IH zit dan ook vaker in Liverpool dan in Amsterdam denk ik.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:"We", dus ook jij, zijn Liverpool? Een bepaald iemand zei ooit: "supporteren doe je in het stadion"...
Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour

Dit seizoen tweemaal geweest, Hull en Burnley, de eerste werd helemaal ondersteboven gespeeld en bij de tweede was ik blij dat wij

Zodra het nieuwe schema uitkomt ga ik weer plannen.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Ja hoor daar was het Liverpool uit januari weer, puntverlies in de slechtste en meest ongeïnspireerde wedstrijd van de afgelopen twee maanden. Gelukkig moeten City en United donderdag tegen elkaar zodat één van de twee of nog beter alle twee ook puntverlies
Lucas, Louvren, ik word er gek van.
Lucas, Louvren, ik word er gek van.

YNWA
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHHHAA
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ja lach maar Rishi, ik praat er gewoon over en duik niet dagen onder als mijn club verliest. 

YNWA
Wat een kut weekend.. leeds, Ajax en Liverpool verloren. IH. Laten we het op een zuipen zetten,

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Ja ik zag jullie uitslag ook, nog twee wedstrijden toch?
Ik had bij Liverpool weer het januari gevoel, geen beleving niks. Klopt heeft de laatste 2 uitwedstrijden met Lucas op het middenveld gespeeld beetje op de counter wat met Lucas speel je met 5 verdedigers, die heeft totaal geen snelheid meer en speelt met zijn kont tegen de verdediging.
CP parkeerde de bus en dan speel je met Lucas, met zoveel ruimte achter dus zich met een man minder. De enige die goed/behoorlijk waren Coutinho en onze Belgische vriend in de goal, de rest was slecht of had een vrije dag genomen. Je verwacht het niet
maar Sturridge was vorige week fit dus deze week weer niet en er zat op de bank alleen nog wat jeugd en die gestoorde Spaanse linksback.
Na de 1-2 niks meer over, hopeloos, maar goed we blijven moed houden, hopelijk is Lallana volgende week weer inzetbaar en donderdag spelen City en United tegen elkaar.
Cheers.
Ik had bij Liverpool weer het januari gevoel, geen beleving niks. Klopt heeft de laatste 2 uitwedstrijden met Lucas op het middenveld gespeeld beetje op de counter wat met Lucas speel je met 5 verdedigers, die heeft totaal geen snelheid meer en speelt met zijn kont tegen de verdediging.
CP parkeerde de bus en dan speel je met Lucas, met zoveel ruimte achter dus zich met een man minder. De enige die goed/behoorlijk waren Coutinho en onze Belgische vriend in de goal, de rest was slecht of had een vrije dag genomen. Je verwacht het niet

Na de 1-2 niks meer over, hopeloos, maar goed we blijven moed houden, hopelijk is Lallana volgende week weer inzetbaar en donderdag spelen City en United tegen elkaar.
Cheers.

YNWA
Wimpey wilt ook nog wel eens wat zeggen. Maar die postte niks.InnerHarbour schreef:Ja lach maar Rishi, ik praat er gewoon over en duik niet dagen onder als mijn club verliest.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Eindelijk eens wat goed nieuws van het blessurefront. De verwachting is dat hij morgen bij de groep aansluit en maandag tegen Watford kan starten.
Ondertussen ligt Sturridge er voor de rest van het seizoen weer uit. Man is de afgelopen 3 jaar 75% van de tijd niet beschikbaar geweest door blessures, is pas 27 jaar oud maar lijkt nu al volledig versleten, maakt van Jari de man van ijzer.
Ondertussen ligt Sturridge er voor de rest van het seizoen weer uit. Man is de afgelopen 3 jaar 75% van de tijd niet beschikbaar geweest door blessures, is pas 27 jaar oud maar lijkt nu al volledig versleten, maakt van Jari de man van ijzer.

YNWA
-
Zonde van Sturridge, ik vond hem in dat seizoen dat ze net geen kampioen werden (2 jaar geleden?) icm Suarez echt fantastisch!
Ook Liverpool zal moeten investeren in kwaliteit, is daar voldoende budget voor?
Ook Liverpool zal moeten investeren in kwaliteit, is daar voldoende budget voor?
- InnerHarbour
Dat was het seizoen 2013/14 in combinatie met Suarez maakte Sturridge in 29 PL wedstrijden 21 goals. Ik snap nog altijd niet hoe het mogelijk is dat wij dat jaar geen kampioen geworden zijn.
Geld is er zat, Liverpool staat op de 9de plaats van de rijkste clubs ter wereld. En afgelopen seizoen maakte zij nog winst op de transfermarkt, vooral leuk voor de eigenaren.
Je weet alleen nooit hoeveel de Fenway groep wil investeren en/of Klopp veel wil uitgeven. Dortmund heeft hij al dan niet noodgedwongen opgebouwd door niet al te dure spelers te halen. Ik heb geen idee wat hij wil, maar de squat moet kwalitatief duidelijk versterkt worden. Ik weet niet wat hij met Gomez wil, die lang zwaar geblesseerd is geweest, maar als hij die gaat verhuren hebben we zeker 2 CB nodig een fullback voor de linkerkant, waardoor Milner weer zijn verdedigende positie als backup op het middenveld kan innemen. Verder meer snelheid voorin en een pure afmaker, ik denk dat je zo over 150/200 miljoen praat.
Geld is er zat, Liverpool staat op de 9de plaats van de rijkste clubs ter wereld. En afgelopen seizoen maakte zij nog winst op de transfermarkt, vooral leuk voor de eigenaren.

Je weet alleen nooit hoeveel de Fenway groep wil investeren en/of Klopp veel wil uitgeven. Dortmund heeft hij al dan niet noodgedwongen opgebouwd door niet al te dure spelers te halen. Ik heb geen idee wat hij wil, maar de squat moet kwalitatief duidelijk versterkt worden. Ik weet niet wat hij met Gomez wil, die lang zwaar geblesseerd is geweest, maar als hij die gaat verhuren hebben we zeker 2 CB nodig een fullback voor de linkerkant, waardoor Milner weer zijn verdedigende positie als backup op het middenveld kan innemen. Verder meer snelheid voorin en een pure afmaker, ik denk dat je zo over 150/200 miljoen praat.
YNWA
- InnerHarbour
-
Ik moet toegeven dat het er oldskool en daarmee uitstekend uit ziet.
- InnerHarbour
Over oldschool gesproken, stonden vroeger Engelse keepers niet bijna altijd in een groen shirt, er staat mij iets van bij dat je daar maar in een beperkt aantal kleuren mocht keepen.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Fucking hell hoe heeft Klopp dat nu kunnen doen, een nieuw contract 100.000 pond per week, moe van.
YNWA
Deze jongen maakt geen vrienden. Lovren staat in de top 10 van liedjes die je eigenlijk niet zou moeten zingen.
https://www.youtube.com/watch?v=a9D5EWIl29E
https://www.youtube.com/watch?v=a9D5EWIl29E
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Godverdomme nu schopt zo'n watford twat Coutinho de wedstrijd uit.
YNWA
- InnerHarbour
Ideeloos, bang voetbal tegen een tegenstander die er geen klote van kan en de bus parkeert. Het wachten is dan ook op die counter en de 1-0.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Wat kunnen wij het onszelf toch verschrikkelijk moeilijk maken maar goed, de 3 punten zijn binnen. 

YNWA