PSV 2007 - 2008
Mooie humor van de NAC-supporters: "Pas op, Zonneveld is dinsdag voor 1 CL-duel geschorst."
Verder even wat tegengas geven: Perez liet zien waarom hij in mijn ogen niet de man achter de spitsen bij Ajax had kunnen worden. Zelfs op het viermansmiddenveld met werkpaarden als Simons en Culina weet Perez dat kleine beetje verdedigende taken dermate te verwaarlozen dat het op gaat vallen. Hij bracht PSV een paar keer in de problemen.
Verder even wat tegengas geven: Perez liet zien waarom hij in mijn ogen niet de man achter de spitsen bij Ajax had kunnen worden. Zelfs op het viermansmiddenveld met werkpaarden als Simons en Culina weet Perez dat kleine beetje verdedigende taken dermate te verwaarlozen dat het op gaat vallen. Hij bracht PSV een paar keer in de problemen.
Heb jij Richard Witschge wel eens zien voetballen bij Ajax? Die was nog luier en veel minder beslissend dan Perez. Ajax heeft PSV een enorm wapen in handen gegeven, want Perez kan iedere wedstrijd in de HCE beslissen of keren. Dat verzin ik niet, want dat ie dat kan laat ie al een x-aantal jaren bij AZ, Ajax en nu PSV zien. Alleen al om dat gegeven had Ajax hem never nooit naar PSV mogen laten vertrekken.Thomas schreef: Verder even wat tegengas geven: Perez liet zien waarom hij in mijn ogen niet de man achter de spitsen bij Ajax had kunnen worden. Zelfs op het viermansmiddenveld met werkpaarden als Simons en Culina weet Perez dat kleine beetje verdedigende taken dermate te verwaarlozen dat het op gaat vallen. Hij bracht PSV een paar keer in de problemen.
Wat Nihad doet is zo... ja, dom, oliedom. Zo volstrekt in strijd met de werkelijkheid. In 1,5 week is Perez 3 keer de man die PSV er doorheen sleept met briljante ingevingen en wat zegt Nihad: prutser, Diego Armando, meer van dat soort onzin. Henk is the best, Perez is kut. Heb je dan überhaupt enige kijk op voetbal of praat je enkel voor eigen parochie?
Witschge is geen voetballer van deze tijd. De verbeterde versie van Roger. Maar ik ben het met je eens dat Ajax Perez nooit naar PSV had moeten laten gaan hoor. Maar goed, ook die beslissing ligt eigenlijk bij Perez.wimpey schreef:Heb jij Richard Witschge wel eens zien voetballen bij Ajax? Die was nog luier en veel minder beslissend dan Perez. Ajax heeft PSV een enorm wapen in handen gegeven, want Perez kan iedere wedstrijd in de HCE beslissen of keren. Dat verzin ik niet, want dat ie dat kan laat ie al een x-aantal jaren bij AZ, Ajax en nu PSV zien. Alleen al om dat gegeven had Ajax hem never nooit naar PSV mogen laten vertrekken.
- Ajaciedjuh
Als PSV gewoon de kansen had benut het 1e halve uur, dan hadden ze gewonnen. En Lazo kreeg weer geen penalty, terwijl hij er wel eentje had moeten krijgen. Triest die scheidsrechters...
Gezien de 2e helft heeft PSV echter een punt verdiend, men zakte aardig weg. Maar ja, ze mogen het morgen goed maken
Verdedigend is Perez inderdaad geen top, maar er staan wel 8 man achter hem. Dus hem gaan verwijten dat NAC een paar keer gevaarlijk werd is overdreven, zijn balverlies moet PSV op kunnen vangen. Hij speelde niet groots, maar hij was weer erg belangrijk met zijn doelpunt. Mooie assist van Lazo trouwens.

Gezien de 2e helft heeft PSV echter een punt verdiend, men zakte aardig weg. Maar ja, ze mogen het morgen goed maken

Verdedigend is Perez inderdaad geen top, maar er staan wel 8 man achter hem. Dus hem gaan verwijten dat NAC een paar keer gevaarlijk werd is overdreven, zijn balverlies moet PSV op kunnen vangen. Hij speelde niet groots, maar hij was weer erg belangrijk met zijn doelpunt. Mooie assist van Lazo trouwens.
T82 schreef:Overal om me heen hoor ik dat hij de beste keeper ter wereld is, terwijl de beste keeper ter wereld niet zoveel ballen loslaat en zich zo onprofessioneel opstelt tegenover het publiek.

