Op papier staat feyenoord er erg goed voor. Zeker als ze komend weekend bij Heerenveen winnen. Na de winsterstop hebben ze alleen nog Ajax, AZ en NAC als 'moeilijke' uitwedstrijden.Jansma schreef:het zou wel ironic zijn, jarelang wij bouwen aan elftal, maar feyenoord haalt wat 'oudjes' en worden dan al kampioen?
FC Groningen 2007 - 2008
Die wordt misbruikt door Wouters (en door Koeman eerder ook). Vergoossen en Stevens weten denk ik wel raad met hem, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het nog goed komt met Foquita.joey schreef:Je zegt het!LucaS schreef:Het is heel simpel, Ajax moet morgen winnen![]()
Wat is er met Farfan aan de hand? Vorig seizoen redde hij PSV regelmatig, maar wat hij dit seizoen aan het doen is???
Nihad: Nee hoor. Ajax heeft een prima einde gedraaid, vorig seizoen. PSV verspeelde toen meer dan 10 punten. Daarom staat Ajax op de lijst van 2007 zo hoog. dat gat van 10 punten heeft PSV niet ingehaald de eerste seizoenshelft. Dus Ajax komt altijd boven PSV.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Je wint met die ranglijst verdomd weinig.LucaS schreef:Ik heb het over de ranglijst over het kalenderjaar 2007. Daar staat Ajax sowieso al bovenaan
Dit is een seizoen van ergernissen. Met de selectie van vorig jaar had Ajax nu met 2 vingers in de neus bovenaan gestaan.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Kijk maar eens wat er met die ranglijst gebeurt als Twente van Ajax wint en Heerenveen zaterdag van FeyenoordLucaS schreef:Ze staan nauwelijks achter:
1. Feyenoord 16 11 2 3 35 33-12
2. PSV 16 10 3 3 33 37-14
3. Ajax 15 9 4 2 31 42-21
4. FC Groningen 17 9 3 5 30 25-27
5. Heerenveen 16 9 2 5 29 41-23
6. FC Twente 16 7 7 2 28 24-12
7. Roda JC 16 7 5 4 26 32-26
Feyenoord verzint er zelf nog wel wat moeilijke wedstrijden bij.Izmailov schreef:Op papier staat feyenoord er erg goed voor. Zeker als ze komend weekend bij Heerenveen winnen. Na de winsterstop hebben ze alleen nog Ajax, AZ en NAC als 'moeilijke' uitwedstrijden.Jansma schreef:het zou wel ironic zijn, jarelang wij bouwen aan elftal, maar feyenoord haalt wat 'oudjes' en worden dan al kampioen?
Perez is een speler die prima rendeert als de tegenstander zwakker is en/of het wel gelooft. Als er strijd geleverd moet worden, heb je weinig aan hem. Je zou hem moeten opstellen als de wedstrijd erom vraagt, maar dat accepteert hij niet.generaal schreef:Overigens stond Perez weer in de basis: nou zoek ik geen zondebok, maar...
PSV won vorig seizoen vooral door individuele klasse. Farfan, Gomes, Cocu, Alex, die jongens maakten het verschil.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik doe niet aan termen als 'meester-analyticus', maar noem binnen Nederland maar eens vier betere. Die man weet tenminste waar hij het over heeft en daarnaast weet hij het nog over te brengen ook.generaal schreef:Kieft is gelukkig een meester-analyticus.Nihad schreef:Wim Kieft maakte Gomes wel met de grond gelijk na de wedstrijd.
Jij hebt veel meer verstand van voetbal dan Kieft he, Generaal.generaal schreef:Kieft is gelukkig een meester-analyticus.Nihad schreef:Wim Kieft maakte Gomes wel met de grond gelijk na de wedstrijd.

Als die fuckin losers van Ajax nou nog niet in de smiezen hebben dat ze dit seizoen op hun sloffen kampioen kunnen worden en morgen niet van Twente winnen...

Gomes was ook gewoon ruk vandaag. Met name die tweede zag er slecht uit. Je zag mijlenver aankomen dat hij de binnenste hoek ging kiezen. Dat was ook het natuurlijkste geweest. Waarom Gomes dan aan de andere kant staat? Jij schijnt er meer van te weten...generaal schreef:Kieft is gelukkig een meester-analyticus.Nihad schreef:Wim Kieft maakte Gomes wel met de grond gelijk na de wedstrijd.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
De Nederlandse sportjournalisten blinken nou eenmaal niet uit in kennis van zaken. Daarom noemen ze Cruijff ook geniaal en is Kieft in Nederland een "goede" analyticus.Bertje schreef:Ik doe niet aan termen als 'meester-analyticus', maar noem binnen Nederland maar eens vier betere. Die man weet tenminste waar hij het over heeft en daarnaast weet hij het nog over te brengen ook.generaal schreef:Kieft is gelukkig een meester-analyticus.Nihad schreef:Wim Kieft maakte Gomes wel met de grond gelijk na de wedstrijd.
Iedere keeper blundert wel eens (zelfs Cech), maar zonder Gomes was het gewoon 5-1 geweest.Beloki schreef:Gomes was ook gewoon ruk vandaag. Met name die tweede zag er slecht uit. Je zag mijlenver aankomen dat hij de binnenste hoek ging kiezen. Dat was ook het natuurlijkste geweest. Waarom Gomes dan aan de andere kant staat? Jij schijnt er meer van te weten...generaal schreef:Kieft is gelukkig een meester-analyticus.Nihad schreef:Wim Kieft maakte Gomes wel met de grond gelijk na de wedstrijd.
Noem maar eens een betere! Ik vind Kieft de beste analyticus van Nederland hoor.Bertje schreef:Ik doe niet aan termen als 'meester-analyticus', maar noem binnen Nederland maar eens vier betere. Die man weet tenminste waar hij het over heeft en daarnaast weet hij het nog over te brengen ook.generaal schreef:Kieft is gelukkig een meester-analyticus.Nihad schreef:Wim Kieft maakte Gomes wel met de grond gelijk na de wedstrijd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -