Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Die heb je wel binnen. Liverpool doet wel mee om de CL-plekken.InnerHarbour schreef:
Chelsea, United, City en Arsenal zijn beter. Hoop voor ze dat Sturridge snel fit wordt.wimpey schreef:Die heb je wel binnen. Liverpool doet wel mee om de CL-plekken.InnerHarbour schreef:
IK GELOOF!!!!!!
In Manchester krijgt Chicharito een nieuwe kans.
Met de huidige aanval en defensie zie ik Man U wel onder Liverpool eindigen.

Met de huidige aanval en defensie zie ik Man U wel onder Liverpool eindigen.
Ach, ze draaien de portemonnee om tot er niets meer uit komt.
Het aankoopbeleid van MU is fantasieloos.
Het aankoopbeleid van MU is fantasieloos.
- InnerHarbour
Van Gaal wil Blind vaker inzetten als centrale verdediger
Ik zeg DOEN! Geweldig plan Lowietje, geweldig!

Ik zeg DOEN! Geweldig plan Lowietje, geweldig!

YNWA
InnerHarbour schreef:Van Gaal wil Blind vaker inzetten als centrale verdediger
Ik zeg DOEN! Geweldig plan Lowietje, geweldig!![]()

Van Gaal ziet Danny in Daley, dat wordt steeds duidelijker. Maar Danny was sterker in de duels.
En Danny was doorgaans de vrije man.Yopi schreef:Van Gaal ziet Danny in Daley, dat wordt steeds duidelijker. Maar Danny was sterker in de duels.
Man u moet inderdaad nog wel een topspits aantrekken, het is wel erg karig met alleen Rooney voorin, wat een aardige speler is maar zeker geen topper...
En een CV die internationale top is. Of zelfs 2.WP_LeGeNd schreef:Man u moet inderdaad nog wel een topspits aantrekken, het is wel erg karig met alleen Rooney voorin, wat een aardige speler is maar zeker geen topper...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Otamendi halen ze nog wel op. Wel benieuwd wie ze daar nu als aanvaller nog willen aantrekken.
Denk overigens dat ze met dit materiaal niet goed genoeg zijn voor de titel, hoor. Gewoon weer derde of vierde.
Denk overigens dat ze met dit materiaal niet goed genoeg zijn voor de titel, hoor. Gewoon weer derde of vierde.
-
En welke twee andere clubs eindigen volgens jou dan boven Liverpool?Lionel schreef:Chelsea, United, City en Arsenal zijn beter. Hoop voor ze dat Sturridge snel fit wordt.wimpey schreef:Die heb je wel binnen. Liverpool doet wel mee om de CL-plekken.InnerHarbour schreef:
Pcs. Met zoveel geld moet je Europese top halen. En die luisteren naar andere namen dan de spelers die Man U haalt. M.u.v. Schweinsteiger.Peter schreef:Otamendi halen ze nog wel op. Wel benieuwd wie ze daar nu als aanvaller nog willen aantrekken.
Maar als je kunt kiezen: Schweinsteiger of Vidal?
Schweinsteiger heeft alles al gewonnen. Kan hij het nog opbrengen?

Schweinsteiger heeft alles al gewonnen. Kan hij het nog opbrengen?
Waarom wil hij wél naar Bayern?
Topclub he. Kans op de CL. Heeft hij de komende jaren niet bij United.Yopi schreef:Waarom wil hij wél naar Bayern?
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
Van Gaal zet nu een stuk hoger in dan verleden jaar. Toen, na het WK, waren de aankopen randje paniek. En al snel bleek dat de twee duurste aankopen niet goed in het systeem pasten. In hoeverre van Gaal zelf daarvoor verantwoordelijk was blijft de vraag. Het nadeel, met deze nieuwe aankopen, is dat je niet verder kunt bouwen op de eerdere stijgende lijn (die piekte omstreeks maart 2015) en weer naar een gewenningsperiode kijkt. Een tweede nadeel is dat teveel spelers om een plek concurreren, dus dan gaat van Gaal al snel wisselen en heb je te maken met een gebrek aan continuiteit. Ik had liever gezien dat hij wat minder 'grote' spelers had gekocht, en meer had verdergebouwd op verleden seizoen. Maar ja, er bungelt een grote buidel goud heen en weer. Knappe jongen die daar niet door gehypnotizeerd wordt.

