PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Lionel

Bericht door Lionel »

Nihad schreef:Die 1-5 vorig jaar was toch een stuk lekkerder dan de 0-4 in de Kuip.

En ook de laatste keer dat we voor de competitie thuis wonnen (onder Koeman nog) was ook verdomd lekker. Wat voelde dat als een bevrijding.

Niet om het een of ander hoor, maar van PSV winnen we in de competitie niet zo vaak en dan is elke overwinning op die gasten dubbelzoet.
Ik vond de 0-4 in de kup toch lekkerder.
IK GELOOF!!!!!!
Laudrup

Bericht door Laudrup »

Rishi schreef:
Nihad schreef:Die 1-5 vorig jaar was toch een stuk lekkerder dan de 0-4 in de Kuip.

En ook de laatste keer dat we voor de competitie thuis wonnen (onder Koeman nog) was ook verdomd lekker. Wat voelde dat als een bevrijding.

Niet om het een of ander hoor, maar van PSV winnen we in de competitie niet zo vaak en dan is elke overwinning op die gasten dubbelzoet.
Ik vond de 0-4 in de kup toch lekkerder.
Ik niet. Ik zie winnen in de Kuip als normaal.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Code: Selecteer alles

PSV MEDIA - PSV is uitgesloten in het toernooi om de KNVB beker. Het team van Ronald Koeman won weliswaar met 3-0 van Jong Heerenveen, maar verdediger Manuel da Costa had niet mogen meespelen in verband met een openstaande schorsing. “Dit is niet goed te praten”, aldus algemeen directeur Jan Reker.

Automatische sanctie
Da Costa had van vorig seizoen in het bekertoernooi nog twee gele kaarten open staan, die samen golden als een schorsing voor één wedstrijd. De Portugees liep deze kaarten op in de bekerwedstrijden tegen Go Ahead Eagles-thuis en NAC Breda-uit. De automatische sanctie die PSV nu krijgt, omdat Da Costa woensdagavond toch meedeed tegen Jong Heerenveen, is reglementaire uitsluiting in het KNVB bekertoernooi. De voetbalbond nam donderdagochtend contact op met PSV.

Reactie Jan Reker
“Dit is een enorme blunder die niet goed te praten is”, zegt Jan Reker, die zeer ontstemd is door het gegeven. “Ik heb onmiddellijk besloten om de procedures aangaande dit soort administratieve zaken intern drastisch te wijzigen. Hier is het laatste woord dus zeker nog niet over gezegd”, aldus Reker, die het voor de spelers, staf, supporters en sponsors ten zeerste betreurt. “De KNVB beker is een mooie prijs die we altijd graag willen winnen. Hierdoor kan dit niet meer en dat is méér dan spijtig.”
Bye bye, zwaai zwaai..... :biggrin.gif:

Ze hebben in Eindhoven toch wel erg vaak problemen met hun administratie. Wat een blunder is dit weer zeg.....
Nil volentibus arduum
Baseman

Bericht door Baseman »

Ach, PSV speelt volgend seizoen toch weer in de CL en heeft de bekerwinst niet nodig. Scheelt ook weer wedstrijden.

:blush.gif:
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Baseman schreef:Ach, PSV speelt volgend seizoen toch weer in de CL en heeft de bekerwinst niet nodig. Scheelt ook weer wedstrijden.

:blush.gif:
Vreemde reactie. Ik zou zwaar de pest in hebben.
Baseman

Bericht door Baseman »

Zwaar de pest absoluut niet, de beker interesseert mij eigenlijk erg weinig.
Maar beschamend is het natuurlijk wel, vandaar mijn smilie. De woorden daarboven zijn quasi serieus...je moet toch iets positiefs verzinnen.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Baseman schreef:je moet toch iets positiefs verzinnen.
Waarom? Als het kut is is het kut. Daar hoef je niet omheen te draaien.
Baseman

Bericht door Baseman »

Wel vreemd trouwens...ik bedenk met net dat Feyenoord Leonardo een keer heeft opgesteld in de competitie, terwijl hij niet speelgerechtigd was. Toen kreeg Feyenoord slechts een boete. Maar in de beker wordt PSV nu meteen uitgesloten.

