Hiddink de nieuwe Bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

zeux

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door zeux »

Als die Bert van de KNVB ballen heeft, volgt hij Guus, want dit is een sterk staaltje zwak management.

Het kan zijn dat Guus al dacht: 'steek de boel in je hol', toen Bert ging 'evalueren'.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

GJ Verbeek suggereerde bij Studio Voetbal dat Hiddink met de KNVB op ramkoers ligt, mede omdat er in het geniep al gesprekken met Danny Blind zijn gevoerd in het kader van vervroegde opvolging.
zeux

Bericht door zeux »

Ik ben er eerlijk gezegd niet van overtuigd dat we er met Danny op vooruit gaan...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Danny "het scholletje" Blind als bondscoach :confused.gif: Voor de KNVB is blijkbaar nog nooit ergens presteren als trainer maar wel mensen naar de mond praten tegenwoordig voldoende.
YNWA
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Ik ben wel een beetje klaar met dat zielepieterige gedoe van Hiddink.
Whitey on the moon.
wimpey

Bericht door wimpey »

Jöhnk schreef:GJ Verbeek suggereerde bij Studio Voetbal dat Hiddink met de KNVB op ramkoers ligt, mede omdat er in het geniep al gesprekken met Danny Blind zijn gevoerd in het kader van vervroegde opvolging.
Danny en 'het geniep' gaan prima samen...

GJV had het spelletje Guus - KNVB m.i. prima door. Hiddink legt de bal bij de KNVB. Slim van 'm, laat die Oostveen z'n eigen ravages maar opruimen.

V.w.b. die oliedomme De Mos: verspilling van belastinggelden. Mulder nam 'm continu op de hak.

Wat deed die Afellay trouwens bij de beste 11 van NL? :excited.gif: Blijft een domme speler met z'n kop omlaag. Zet Depay daar neer!
Le T.

Bericht door Le T. »

zeux schreef:Als die Bert van de KNVB ballen heeft, volgt hij Guus, want dit is een sterk staaltje zwak management.

Het kan zijn dat Guus al dacht: 'steek de boel in je hol', toen Bert ging 'evalueren'.
Daarvoor was hij helemaal niet in de positie. We hebben hem allemaal zien schutteren, dan moet je niet zeuren dat er geevalueerd moet worden. De NOS en De Telegraaf voerden campagne voor het vertrek van Hiddink, en proberen dat af te schuiven naar de KNVB, alsof die hem vernederd heeft. Hij heeft zichzelf belachelijk gemaakt en de indruk gewekt alsof hij niet meer helemaal helder is en het allemaal niet meer aankan, dat heeft consequenties.
Wollt ihr den totalen Mensch?
zeux

Bericht door zeux »

Le T. schreef:
zeux schreef:Als die Bert van de KNVB ballen heeft, volgt hij Guus, want dit is een sterk staaltje zwak management.

Daarvoor was hij helemaal niet in de positie. We hebben hem allemaal zien schutteren, dan moet je niet zeuren dat er geevalueerd moet worden. De NOS en De Telegraaf voerden campagne voor het vertrek van Hiddink, en proberen dat af te schuiven naar de KNVB, alsof die hem vernederd heeft. Hij heeft zichzelf belachelijk gemaakt en de indruk gewekt alsof hij niet meer helemaal helder is en het allemaal niet meer aankan, dat heeft consequenties.
Dat laat onverlet dat Van Oostveen Hiddink benoemd heeft en vervolgens geen idee had hoe hij om moest gaan met de onrust die ontstond. Zo'n 'evaluatie' had hij natuurlijk binnenskamers moeten doen, niet publiekelijk. Zeker niet bij zo'n ego als Hiddink.
Le T.