'World class', zei LVG toen over Di Maria. MU betaalde een vermogen voor die jongen. Alsof LVG hem niet wilde.

Over Falcao: one of the best strikers in the world.
http://www.the42.ie/van-gaal-happy-swap ... 5-Sep2014/
LVG is niet het type dat zich iets laat opdringen.
BTW, volgens The Guardian wil hij opnieuw een oude bekende halen. En opnieuw geen topkwaliteit*.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=250978
*Dan druk ik me diplomatiek uit, nietwaar?

- Monkey Tonk
Wel leuk dat Mourinho Falcao oppikte. Die gaat meer uit van de kracht van de spelers. Bij van Gaal draait het om 'my philosophy'. Di Maria viel buiten de stoelendans, maar kon daar zelf niet veel aan doen. Ik denk dat het niet verstandig is om spelers die al bij de top zitten in een voor hen onbekend systeem te laten spelen. Die klei is al gedroogd. Als je niet bereid bent om je team te laten draaien om die gearriveerde spelers kun je ze beter niet halen. Dan krijg je een scheve situatie waarin Di Maria van de bank mag toekijken en Blind makkelijk meedraait.
Dit jaar zijn de aankopen een stuk beter, of, in dit geval, gepaster.
Dit jaar zijn de aankopen een stuk beter, of, in dit geval, gepaster.
En die spelers zijn hem niet dankbaar dat ze voor MU mogen spelen, die vinden dat ze 'gewoon' in de top en in de basis van een topclub horen.
Toch moet hij oppassen, vind ik. De spelers uit zijn netwerk zijn vaak middelmaat.
Toch moet hij oppassen, vind ik. De spelers uit zijn netwerk zijn vaak middelmaat.
Ik denk niet dat je ze veel beter vind dan Romero als Reservekeeper hoor!Yopi schreef: BTW, volgens The Guardian wil hij opnieuw een oude bekende halen. En opnieuw geen topkwaliteit*.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=250978
*Dan druk ik me diplomatiek uit, nietwaar?
als je kijkt wat er verder in de PL als reservekeeper rondloopt dan kan je wel slechter bedenken dan Eerste keeper van Argentinie.
City heeft bijvoorbeeld Willy Cabalero en Chelsea Asmir Begovic...
- Monkey Tonk
Het lijkt me moeilijk voor op leeftijd komende trainers om nog steeds vernieuwend bezig te zijn. Van Gaal kwam op het WK met een (van Koeman geleende!) vondst, en probeerde dat prompt bij Manchester, want opeens was dat 'my philosophy'. Toen dat niet lukte greep hij toch terug om zijn andere 'my philosophy', die intussen alweer een jaar of twintig oud is. Bij het moderne voetbal van Barca en Chelsea zie je snelle, korte combinaties die de compacte verdediging in de zestien uitspelen (Je hebt een speler nodig die dat inleidt, vaak via een dribbel naar binnen. Dat is Messi bij Barca en bij Chelsea meestal Hazard. Die snelle dribbel zet de hoeken op). Dat was er verleden jaar bij Manchester niet bij. Er waren wat steekpassen tussen de laatste verdediger en de keeper, maar het betere, snelle, openbrekende tikwerk is, blijkbaar, niet van Gaal's filosofie. Dan kom je, zeker tegen zwakkere tegenstanders, al gauw uit bij de ideeenloze, balbezitrijke omsingeling; het zwakke punt van de Hollandse school.