Een terechte straf, maar niet in verhouding met een soortgelijke actie in de competitie.
Toppie

Bericht door Toppie »

Pisvee heeft wel vaker last van administratieve fouten, zie inschrijving van Spelers vorig jaar in de CL :drecul.gif:
Laatst gewijzigd door Toppie op do sep 27, 2007 11:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Haha, grappig dat zoiets altijd bij PSV gebeurt. In de CL hadden ze ook al twee keer vergeten iemand in te schrijven.

Zijn me toch een stel druiloren daar.
Jim

Bericht door Jim »

Baseman schreef: Een terechte straf, maar niet in verhouding met een soortgelijke actie in de competitie.
Dus terecht, maar toch eigenlijk weer niet helemaaaaaaal terecht?.
Baseman zou uitstekend passen bij de PVDA.
Als er feitelijk helemaal niks positiefs over een kwestie is te vermelden, slaagt hij er indien nodig (als hij er baat bij heeft natuurlijk) toch altijd wel in iets positiefs te verzinnen. Het draaien en keren is hem op het lijf geschreven.
Enorme, onvergeeflijke blunder van PSV dat daardoor een mogelijkheid op het winnen van een van de drie hoofdprijzen verspeelt. Klaar.
Laatst gewijzigd door Jim op do sep 27, 2007 12:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
999

Bericht door 999 »

PSV uit bekertoernooi verwijderd
PSV is in de strijd om de KNVB-beker
van verdere deelname uitgesloten.PSV
won woensdag weliswaar met 3-0 van Jong
Heerenveen,maar verdediger Manuel da
Costa had niet mogen meespelen vanwege
een nog openstaande schorsing.

"Een enorme blunder.Dit is niet goed te
praten",zo zei algemeen directeur Jan
Reker."De KNVB-beker is een mooie prijs
die PSV graag wil winnen.Hier is het
laatste woord nog niet over gezegd",
aldus Reker op de site van de club.

Da Costa kreeg in het bekerseizoen van
2006 twee gele kaarten,samen goed voor
één duel schorsing.Omdat de Portugees
toch meespeelde,wacht de Eindhovenaren
een reglementaire uitsluiting.
TT

:drecul.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op do sep 27, 2007 12:08 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
generaal

Bericht door generaal »

Hoe krijgen ze het toch weer voor elkaar.
999

Bericht door 999 »

PSV UIT BEKER GEZET

PSV is uit het bekertoernooi gezet. PSV won woensdagavond met 3-0 van Jong Heerenveen, maar verdediger Manuel da Costa had niet mogen meedoen. Hij had een nog openstaande schorsing.

Da Costa kreeg in het bekerseizoen van 2006 twee keer geel, samen goed voor één duel schorsing. Omdat PSV hem toch liet meespelen heeft het bestuur betaald voetbal de wedstrijd conform artikel 11 van het KNVB beker-reglement als ongeldig verklaart. PSV heeft de wedstrijd reglementair verloren. Jong Heerenveen zal de plaats van PSV innemen in de volgende ronde van de KNVB beker.

Reglement KNVB Beker, artikel 11 stelt het volgende: Indien de aanklager vóór de eerstvolgende wedstrijd van de desbetreffende club in het toernooi om de KNVB beker vaststelt dat een niet-speelgerechtigde speler aan een wedstrijd in het toernooi om de KNVB beker heeft deelgenomen, verklaart het bestuur betaald voetbal de eerder gespeelde wedstrijd ongeldig en heeft de club, waarvoor de niet speelgerechtigde speler is uitgekomen, de desbetreffende wedstrijd automatisch verloren.

