Waar zie jij dat en waarom kijk je er naar?Wouter schreef:Ze zijn boos, zie ik.
Zelfs ik... Nijmegenaar... heb er geen interesse in..
Lijkt me logisch dat ze boos zijn... wat koeten ze andrs zijn... blij?
Moderator: mods
Ik zag het gewoon op NOS.nl.Javiskamp schreef:Waar zie jij dat en waarom kijk je er naar?Wouter schreef:Ze zijn boos, zie ik.
Zelfs ik... Nijmegenaar... heb er geen interesse in..
Lijkt me logisch dat ze boos zijn... wat koeten ze andrs zijn... blij?
'Heeerlijk genunanceerd' weer.Javiskamp schreef:Ik wil het niet eens zien...
Heb net even wat reacties gelezen op het forum van NEC en er zijn zelfs mensen die wensen dat Hyballa op de goederentrein naar Duitsland wordt gezet...
Kots...
Ik ben geen fan van spelers en trainer... maar... kots
Maargoed... onder de ajaxsupporters zit ook vold die Vermeer ophangen... die lui zijn net zo ziek als deze mensen en als die Feyenoorders... beetje hypoctiet allemaal..
Zoals van Basten al zei... "het is maar een spelletje"..
Toch even gekeken... (kon het toch jiet laten) maar buiten die vader die het kind alleen liet... wat deden ze fouter dan die Vermeerpop?
Hoe wordt zo'n club nou geleid? Ik snap het niet. NEC staat (samen met Roda) symbool voor wat er mis is met het Nederlands voetbal. Geen idee, geen visie, amateurisme ten top. En vervolgens gaan er volwassen kerels het stadion bestormen, want NEC is hun leven.... het is echt super tragisch. Iedere keer weer die kneuzen op het veld toeschreeuwen dat ze er geen klote van kunnen....Thijs schreef:Hyballa ontslagen, nadat hij eerst nog een paar weken het woord mocht voeren tegen woedende supporters. Weinig ruggengraat bij de directie..