AFC Ajax - Go Ahead Eagles za 17-01 16:30
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - Go Ahead Eagles za 17-01 16:30
Misschien is dit even nodig, zodat we komend seizoen een echte trainer krijgen.
Echt en dan blijf ik tot 1:30 op om deze prutzooi te kijken... Het is maar goed dat alcohol bestaat...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
zo Grim effect is totaal weg.. Nu blijkt dat vanuit de TD er niks gekocht gaat worden/ huren dat Ajax niks maar dan ook niks te zoeken heeft nationaal en in de EU...
je thuis aanpassen tegen GAE... hopeloos gewoon
je thuis aanpassen tegen GAE... hopeloos gewoon
op naar wederom nieuwe verkiezingen..
Grim wil een afkoopsom forceren
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
- Jinne
- Site Admin
Een extra verdediger tegen Go Ahead. Dood aan die man.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Kijk effe de beelden terug Davy?
Juist omdat die vijf als dooie stonden toe te kijken kon GA de bal er overheen wippen. Totale statische fuck-up.
Juist omdat die vijf als dooie stonden toe te kijken kon GA de bal er overheen wippen. Totale statische fuck-up.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
De aanstelling van Grim is de laatste stuiptrekking van Kroes als TD. Laten we hopen dat Jordi meer inzicht heeft.
Er is helemaal niks logisch aan wat hij doet. Je moet scoren, bent de grip op de wedstrijd helemaal kwijt, en dan haal je je hele voorhoede eruit, waaronder je enige spits. Hoe dom kun je zijn?!Yopii schreef: za jan 17, 2026 6:16 pm Grim is een middelmatige trainer. Hij 'doet logische dingen', met andere woorden, hij doet wat iedereen kan bedenken.
Leuke wissels, trouwens.![]()
Zal hij er echt tot het einde van het seizoen mogen blijven zitten?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dat mag je nu inderdaad gaan afvragen.Mr. Ajax schreef: za jan 17, 2026 6:32 pmEr is helemaal niks logisch aan wat hij doet. Je moet scoren, bent de grip op de wedstrijd helemaal kwijt, en dan haal je je hele voorhoede eruit, waaronder je enige spits. Hoe dom kun je zijn?!Yopii schreef: za jan 17, 2026 6:16 pm Grim is een middelmatige trainer. Hij 'doet logische dingen', met andere woorden, hij doet wat iedereen kan bedenken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Jinne
- Site Admin
Goede voorspellende gave.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik wacht op WkC.WP_Legend schreef: za jan 17, 2026 6:27 pm Echt en dan blijf ik tot 1:30 op om deze prutzooi te kijken... Het is maar goed dat alcohol bestaat...
Mokio en sutalo erin voor klaasen en steur.
Echt...
Echt...
NOOIT meer Berghuis a.u.b.
Mr. Ajax schreef: za jan 17, 2026 6:32 pmEr is helemaal niks logisch aan wat hij doet. Je moet scoren, bent de grip op de wedstrijd helemaal kwijt, en dan haal je je hele voorhoede eruit, waaronder je enige spits. Hoe dom kun je zijn?!Yopii schreef: za jan 17, 2026 6:16 pm Grim is een middelmatige trainer. Hij 'doet logische dingen', met andere woorden, hij doet wat iedereen kan bedenken.
Ik doelde op meningen als deze:
In de podcast van het Algemeen Dagblad geeft Wijffels aan dat Grim hem bevalt op dit moment. 'Hij doet logische dingen', zegt hij. 'Hij probeert het elftal een fundament te geven. Hij probeert het elftal houvast te geven, maar hij heeft ook goed begrepen dat als je doet wat je deed dan krijg je wat je kreeg.
Toen zat het even mee. Dan komt meteen de lobby op gang uit de hoek van het AD (Danny Blind, enz).
VAndaag was er geen touw aan vast te knopen. Dat ben ik helemaal met je eens. Grim liet zich simpel aftroeven door Boel.
Dit is een trainer die veel baantjes te danken heeft gehad aan vriendjespolitiek (Oranje, nu bij Ajax, enz.) Op eigen kracht kwam hij niet verder dan middelmatige clubs.
In minuut 75. Als je moet scoren. Wat een imbeciel.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Doodvermoeiend. Ik zie het nu ook voor me dat Kroes naar Beuker appt en dat ze dan tot de conclusie komen dat ze een rechtsback nodig hebben. Chermon! Santos! Jaaaaa!
En ja. Ik wacht gewoon op WkC.
Regeer kreeg op zijn kloten in de Amsterdam zaal na de wedstrijd. Nooit eerder meegemaakt dat ze zo tekeer gingen tegen een speler na de wedstrijd in de zaal.
Nee, man, Ajax moet wel boven die alternatieve dierentuin van Boekhoorn eindigen.Yopii schreef: za jan 17, 2026 6:27 pm Misschien is dit even nodig, zodat we komend seizoen een echte trainer krijgen.