Bericht door Le T. »

zeux schreef:Dat laat onverlet dat Van Oostveen Hiddink benoemd heeft en vervolgens geen idee had hoe hij om moest gaan met de onrust die ontstond. Zo'n 'evaluatie' had hij natuurlijk binnenskamers moeten doen, niet publiekelijk. Zeker niet bij zo'n ego als Hiddink.
Dat deed hij ook, alleen op de vraag wat hij ging doen antwoordde hij dat hij zoals altijd ging evalueren. Als Hiddink zich vernederd voelt had hij zichzelf niet zo voor lul moeten zetten.
Yopi
Erelid

Bericht door Yopi »

wimpey schreef:
Jöhnk schreef:GJ Verbeek suggereerde bij Studio Voetbal dat Hiddink met de KNVB op ramkoers ligt, mede omdat er in het geniep al gesprekken met Danny Blind zijn gevoerd in het kader van vervroegde opvolging.
Danny en 'het geniep' gaan prima samen...
Inderdaad. Backstabber van beroep. :excited.gif:
Arthur

Bericht door Arthur »

Toch hoop ik wel dat dit gebeurt. Dan kan Blind nu vast falen en kunnen we richting het WK straks weer verder met een fatsoenlijke bondscoach.
wimpey

Bericht door wimpey »

Le T. schreef:Dat deed hij ook, alleen op de vraag wat hij ging doen antwoordde hij dat hij zoals altijd ging evalueren. Als Hiddink zich vernederd voelt had hij zichzelf niet zo voor lul moeten zetten.
Je neemt een loopje met de waarheid.
,,Daar waar we het de vorige keer als incident hebben betiteld, begint het nu een structureel karakter te krijgen'', zei Van Oostveen kort voor de terugreis. ... ,,We zullen sneller en scherper gaan evalueren dan de vorige keer.''
Dit was na IJsland. De door Oostveen aangestelde bondscoach moest dus bij Oostveen op het matje komen.

Oostveen lijkt me moeilijk houdbaar gezien het falen van Koster en Hiddink. Oostveen is immer eindverantwoordelijk.
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Le T. schreef:
zeux schreef:Dat laat onverlet dat Van Oostveen Hiddink benoemd heeft en vervolgens geen idee had hoe hij om moest gaan met de onrust die ontstond. Zo'n 'evaluatie' had hij natuurlijk binnenskamers moeten doen, niet publiekelijk. Zeker niet bij zo'n ego als Hiddink.
Dat deed hij ook, alleen op de vraag wat hij ging doen antwoordde hij dat hij zoals altijd ging evalueren. Als Hiddink zich vernederd voelt had hij zichzelf niet zo voor lul moeten zetten.
Tsja, hier komt weer de conservatieve voetbalwereld om de hoek kijken. Evalueren doe je niet bij 'mannen van de oude stempel'. Je drinkt een bak koffie en dan mag een coach verder aankloten.

Zodra Van Oostveen een gangbare procedure voorstelt, wordt er gedaan alsof ie nergens verstand van heeft.
Whitey on the moon.
wimpey

Bericht door wimpey »

Arthur schreef:Toch hoop ik wel dat dit gebeurt. Dan kan Blind nu vast falen en kunnen we richting het WK straks weer verder met een fatsoenlijke bondscoach.
Ik ook. Nou heb ik niets met Oranje, maar Blind als bondscoach lijkt me schitterend.
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Advocaat is ook weer beschikbaar! :bis.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
wimpey

Bericht door wimpey »

GangstaRiB schreef: Zodra Van Oostveen een gangbare procedure voorstelt, wordt er gedaan alsof ie nergens verstand van heeft.
Je weet wie de bondscoaches namens de KNVB heeft aangesteld. Wanneer Oostveen zijn huiswerk had gedaan, had ie ook geweten hoe Hiddink werkt.

Gaat de KNVB ook evalueren hoe Oostveen aan de bondscoaches Hiddink en Koster is gekomen? Dat lijkt me namelijk ook wel een kritisch gesprek waard. Zaak is dan natuurlijk wel dat het feit dat zo'n gesprek wordt gevoerd publiekelijk wordt aangekondigd. Op z'n Oostveen's, zeg maar...
Mano

Bericht door Mano »

Hiddink is door de jaren heen wel veranderd in een verzuurde ouwe man.
Alsof de Engelse Media of de Russische niet kritisch is. :excited.gif:

als je met de no.3 van de wereld verliest van IJsland, ligt je kop op een hakblok.
zo simpel is het gewoon. En dat die no.3 bijna wonderbaarlijk was, staat er los van.

toen hij het bondscoachschap op zich nam (voor wk) dacht hij: WK wordt niks, dus ben ik de gevierde man die er weer wat van maakt.
Alleen dat liep ff anders...

