UEFA cup ronde 3

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

De Dominee schreef:Op het nippertje uitgeschakeld door Chelsea en Barcelona ja, momenteel de twee beste ploegen in Europa en waarschijnlijk ter wereld. Bovendien was de uitschakeling niet bepaald verdiend.
Ze waren kansloos tegen Barcelona.

AZ wint toch ook van Sevilla? Waarom zou Ajax geen kans maken tegen Bremen? En vorig seizoen maakte Ajax het Inter nog knap lastig.

Daarbij nemen ze in de Bundesliga slechts met mondjesmaat afstand van een modale ploeg als Stuttgart. Schalke '04, dat werd uitgeschakeld door het grote Odense, staat zelfs gelijk met Bremen.
jabu

Bericht door jabu »

Jöhnk het is een nobel streven van je dat je je er tegen verzet, maar het is blijkbaar tegenwoordig normaal om je als Ajacied als Calimero te gedragen.
LucaS

Bericht door LucaS »

Sterker nog, heel Duitsland staat als land op de uefaranglijst net boven Nederland. Zo sterk is Duitsland allang niet meer als voetbalnatie. En zelfs in de jaren dat Duitsland dat wel was, werd Ajax zelden tot nooit door een Duitse ploeg uitgeschakeld!
I think I lost my fucking headache
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Klopt, Lucas, over de laatste drie jaar genomen presteren de Nederlandse clubs zelfs even goed als de Duitse clubs.
jabu

Bericht door jabu »

Had Ajax maar eerste in de poule moeten worden. Dan hadden ze het tegen Livorno mogen opnemen dat liever toch niet Europees speelt.
Jesse

Bericht door Jesse »

Ik speel liever tegen een Bremen dat er zin in heeft dan tegen een Livorno dat er geen zin in heeft.

Niet zo zeiken, het wordt een mooie wedstrijd. :yes:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Kaboem

Bericht door Kaboem »

Je hebt ze stil gekregen, Jesse! :worshippy:
Bertje for President!
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Precies. Een spannende pot voetbal. :cheer:

Volgens mij luistert men hier iets te veel naar Henk ten Cate, die het doodnormaal vindt als de nummer 3 van Nederland voetballes krijgt van de nummer 15 van Spanje.

Hij zal wel opgekeken hebben van de prestaties van de mannen van Louis.
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Uitvak kan 2150 man hebben.
Andy22
Contacteer:

Bericht door Andy22 »

Ik ga mee! :D :cheer: :cheer:
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Kan een mooie wedstrijd worden tegen een hele goede ploeg. Wat dat betreft een goede loting. En ach, het is in ieder geval geen schande om van een ploeg als die van Werder te verliezen; ook wel weer eens leuk.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Lucas schreef:Hoe kom je daar nou bij? Ik zie alleen niet in waarom een ploeg die nog nooit fatsoenlijk heeft gepresteerd in Europa nu opeens tot wonderploeg gepromoveerd moet worden. Bremen zal een goede ploeg hebben. Maar wij zijn Ajax en we gaan die gasten oprollen!
Prestaties in Europa uit het verleden zeggen niets. Een paar maanden terug was iedereen (terecht) diep onder de indruk van Werder. Ze wonnen thuis van Chelsea en verdienden thuis te winnen van Barcelona. Gewoon een hele goede ploeg, die ook nog eens bovenaan staat in de Bundesliga.
Jöhnk schreef:Bremen is goed, vooral qua amusementswaarde, maar is geen Arsenal of Inter.
Ik zou Werder een goede kans geven tegen dit Arsenal hoor.
Jöhnk schreef:Ja, laten we het eens over de resultaten in het heden hebben.

Uitgeschakeld in de CL en in de Bundesliga nek aan nek met Schalke en VFB Stuttgart.
Door Barcelona en Chelsea, twee van de superteams van het moment. En in de Bundesliga staan ze nek aan nek met Schalke en Stuttgart, ja. Oh ja, en boven de Duitse grootmacht Bayern.
Jöhnk schreef:Volgens mij luistert men hier iets te veel naar Henk ten Cate, die het doodnormaal vindt als de nummer 3 van Nederland voetballes krijgt van de nummer 15 van Spanje.
Ik vind het niet normaal, maar Espanyol bewijst de laatste weken in Spanje dat het helemaal niet zo'n slechte ploeg heeft. Ze zijn goed bezig.
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

In Bremen zijn ze ook blij met ons:

http://board.fanszene-bremen.net/thread ... =0&page=10
LucaS

Bericht door LucaS »

Ik begrijp het Thomas. Vorig jaar tweede ronde CL, dit jaar is helaas een Spaanse degradant en een Duitse subtopper veel te goed voor onze club. :sad:
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Thomas schreef:Oh ja, en boven de Duitse grootmacht Bayern.
En Bayern speelde gelijk tegen Inter. ;)

Bremen is dus beter dan Inter en heeft een goede kans tegen Arsenal. Lekker puh, Junk!