Ik had me dus de afgelopen weken tegen beter weten in wijsgemaakt dat we heel misschien toch nog naar die 2e plek zouden kunnen kijken. Voornamelijk omdat ze in Rotterdam Zuid ook zo aan het prutsen zijn maar ook omdat we, weliswaar met het nodige geluk, toch iets van een serie hadden neergezet met resultaten. Zou er dan heel misschien toch iets van een stijgende lijn zijn die de uitgangspositie naar volgend seizoen wat gunstiger zou maken.
Hoe stom kun je zijn. Na alle teleurstellingen van de afgelopen seizoenen. Ben ik er toch wéér ingetrapt. Nou, voorlopig niet meer hoor. Wat een ontzettende hoeveelheid onkunde en gepruts bij elkaar. Ben er klaar mee
Hoe stom kun je zijn. Na alle teleurstellingen van de afgelopen seizoenen. Ben ik er toch wéér ingetrapt. Nou, voorlopig niet meer hoor. Wat een ontzettende hoeveelheid onkunde en gepruts bij elkaar. Ben er klaar mee
Nil volentibus arduum
+ 1Marillion schreef: za jan 17, 2026 9:30 pm Ik had me dus de afgelopen weken tegen beter weten in wijsgemaakt dat we heel misschien toch nog naar die 2e plek zouden kunnen kijken. Voornamelijk omdat ze in Rotterdam Zuid ook zo aan het prutsen zijn maar ook omdat we, weliswaar met het nodige geluk, toch iets van een serie hadden neergezet met resultaten. Zou er dan heel misschien toch iets van een stijgende lijn zijn die de uitgangspositie naar volgend seizoen wat gunstiger zou maken.
IK GELOOF!!!!!!
AZ geeft ons drie dagen geleden een historische pak slaag en verliest vanavond met 3-1 in Zwolle. We staan dus in ieder geval iets steviger op plek 3. Voorlopig dan.
Het momentum is weg, tegenstanders geloofden ook voor even dat Ajax iets voorstelde.Marillion schreef: za jan 17, 2026 9:30 pm Ik had me dus de afgelopen weken tegen beter weten in wijsgemaakt dat we heel misschien toch nog naar die 2e plek zouden kunnen kijken. Voornamelijk omdat ze in Rotterdam Zuid ook zo aan het prutsen zijn maar ook omdat we, weliswaar met het nodige geluk, toch iets van een serie hadden neergezet met resultaten. Zou er dan heel misschien toch iets van een stijgende lijn zijn die de uitgangspositie naar volgend seizoen wat gunstiger zou maken.
Hoe stom kun je zijn. Na alle teleurstellingen van de afgelopen seizoenen. Ben ik er toch wéér ingetrapt. Nou, voorlopig niet meer hoor. Wat een ontzettende hoeveelheid onkunde en gepruts bij elkaar.
De harde realiteit: we hebben een slechte selectie. Zelfs de spelers die wel meevallen hebben zware mankementen. Neem Godts: een rendement van niets. Dat hij aan het verprutsen sloeg, is geen toeval. Met oogkleppen is het lastig scoren. Ajax had het uiteraard voor rust moeten afmaken, maar het is geen toeval dat het niet gebeurt.
Gisteren kwam GAE schuchter uit de startblokken, toch een beetje bang. Die angst verdween gaandeweg. Mogen we nog blij zijn dat het geen nederlaag werd.
We hopen natuurlijk tegen beter weten in, zeker omdat F. ook aan het prutsen is, maar ja...
Mwah, straks verkopen ze hun dieren...Nee, man, Ajax moet wel boven die alternatieve dierentuin van Boekhoorn eindigen.
-
Historicus
Sterker nog: NEC heeft 2 verliespunten minder dan Ajax en een beter doelsaldo. We staan virtueel 4e...Lionel schreef: za jan 17, 2026 10:26 pm+ 1Marillion schreef: za jan 17, 2026 9:30 pm Ik had me dus de afgelopen weken tegen beter weten in wijsgemaakt dat we heel misschien toch nog naar die 2e plek zouden kunnen kijken. Voornamelijk omdat ze in Rotterdam Zuid ook zo aan het prutsen zijn maar ook omdat we, weliswaar met het nodige geluk, toch iets van een serie hadden neergezet met resultaten. Zou er dan heel misschien toch iets van een stijgende lijn zijn die de uitgangspositie naar volgend seizoen wat gunstiger zou maken.
Ik vind onze trainers matiger dan ons materiaal. De keuzes die gemaakt zijn op trainersvlak zijn ongekend.
IK GELOOF!!!!!!
Ajax had op basis van de kansen met 2 vingers on de neus moeten winnen
I think I lost my fucking headache
Dat kansen missen komt ergens door, zeker bij Godts.
Ik denk juist dat GAE verkeerd aan de wedstrijd begon.
Ik denk juist dat GAE verkeerd aan de wedstrijd begon.
Redelijk op elkaar afgestemd, zou ik zeggen.Ik vind onze trainers matiger dan ons materiaal.