Het is ook weer niet zo dat we hier medelijden moeten hebben he. Het is geen slavernij of uitbuiting, die boys zijn multimiljonair. Ajax mag zich absoluut beter gedragen, zonder meer, maar zielig zijn die spelers niet.
Je zou ook kunnen zeggen dat het gelukkige slaven zijn. Je hoeft niet gedwongen te worden om in een verkeerde positie te verkeren ten opzichte van anderen (in dit geval Ajax).
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Lionel

Bericht door Lionel »

En dat is hij ook.
IK GELOOF!!!!!!
Yopii

Bericht door Yopii »

LucaS schreef: wo aug 06, 2025 10:29 am Nou, nee ze verdienen teveel om het slavernij te noemen. Maar eerst een speler op een onbeschofte manier zeggen dat ie op.moet rotten, vervolgens een akkoord sluiten met een club waar de speler heen wil en al gekeurd is, en dan vervolgens de speler proberen te dwingen toch maar ergens anders heen te gaan, vind ik meer dan walgelijk gedrag en misbruik maken van je machtspositoe. Treurig dat mijn club dit doet
Het bijzondere is dat supporters een bord voor hun kop hebben: ze praten alles goed wat hun club doet. In het normale maatschappelijke verkeer zou het gedrag van zo'n Kroes totaal onaanvaardbaar zijn.
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Yopii schreef:
LucaS schreef: wo aug 06, 2025 10:29 am Nou, nee ze verdienen teveel om het slavernij te noemen. Maar eerst een speler op een onbeschofte manier zeggen dat ie op.moet rotten, vervolgens een akkoord sluiten met een club waar de speler heen wil en al gekeurd is, en dan vervolgens de speler proberen te dwingen toch maar ergens anders heen te gaan, vind ik meer dan walgelijk gedrag en misbruik maken van je machtspositoe. Treurig dat mijn club dit doet
Het bijzondere is dat supporters een bord voor hun kop hebben: ze praten alles goed wat hun club doet. In het normale maatschappelijke verkeer zou het gedrag van zo'n Kroes totaal onaanvaardbaar zijn.
Doen supporters dat (op AT)?
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: wo aug 06, 2025 11:32 am
Yopii schreef:
Iedereen doet dat, behalve yopi.

We zijn met z’n allen Ipswich fans dit seizoen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Lionel

Bericht door Lionel »

Yopii schreef: wo aug 06, 2025 10:53 am
Omdat Akpom 5 miljoen, laat het 3 zijn, per jaar verdient en geen schoonmaakster van een Fitnessclubje is in Amsterdam voor €1800 per maand bruto?
IK GELOOF!!!!!!
Yopii

Bericht door Yopii »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: wo aug 06, 2025 11:32 am
Yopii schreef:
Vind ik wel.

Met zijn allen achter de Ti-Ta-Tovenaar aanlopen, dat past wel bij supporters. Zolang er gewonnen wordt, mag en kan alles. Geknoei, megalomane plannen, gokken met transfers, spelers met een contract chanteren en onder druk zetten, waarom niet? Ik noem Scheringa, Munsterman, de praktijken bij PSV destijds met Lemic, de situatie bij Vitesse nu, de varkensfokker van Groningen, enz enz. Over Ajax zeg ik maar niets, behalve dan dat elke tien jaar de club aan de grond zit.
Lionel

Bericht door Lionel »

Wie loopt er hier achter Kroes aan. Graag namen.
IK GELOOF!!!!!!
Yopii

Bericht door Yopii »

Dat komt zodra Ajax wint, dan mag alles. Zo ver is het nog niet.

Dat zeg ik nou juist.

Zie de topic over Kroes: keihard Gorter van leugens beschuldigen om Ajax te beschermen. Wie de schoen past, trekke hem aan.

Die jongen mocht niet eens afscheid nemen in de kantine, hoe schofterig is dat? Maar ja, alles voor die paar miljoen...

Pff, ik word hier zo boos om, ik stop ermee. :1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif:
elliquido

Bericht door elliquido »

Ja, de lekkende miljonair gorter is toch een partij zielig.. o o o
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Yopii

Bericht door Yopii »

Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je zelf een bepaald niveau hebt.

Overmars moest ook spelers kwijt, die handelde niet zo. Die was zelf speler geweest.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Yopii schreef: wo aug 06, 2025 11:55 am Dat komt zodra Ajax wint, dan mag alles. Zo ver is het nog niet.

Dat zeg ik nou juist.

Zie de topic over Kroes: keihard Gorter van leugens beschuldigen om Ajax te beschermen. Wie de schoen past, trekke hem aan.

Die jongen mocht niet eens afscheid nemen in de kantine, hoe schofterig is dat? Maar ja, alles voor die paar miljoen...