En met niemand anders!
Jesse

Bericht door Jesse »

Waarom willen mensen zo graag CL spelen als ze het zo kut vinden om tegen dit soort clubs te spelen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
LucaS

Bericht door LucaS »

En Ajax had toch verdiend te winnen van Europese grootmachten PSV en AZ?
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Spijker schreef:In Bremen zijn ze ook blij met ons:

Ik begrijp geen Duits. Zijn ze blij omdat ze de club en de supporters zo gaaf vinden of omdat ze denken een eitje te hebben geloot? :D

Lucas schreef:Ik begrijp het Thomas. Vorig jaar tweede ronde CL, dit jaar is helaas een Spaanse degradant en een Duitse subtopper veel te goed voor onze club. :sad:
Uhm, misschien moet je het Europese voetbal wat beter volgen, Lucas. Beter dan Werder Bremen is er niet te vinden in Duitsland dus die zijn allerminst subtop. Espanyol won de afgelopen weken van Sevilla en Atletico Madrid en staat inmiddels elfde in Spanje.

Sowieso behaalde Ajax vorig seizoen de tweede ronde via een poule die naar CL-maatstaven ook als campingpoule bestempeld kan wrode
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona »

Spijker schreef:In Bremen zijn ze ook blij met ons:

Ze kijken er wel naar uit ja... :D
SEMS schreef:Ich wünsche mir das die uns im rückspiel eine richtig geile choreo zeigen..... Afbeelding
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Lucas schreef:Ik begrijp het Thomas. Vorig jaar tweede ronde CL, dit jaar is helaas een Spaanse degradant en een Duitse subtopper veel te goed voor onze club. :sad:
Precies. Wat loopt iedereen zich toch weer in te dekken, zeg. Ik zeg niet dat je van Werder hoort te winnen, maar op zich moet dit toch gewoon 50/50 zijn? We zijn toch zeker niet kansloos om er uit te vliegen, hoor. Ze hebben een paar lekkere spelers, maar voor de rest is het gewoon subtop. Al met al goed vergelijkbaar met ons.
LucaS

Bericht door LucaS »

Thomas schreef:Sowieso behaalde Ajax vorig seizoen de tweede ronde via een poule die naar CL-maatstaven ook als campingpoule bestempeld kan wrode
Dat is waar, tegenstanders als Espanyol en Werder Bremen zijn we toen niet tegengekomen. Het Duitse voetbal is niets beter dan het Nederlandse voetbal
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Nee, ze vinden Ajax een pittige tegenstander en zeker geen walkover. Grootste club van Nederland met de meeste supporters, mooi stadion. Op een ander forum vinden ze 410 helemaal top. Wordt een leuke ontmoeting in ieder geval. Op een ander forum zeggen ze zeer terecht dat we niet meer het Ajax zijn van 10 jaar terug. Dat uitvak raakt wel vol hier in ieder geval.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Werder een Duitse subtopper. Wat een kolder.

Ik loop me niet in te dekken. Ik verwacht er alleen niet veel van. Als Ajax uitgeschakeld wordt heeft het niet gefaald tegen Werder. Dat deed het eerder in de poule al.
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Bullshit, Lucas. Peter komt in ieder geval nog met iets zinnigs. Jij komt aan met argumenten als "dertig jaar geleden wonnen we ook van Duitse ploegen".

En met niemand anders!
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Lucas schreef:
Thomas schreef:Sowieso behaalde Ajax vorig seizoen de tweede ronde via een poule die naar CL-maatstaven ook als campingpoule bestempeld kan wrode
Dat is waar, tegenstanders als Espanyol en Werder Bremen zijn we toen niet tegengekomen. Het Duitse voetbal is niets beter dan het Nederlandse voetbal
Inderdaad. Jongens als Diego, Lucio, Klose, Kahn, Lahm, Schweinsteiger, Mertesacker, Makaay, Van Buyten, etc komen allemaal graag in de Nederlandse competitie ballen.
Plaats reactie