Ik heb die situatie niet gezien en vind het wat verdacht dat men het in de samenvatting niet eens liet zien, maar in Nederland zijn de scheidsrechters inderdaad van een dramatisch niveau. Gisteren vlogen er binnen een tijdsbestek van een minuut twee VVV'ers vol in met een hoge en/of tweebenige tackle, maar de scheidsrechter gaf geen geel. Het zijn totaal geen persoonlijkheden, die niet aanvoelen wanneer het moment daar is om de technisch begaafdere ploeg in bescherming te nemen.Baseman schreef:Als PSV gewoon de kansen had benut het 1e halve uur, dan hadden ze gewonnen. En Lazo kreeg weer geen penalty, terwijl hij er wel eentje had moeten krijgen. Triest die scheidsrechters...
Vrijwel iedereen heeft enige verantwoordelijkheid in de teamdiscipline. Dat had Sneijder -die toch wel even wat beter is dan Perez- en dat heeft Perez dus ook zeker.Baseman schreef:Verdedigend is Perez inderdaad geen top, maar er staan wel 8 man achter hem. Dus hem gaan verwijten dat NAC een paar keer gevaarlijk werd is overdreven, zijn balverlies moet PSV op kunnen vangen. Hij speelde niet groots, maar hij was weer erg belangrijk met zijn doelpunt. Mooie assist van Lazo trouwens.
Die assist van Lazovic was inderdaad mooi, maar hij schiet volgens mij zelf nog niet bepaald met scherp, of wel?
Nou ja, de samenvattingen kunnen nog steeds vertekenend zijn. Al is het wel beter geworden, ten tijde van Talpa was het regelmatig echt bedroevend.Thomas schreef:Ik heb die situatie niet gezien en vind het wat verdacht dat men het in de samenvatting niet eens liet zien
Maar inderdaad, de scheidsrechters in Nederland zijn zeker geen persoonlijkheden. Het niveau valt tegen, dat zogenaamde masterplan lijkt dus ook totaal niet te werken.
Dat ontken ik ook niet, maar bij balverlies staan er dus wel 8 man achter hem. Ik zeg niet dat hij niet meeverdedigt, maar het is niet één van zijn sterke punten. Zoals dat ook geldt voor Sneijder.Vrijwel iedereen heeft enige verantwoordelijkheid in de teamdiscipline. Dat had Sneijder -die toch wel even wat beter is dan Perez- en dat heeft Perez dus ook zeker.
Klopt, hij wil nog té graag. Waardoor hij voor de goal niet rustig genoeg is, maar dat komt nog wel !Die assist van Lazovic was inderdaad mooi, maar hij schiet volgens mij zelf nog niet bepaald met scherp, of wel?
Dan zeg ik het: Perez verwaarloost z'n verdedigende taken nog een stuk erger dan Sneijder.Baseman schreef:Dat ontken ik ook niet, maar bij balverlies staan er dus wel 8 man achter hem. Ik zeg niet dat hij niet meeverdedigt, maar het is niet één van zijn sterke punten. Zoals dat ook geldt voor Sneijder.Vrijwel iedereen heeft enige verantwoordelijkheid in de teamdiscipline. Dat had Sneijder -die toch wel even wat beter is dan Perez- en dat heeft Perez dus ook zeker.
voetbalprimeur.nl'PSV loopt twee miljoen euro mis'
De blunder die PSV heeft begaan door Manuel Da Costa op te stellen in de strijd om de KNVB-beker, kost de landskampioen twee miljoen euro. Dat schrijft Hugo Borst in zijn wekelijkse column in het AD.
Winst van de Nederlandse beker zou de Eindhovenaren zes ton premiegeld opleveren van de KNVB. RTL had PSV in het geval van bekerwinst uitgekeerd. Met de ontvangsten aan recettes erbij had PSV gedurende het bekertoernooi in totaal voor twee miljoen euro kunnen bijschrijven.
De beslissing werd Perez erg makkelijk gemaakt toen hem werd verteld dat ie 'niet in de visie paste'.Thomas schreef: Maar goed, ook die beslissing ligt eigenlijk bij Perez.
Voor een speler met de kwaliteiten van Perez moet je als trainer plaats willen maken. Die wil ontbrak bij de trainer van Ajax. Jammer. Dom.
Davids, Heitinga en Gabri liepen zich het vuur uit de sloffen voor Sneyder. Wesley betaalde dat vertrouwen dubbel en dwars terug. Voor Perez zouden ze hetzelfde hebben gedaan.
Die jongens bij PSV werken zich graag een slag in de rondte voor Perez, want ze weten dat Perez het verschil maakt tussen een degelijke ploeg en een degelijke ploeg met een meerwaarde. Die meerwaarde had Perez ook bij ons, maar daar waren bijzaken belangrijker dan de kwaliteiten van de speler an sich.
-
Vergeet niet dat Perez uitgekotst was door de halve selectie en dat hij z'n basisplaatsen nooit terugbetaalde met resultaten. Als invaller was hij goed en in die hoedanigheid mocht hij blijven bij Ajax. Maar Diego Perez wilde spelen en ging naar psv. Hij speelt nu aardig bij psv, maar de eerste paar wedstrijden vroeg iedere psv supporters zich af welk standbeeld ze hadden gehaald. Hij loopt geen meter achteruit en doet alleen het "leuke" werk. Als Affelay of Aisatti weer fit zijn staat Perez mooi langs de kant en kan hij weer chagerijnig doen. Deze hype waait wel over.wimpey schreef:De beslissing werd Perez erg makkelijk gemaakt toen hem werd verteld dat ie 'niet in de visie paste'.Thomas schreef: Maar goed, ook die beslissing ligt eigenlijk bij Perez.
Voor een speler met de kwaliteiten van Perez moet je als trainer plaats willen maken. Die wil ontbrak bij de trainer van Ajax. Jammer. Dom.
Davids, Heitinga en Gabri liepen zich het vuur uit de sloffen voor Sneyder. Wesley betaalde dat vertrouwen dubbel en dwars terug. Voor Perez zouden ze hetzelfde hebben gedaan.
Die jongens bij PSV werken zich graag een slag in de rondte voor Perez, want ze weten dat Perez het verschil maakt tussen een degelijke ploeg en een degelijke ploeg met een meerwaarde. Die meerwaarde had Perez ook bij ons, maar daar waren bijzaken belangrijker dan de kwaliteiten van de speler an sich.
Slecht stukje van Hugo Borst over de 2 miljoen euro die PSV zou zijn misgelopen. Dat berekent hij dus er van uitgaande dat PSV de beker wint en het stadion nog wel een paar keer vol zit. Aangezien PSV de beker zelden wint en je ook alleen maar uitwedstrijden kan loten, is de 1 miljoen die PSV ongeveer in het hoofd had als verlies, beter geschat lijkt me.
- Ajaciedjuh