Pff, ik word hier zo boos om, ik stop ermee. :1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif:
Wie noemt Gorter een leugenaar?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Yopi probeert ook hier Kroes te framen als de duivel op aarde. Ik zou zeggen.. grow a pair. Het is een onfatsoenlijke bedrijfstak. Als het je niet aanstaat dan zou ik lekker ESPN opzeggen en geen seizoenkaarthouder zijn.
Whitey on the moon.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Yopii schreef: wo aug 06, 2025 12:24 pm Daar gaat het niet om, het gaat erom dat je zelf een bepaald niveau hebt.

Overmars moest ook spelers kwijt, die handelde niet zo. Die was zelf speler geweest.
Overmars wist wat het was om bij een club te zitten die van je af wil (Barcelona). Blijkbaar wist hij minder goed hoe het voelt om geconfronteerd te worden met ongewenste pielemuisjes.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Yopii

Bericht door Yopii »

Het is een onfatsoenlijke bedrijfstak. Als het je niet aanstaat dan zou ik lekker ESPN opzeggen en geen seizoenkaarthouder zijn.
Wat moet ik hiermee? :confused.gif:

Ik vind Kroes niet de duivel op aarde, dat is zo overdreven. Wel toont hij weinig moreel besef. Daarom is hij ongeschikt.
LucaS

Bericht door LucaS »

Niet voor de voetbalwereld, die zit vol met dat soort mensen.

Moreel besef is sowieso niet erg populair meer
I think I lost my fucking headache
Yopii

Bericht door Yopii »

Ik heb net een paar boeken gelezen over het proces van Neurenberg, interessante materie. De psychiater Leon Goldensohn sprak uitvoerig met bijna alle opgesloten oorlogsmisdadigers. De meesten van hen wezen verantwoordelijkheid voor de misdaden van het naziregime af, met de argumenten dat ze nu eenmaal in die situatie zaten. 'Ik kon niet anders', 'ik moest het wel doen', enz. Deze argumentatie werd afgewezen door het tribunaal. Dat stelde dat mensen te allen tijde verantwoordelijk blijven voor hun eigen daden.

Zo ook Kroes, die in de voetbalwereld werkt - het is geen argument dat hij anderen zich ook immoreel gedragen. Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Ik heb trouwens niet de indruk dat hij er bezwaar tegen heeft. Integendeel, hij heeft zich op de voetballerij gestort en zich snel verrijkt.

Ik zou graag zien dat de leiding van onze club wél moreel besef toonde. Daar heeft het in het verleden vaak aan ontbroken en ook nu houdt het niet over. Ik ben er ook van overtuigd dat het loont. Betrouwbaarheid is een niche in de voetbalwereld.
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Ipswich is wel de favoriet om te promoveren dus zo slecht is de optie ook niet. Dus ik snap ook wel dat die club zijn voorkeur dan heeft.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Yopii schreef: wo aug 06, 2025 4:50 pm Ik heb net een paar boeken gelezen over het proces van Neurenberg, interessante materie. De psychiater Leon Goldensohn sprak uitvoerig met bijna alle opgesloten oorlogsmisdadigers. De meesten van hen wezen verantwoordelijkheid voor de misdaden van het naziregime af, met de argumenten dat ze nu eenmaal in die situatie zaten. 'Ik kon niet anders', 'ik moest het wel doen', enz. Deze argumentatie werd afgewezen door het tribunaal. Dat stelde dat mensen te allen tijde verantwoordelijk blijven voor hun eigen daden.

Zo ook Kroes, die in de voetbalwereld werkt - het is geen argument dat hij anderen zich ook immoreel gedragen. Hij is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Ik heb trouwens niet de indruk dat hij er bezwaar tegen heeft. Integendeel, hij heeft zich op de voetballerij gestort en zich snel verrijkt.

Ik zou graag zien dat de leiding van onze club wél moreel besef toonde. Daar heeft het in het verleden vaak aan ontbroken en ook nu houdt het niet over. Ik ben er ook van overtuigd dat het loont. Betrouwbaarheid is een niche in de voetbalwereld.
Ik mag geen vergelijk maken met de duivel en jij komt met het Neurenberg proces. :smallgrin.gif:
Whitey on the moon.
Historicus

Bericht door Historicus »

GangstaRiB schreef: wo aug 06, 2025 7:41 pm
Yopii schreef: wo aug 06, 2025 4:50 pm Ik heb net een paar boeken gelezen over het proces van Neurenberg, interessante materie. De psychiater Leon Goldensohn sprak uitvoerig met bijna alle opgesloten oorlogsmisdadigers. De meesten van hen wezen verantwoordelijkheid voor de misdaden van het naziregime af, met de argumenten dat ze nu eenmaal in die situatie zaten. 'Ik kon niet anders', 'ik moest het wel doen', enz. Deze argumentatie werd afgewezen door het tribunaal. Dat stelde dat mensen te allen tijde verantwoordelijk blijven voor hun eigen daden.

