Tuurlijk, als je maar goed genoeg verzint.Baseman schreef:Tuurlijk is er wel iets positiefs aan deze zaak.
Baseman schreef: .. je moet toch iets positiefs verzinnen.
Jou mening is niet intersant.Psv baalt als een stekker ...Baseman schreef:Tuurlijk is er wel iets positiefs aan deze zaak. Ik vind bekerwedstrijden nutteloos, dus scheelt dit PSV weer nutteloze wedstrijden. Als ze de reserves willen testen dan kunnen ze een oefenwedstrijd regelen...
Het kampioenschap en de CL (eventueel UEFA-Cup) hebben prioriteit, de rest is bijzaak en niet belangrijk.
Je kunt maar ergens goed in zijnPSV: Koning van de blunders
door onze Telessportredactie
EINDHOVEN - 'Koning van de blunders', zo mag PSV inmiddels wel worden bestempeld. De Eindhovense landskampioen lukt het maar niet om de administratieve zaken omtrent spelers op orde te krijgen. Met de uitsluiting van de KNVB-beker voegt PSV een nieuw hoofdstuk toe aan een reeks van blunders.....
Het is voor PSV alweer de tweede keer in korte tijd dat een team uit de beker wordt gezet. In het seizoen 2005/2006 sloot de KNVB Jong PSV uit van verdere deelname. De Eindhovenaren stelden in de eerste ronde tegen SHO toen ook een niet speelgerechtigde speler op. Lindsay Wilson was een jaar eerder verhuurd aan Helmond Sport, maar keerde terug naar de lichtstad. Dankzij een fout in de spelerspapieren had hij echter nog niet in actie mogen komen.
Ook met het inschrijven van spelers voor Europese bekertoernooien was PSV meerdere malen slordig. In het seizoen 2000/2001 verzuimde PSV zijn spelers Ruud van Nistelrooy en Eric Addo aan te melden voor het UEFA Cup-toernooi. De aanvaller en verdediger waren tijdig teruggekeerd van hun blessures en zouden inzetbaar zijn geweest.
Afgelopen competitiejaargang beging PSV wederom een soortgelijke blunder. John de Jong, die na twee jaar blessureleed eindelijk weer fit was verklaard, werd niet ingeschreven voor de Champions League. Desondanks heeft PSV niet geleerd van zijn fouten, want door de geschorste Manuel da Costa woensdagavond op te stellen in het bekerduel met Jong Heerenveen is de Eindhovense club nu uitgesloten van verdere deelname.
Bron: De T.
Ten eerste is het geen argument, maar een mening.Daniel_vT schreef:Ik vind het een beetje zwak om dan met argumenten aan te komen als ''het bekertoernooi doet mij vrij weinig'' want in zo'n discussie is dat gewoon geen geloofwaardige opmerking.
En dit heb ik dus ook gezegd, lezen blijft moeilijk...of gewoon rechtmatig zeggen het een über domme fout te vinden en het een stomme fout te vinden van het bestuur.
Je gebruikt het om jezelf te verdedigen, anders heeft het geen zin om het hier te noemen toch? En als het je toch niet kan schelen of wij jou geloven, waarom noem je het dan? Dan kun je het net zo goed weglaten als jou onze mening over jou mening niets kan schelen.Baseman schreef:Ten eerste is het geen argument, maar een mening.Daniel_vT schreef:Ik vind het een beetje zwak om dan met argumenten aan te komen als ''het bekertoernooi doet mij vrij weinig'' want in zo'n discussie is dat gewoon geen geloofwaardige opmerking.
Ten tweede zal het mij eenzorg zijn of jullie mij geloven, ik sta achter die woorden. PSV zelf zal er anders over denken.
En dit heb ik dus ook gezegd, lezen blijft moeilijk...of gewoon rechtmatig zeggen het een über domme fout te vinden en het een stomme fout te vinden van het bestuur.
De T.KNVB waarschuwde PSV voor mogelijke blunder
EINDHOVEN - Normaal gesproken telt een gewaarschuwd man voor twee, behalve bij PSV. De bekeruitsluiting van de landskampioen had makkelijk voorkomen kunnen worden. "Het is een dure en zure fout, want alle clubs zijn vóór de wedstrijd nog door de bond gebeld met de waarschuwing dat ze moesten opletten voor uitstaande schorsingen uit het vorige toernooi”, aldus een woordvoerder van de nationale voetbalbond.
Psv.nlJan Reker: “Oprechte excuses aan supporters”
27 september 2007 14:45
Algemeen directeur Jan Reker van PSV stond donderdag de gehele middag alle media te woord over de uitsluiting van de club in het KNVB bekertoernooi. “Ik bied mijn oprechte excuses aan, aan al diegenen die hierdoor gedupeerd zijn en dan vooral onze supporters”, zei Reker. Lees hier zijn volledige verklaring.
