Het was op dat moment in ieder geval niet onze grootste behoefte en het is een hoop geld voor Ajax. Dat klopt zeker.WP_Legend schreef: zo mei 24, 2026 1:42 pmJa ik zeg niet dat ie niks kan, maar voor 12m verwacht ik toch iemand die er na 6 maanden toch wel staat.Marillion schreef:Ik ben wel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen. Nu is 'ie nog geen gearriveerde speler inderdaad. Maar ik zie wel een jongen die de bal kort bij zich kan houden en wendbaar is. Er zit echt wel iets in is mijn vermoeden gebaseerd op de eerste momenten.WP_Legend schreef: zo mei 24, 2026 1:26 pm Die Carrizo ok hij is niet minder dan Berghuis, maar ik zie nog niet waarom we er €12m voor hebben betaald.
Of je daar dan op dit moment zo'n bedrag voor had moeten betalen is weer een andere vraag. Maar hij kan wel wat schat ik zo in.
Ik tel dat nu echter niet meer mee. Die jongen kan daar niets aan doen. Nu hoop ik op een speler die een aanloop nodig heeft maar zich wel goed gaat ontwikkelen.
Ben ondertussen benieuwd hoe we dit uit handen gaan geven. Via strafschoppen of nog in de verlenging?