Indien de aanklager nádat de eerstvolgende wedstrijd is gespeeld van de desbetreffende club in het toernooi om de KNVB beker, vaststelt dat een niet speelgerechtigde speler aan een wedstrijd in het toernooi om de KNVB beker heeft deelgenomen, zal, in afwijking van het gestelde in artikel 7 van het Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal, de wedstrijd niet meer worden overgespeeld of ongeldig worden verklaard. De club die de niet speelgerechtigde speler heeft opgesteld, wordt uitgesloten van verdere deelname.
PSV Netwerk
Blij met de punten ...
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Vind het eigenlijk jammer voor het bekertoernooi, dit. Ajax-PSV en PSV-Ajax blijven de interessantste wedstrijden op nationaal niveau.
999

Bericht door 999 »

:drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
Blij met de punten ...
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Dramatische afgang om in de eerste ronde van de beker al uitgeschakeld te worden door Jong Heerenveen. :excited.gif:

Er zal vast wel weer niemand verantwoordelijk worden gestteld en dat maakt verder ook niet uit. Baseman weet ons immers al te melden dat die beker helemaal niet interessant is.
999

Bericht door 999 »

PSV maakt geen fout in Friesland
Nu.sport ..

:drecul.gif:
Blij met de punten ...
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Tsja, ik begin nu bang te worden wie daar via Ajax verantwoordelijk is.

Aan het begin van het seizoen krijgt elke BVO een fax wie er geschorst is aan het begin van de eerste wedstrijd voor elke competitie. Ik weet niet hoe het bij PSV zit, maar bij Ajax wordt alles nog in aparte Excelsheets bijgehouden, na elke wedstrijd wordt dubbelgecheckt wie er geel heeft (via het officiele knvb-formulier) dus in die zin kan er weinig fout gaan.

Ik weet ook niet of er ergens in de krant stond dat Da Costa geschorst was? Dan zou PSV dat toch ook sowieso moeten weten.
Anyway, een blunder van formaat.
Jim

Bericht door Jim »

Heeft PSV nog mazzel dat die plannen van Platini om via het bekertoernooi een CL-ticket af te dwingen nog niet van kracht zijn.
Dan waren de rapen nog gaarder geweest dan ze al zijn. En geloof maar niet dat in dat geval deze blunder niet was gemaakt.
Baseman

Bericht door Baseman »

Humor dat al mijn woorden hier doodserieus genomen worden (ik schijn zelfs een echte PvDA'er te zijn) en humor dat mijn mening ineens de mening van heel PSV is :biggrin.gif:

Natuurlijk is deze hele zaak lachwekkend en beschamend, maar ik persoonlijk hecht nauwelijks waarde aan de beker. Dus vandaar dat ik het geen ramp vind, hoe amateuristisch het ook moge zijn.

Daarbij kan ik wel gaan lopen huilen, maar ik kan er ook mee lachen.
Laatst gewijzigd door Baseman op do sep 27, 2007 12:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Punt is dat je er (quasi-serieus) positieve dingen bij verzint, terwijl er NIETS positief aan deze zaak is.

Dat er ergere dingen in het leven zijn ben ik met je eens, maar dat was mijn punt niet.
Baseman

Bericht door Baseman »

Tuurlijk is er wel iets positiefs aan deze zaak. Ik vind bekerwedstrijden nutteloos, dus scheelt dit PSV weer nutteloze wedstrijden. Als ze de reserves willen testen dan kunnen ze een oefenwedstrijd regelen...

Het kampioenschap en de CL (eventueel UEFA-Cup) hebben prioriteit, de rest is bijzaak en niet belangrijk.
Thom

Bericht door Thom »

Thijs schreef:Haha, grappig dat zoiets altijd bij PSV gebeurt. In de CL hadden ze ook al twee keer vergeten iemand in te schrijven.

Zijn me toch een stel druiloren daar.
Het is daar gewoon veel te gemoedelijk. :drecul.gif:
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Hoe voorspelbaar, het beker toernooi stelt niets voor :excited.gif:
Gesloten