Verklaring Reker
“Manuel da Costa heeft woensdag 26 september meegespeeld in de bekerwedstrijd Jong Heerenveen-PSV 0-3. Vorig seizoen heeft Da Costa in de bekerwedstrijd NAC Breda-PSV zijn tweede gele kaart ontvangen van die bekercompetitie, wat leidt tot een automatische uitsluiting voor één wedstrijd. PSV was op de hoogte van de schorsing en deze informatie is aan De Herdgang doorgegeven, echter deze informatie is niet terechtgekomen bij Ronald Koeman en Jan Wouters. Een enorme blunder met verstrekkende sportieve, economische en publicitaire gevolgen”, aldus Reker in een verklaring aan de pers.
“Oprechte excuses aan supporters”
“In het verleden hebben zich bij PSV meerdere soortgelijke gevallen voorgedaan. Dit heeft niet geleid tot afdoende maatregelen die dit soort blunders uitsluiten. PSV respecteert en accepteert de uitsluiting uit het bekertoernooi door de KNVB. Als algemeen directeur van PSV zal ik daarom de verantwoordelijkheid op mij nemen. Ik bied mijn oprechte excuses aan, aan al diegenen die hierdoor gedupeerd zijn en dan vooral onze supporters. Ik geef u de garantie dat in de toekomst dit soort gevallen niet meer zullen voorkomen.”
Dat is verder jou probleem, niet de mijne.Baseman schreef:Ho ho, ik ben ook een PSV'er op het internetDaniel_vT schreef:Het tweede sloeg niet op jou, zoals je in mijn vorige reacties ook kon lezen heb ik het ook over ''PSV'ers op het internet'' Blijft moeilijk, lezen, toch?![]()
Alleen dat meervoud wordt dan wat lastiger, ik voel me net de koningin
of gewoon beter voetballen....Ramona schreef:Wouter schreef:Ik had liever gehad dat dit die andere club uit Eindhoven was overkomen...![]()
Eindhovuh de gekstuh...
..en nee dat slaat niet op 't verlies van Vitesse, Wouter...
De T.Blunder PSV niet uniek in bekergeschiedenis
EINDHOVEN - De uitsluiting van PSV in het KNVB-bekertoernooi is in de recente geschiedenis niet uniek. De KNVB zette in 2005 De Graafschap en Heracles om dezelfde reden uit het bekertoernooi. Ook zij stelden een niet speelgerechtigde voetballer op. Ook Jong PSV werd in dat jaar overigens uit de beker gezet.
"Zij speelden toen tegen amateurclubs en maakten dezelfde fout als PSV”, aldus een woordvoerder van de voetbalbond.
Echt, he. Net zoals voor de JC schaal: ''we moeten onze eerste prijs hier gaan pakken'' , ''we moeten vanavond wel winnen'' en dan achteraf zeggen: Tis maar de JC schaal, stelt niks voor. Het begint irritant te worden.Spijker schreef:Hoe voorspelbaar, het beker toernooi stelt niets voor
• Ronald Koeman: 'De titel is voor ons de kortste weg naar Europees voetbal.'
• Jan Wouters: 'En ik maar denken dat die twee gele blokjes achter da Costa's naam de Portugese vlag moest voorstellen.'
• Jong Heerenveen: 'PSV is beter op papier, maar wij lezen die papieren wel beter!'
Ik weet dat Ajax een baggerploeg heeft maar volgens mij klopt dit niet....Baseman schreef:Nou ja, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de laatste jaren de beker niet echt hoog op het wensenlijstje staat van PSV. Men komt redelijk ver, om vervolgens van een subtopper te verliezen in een wedstrijd die niet bol staat van het fanatisme, vanuit PSV dan. Maar goed, de laatste jaren speelt PSV dan ook nog voor het kampioenschap en kan men nog in de CL zitten. En dat is een stuk belangrijker dan de beker, al is de treble winnen altijd leuk![]()
Volgens mij is het ook alweer een tijdje geleden dat een top 3 club de beker won...voor Ajax en PSV lijkt het me meer leuk meegenomen. Al is verliezen van een subtopper natuurlijk nog altijd een stuk beter dan het opstellen van een geschorste speler.
De JC schaal heeft nooit iets voorgesteld en zal dat ook nooit doen, een veredelde oefenwedstrijd. Helemaal als Ajax daarna voorronde CL moet spelen en PSV de dan opgelopen kaarten meeneemt naar de competitie, geweldig geregeld![]()
• Ronald Koeman: 'De titel is voor ons de kortste weg naar Europees voetbal.'
• Jan Wouters: 'En ik maar denken dat die twee gele blokjes achter da Costa's naam de Portugese vlag moest voorstellen.'
• Jong Heerenveen: 'PSV is beter op papier, maar wij lezen die papieren wel beter!'
Ik heb het even opgezocht en ik kwam inderdaad niet eens in de buurtRishi schreef:Ik weet dat Ajax een baggerploeg heeft maar volgens mij klopt dit niet....