Beleidvoerders die de verkeerde beslissing nemen? gooh dat zie je echt nooit... :blackcat.gif:

van mij mag ie opstappen.... bye bye zwaai zwaai.
Niet dat Blind de verlosser is trouwens...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Yopi
Erelid

Bericht door Yopi »

GangstaRiB schreef:Zodra Van Oostveen een gangbare procedure voorstelt, wordt er gedaan alsof ie nergens verstand van heeft.
Dat komt doordat hij in de voetbalwereld een nobody is. Hoe is die man komen bovendrijven?

@Wimpey: schitterend? Een aanfluiting zou dat zijn.
wimpey

Bericht door wimpey »

Mano schreef:Hiddink is door de jaren heen wel veranderd in een verzuurde ouwe man.
Dat ben ik wel met je eens. Hiddink had er niet aan moeten beginnen. En de KNVB had niet aan Hiddink moeten beginnen.

Hiddink heeft het een keer heel goed gedaan als bondscoach. En doet het nu heel slecht. Zijn voorganger verging het ook zo.

Ik hoop dat ze alles op Danny Blind zetten. Tijd dat die luchtballon weer eens doorgeprikt wordt.
Duke

Bericht door Duke »

wimpey schreef:
Mano schreef:Hiddink is door de jaren heen wel veranderd in een verzuurde ouwe man.
Dat ben ik wel met je eens. Hiddink had er niet aan moeten beginnen. En de KNVB had niet aan Hiddink moeten beginnen.

Hiddink heeft het een keer heel goed gedaan als bondscoach. En doet het nu heel slecht. Zijn voorganger verging het ook zo.

Ik hoop dat ze alles op Danny Blind zetten. Tijd dat die luchtballon weer eens doorgeprikt wordt.
Pff, de zuurgraad ligt ook vrij hoog in huize Joey, of niet?

Salvador Dali
Yopi
Erelid

Bericht door Yopi »

Huh? Hoe moet Wimpey dat weten? :smallgrin.gif:
wimpey

Bericht door wimpey »

Duke schreef:
Pff, de zuurgraad ligt ook vrij hoog in huize Joey, of niet?
Daar ben ik de laatste tijd niet geweest... :biggrin.gif:

Hoe is het met de zure regen in Dèmter?
Le T.

Bericht door Le T. »

GangstaRiB schreef:
Le T. schreef:
Tsja, hier komt weer de conservatieve voetbalwereld om de hoek kijken. Evalueren doe je niet bij 'mannen van de oude stempel'. Je drinkt een bak koffie en dan mag een coach verder aankloten.

Zodra Van Oostveen een gangbare procedure voorstelt, wordt er gedaan alsof ie nergens verstand van heeft.
Hij heeft zelf niet op niveau gevoetbald, dus heeft hij nergens verstand van. Als je zelf wel op hoog niveau hebt gevoetbald, heb je overal verstand van. Natuurlijk moet Van Oostveen het ontgelden, het is immers geen Kesler die zich door Cruijff laat dicteren welke incompetente vriendjes die moet aanstellen en die de perschef de opdracht geeft om met de zaakwaarnemer van de perslieveling te onderhandelen over een basisplaats.
wimpey

Bericht door wimpey »

Daar heb je Le T. weer met z'n holle retoriek.

Oostveen stelt Hiddink en Koster aan. Schot in de roos gebleken.
Duke

Bericht door Duke »

Yopi schreef:Huh? Hoe moet Wimpey dat weten? :smallgrin.gif:
Haha, my bad. :smallgrin.gif:

Het zal wel komen doordat ik jullie moeilijk uit elkaar houd, als het over Blind/Van Gaal gaat. :blush.gif:

Salvador Dali
Plaats reactie