Ik mag geen vergelijk maken met de duivel en jij komt met het Neurenberg proces. :smallgrin.gif:
Welke duivel?
elliquido

Bericht door elliquido »

en dat op basis van de T en een lekkende keeper.
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Yopii

Bericht door Yopii »

Neuh, het hele beeld sinds zijn aanstelling.

Ik vergelijk hem niet met Göring of zo, ik stel dat een mens zich niet kan verontschuldigen voor zijn verrotte daden door erop te wijzen dat zijn omgeving verrot is.

Juist het tegenovergestelde: foute mensen komen als vliegen op de stroop af als het ergens toegestaan is om immoreel gedrag te vertonen. Terug naar het voorbeeld van Hitler-Duitsland: het is toch ongelooflijk dat dat bewind zo snel zo veel psychopaten en sadisten bij elkaar wist te verzamelen om die zieke 'politiek' uit te voeren? Dat kan alleen als de betrokkenen intuïtief voelen dat er iets voor hen te halen valt.

Zo trekt de voetbalwereld als een magneet mensen aan met een laag moreel besef. De combinatie van geld en straffeloosheid is onweerstaanbaar.

Sorry als jullie dit te filosofisch vinden. :blush.gif:
Yopii

Bericht door Yopii »

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/16 ... akpom.html

Hieruit:
Toen Akpom gekeurd werd, werd weer duidelijk dat Birmingham een koopdeal wilde sluiten met Ajax. Dat is alles wat Ajax wilde. Ze konden een kleine zeven miljoen euro krijgen van Birmingham. Hierdoor begon Ajax op die dinsdagnacht druk uit te oefenen op Akpom om voor Birmingham te kiezen. Ajax vertelde hem dat alleen een deal met Birmingham nu nog mogelijk was. Akpom en zijn entourage waren alleen vastbesloten en zeiden: Nee, we gaan naar Ipswich."

Heel even dreigde Ajax zelfs helemaal met lege handen achter te blijven, vertelt Joseph. "Uiteindelijk dreigden op woensdag beide clubs de stekker uit de deal te trekken. De hele saga rondom Akpom was al vier dagen bezig, waardoor beide clubs eraan dachten om door te schakelen naar andere targets. Toen heeft Ajax Akpom de keuze tóch zelf laten maken, waarna het Ipswich werd."
Voor Ajax zijn de druiven daardoor enigszins zuur, aangezien de Amsterdammers veel meer baat hadden bij een permanente transfer. Nu betaalt Ajax dit seizoen alsnog zo’n twee miljoen aan het salaris van Akpom, terwijl het geen transfersom ontvangt.

Joseph denkt dat een koopdeal met Ipswich er normaliter best in had kunnen zitten voor Ajax. "Ik denk niet dat Ipswich dat per definitie niet wilde, een permanente transfer. Ik denk dat Ipswich gewoon zag welke deal Birmingham aanvankelijk had gesloten met Ajax, over een huur met mogelijk verplichte koopoptie. Of Ajax ook een koopdeal met Ipswich had kunnen sluiten, als het daarvoor geen huuraanbod van Birmingham had geaccepteerd? Ja, that’s basically it."

'Ipswich is één van de favorieten voor de titel'
Nu zal men bij Ajax dit seizoen stiekem juichen voor Ipswich in de Championship. Als The Tractor Boys promoveren naar de Premier League, is Ajax Akpom dus alsnog definitief kwijt en ontvangt het acht miljoen euro vanuit Engeland. Als Ipswich zich het seizoen erop dan ook nog handhaaft, loopt de Akpom-som op tot tien miljoen euro. "Birmingham is ambitieus. Ik denk dat ze mee kunnen draaien in de top van de Championship, rondom de promotieplekken. Maar Ipswich is één van de favorieten om met de titel aan de haal te gaan. Ik denk dat Akpom mede daardoor overtuigd is geraakt door Ipswich."

"Hier in Engeland zeggen veel mensen dat Akpom één goed seizoen heeft gedraaid in de Championship”, doelt Joseph op het seizoen 2022/23, waarin Akpom topscorer van de tweede Engelse competitie werd met 28 goals. “Na een teleurstellende periode bij Ajax en een enigszins teleurstellend halfjaar bij Lille, denk ik dat Akpom zijn carrière nieuw leven in wil blazen en nu alvast de beste versie van zichzelf wil worden met het oog op volgend seizoen, wanneer Ipswich wel eens actief kan zijn in de Premier League. Als hij fit blijft en begint te scoren, denk ik dat Akpom het vertrouwen heeft om volgend seizoen een poging te wagen in de Premier League", besluit hij.
Slecht onderhandelen en dan de rekening bij Akpom leggen, weljaaaaa. :confused.gif:
Lionel

Bericht door Lionel »

Akpom doet dat toch ook?
IK GELOOF!!!!!!
Plaats reactie