Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel »

Baseman schreef:Een maand ofzo geleden deed op Twitter een of andere Engelse voetbaljournalist de uitspraak dat een topteam ieder jaar een topper moet halen, alleen al om de onderlinge verhoudingen scherp te houden. Hij voorspelde problemen bij Chelsea omdat ze dit (nog) niet hadden gedaan en alleen spelers voor de breedte haalden, vooralsnog blijkt die journalist het prima te hebben gezien.

Chelsea speelde vorig jaar in de 1e seizoenshelft regelmatig geweldig mooi voetbal, waarbij men in de 2e seizoenshelft terugviel op het parkeren van de bus en het binnenhalen van de titel. Dit seizoen is het spel echter erg matig, zowel aanvallend als verdedigend.

PS: Ik kan me overigens ook goed vinden in de woorden van Le T. over Mourinho :biggthumpup.gif:
Ze wilden die John Stones halen. Ook voor de breedte. Verder heeft de topaankoop van de winter het ook niet echt waargemaakt. Falcao is ook voor de bank gehaald.

Klopt. Ik vond ze echt goed spelen. De 2e helft was echt een drama. Met als toppunt de thuiswedstrijd tegen PSG :headbang.gif:

Ik zie ze Kevin de Bruyne nog wel halen trouwens. Of Pedro. Al zou ik eerder een verdediger als Hummels of een aanvallendere rechtsback halen.
IK GELOOF!!!!!!
Baseman

Bericht door Baseman »

De Bruyne zullen ze niet terug gaan halen (dat ze hem überhaupt hebben laten gaan toen), hij staat volgens mij ook in de belangstelling van City.
Lionel schreef:Met als toppunt de thuiswedstrijd tegen PSG
Ik heb veel respect en bewondering voor de prestaties van Mourinho, maar door zijn toneelspelletjes en pure resultaatvoetbal is het ook erg leuk als hij een keer op zijn bek gaat. En die wedstrijd is daar een sterk voorbeeld van :smallgrin.gif:
Lionel

Bericht door Lionel »

Op de persconferentie zaterdag ook weer een sneer uitdelen naar Wenger. Vraag ging over Pellegrini en hij moet iets zeggen over Wenger. Gisteren ook weer beweren dat zijn ploeg beter was in de 2e helft.. :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!
Yopi
Erelid

Bericht door Yopi »

Sergio Ramos heeft MU gebruikt om een beter contract te krijgen bij Madrid. Heeft dus bijgetekend.
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Lionel schreef:Op de persconferentie zaterdag ook weer een sneer uitdelen naar Wenger. Vraag ging over Pellegrini en hij moet iets zeggen over Wenger.
Nou daar kon ik nog wel om glimlachen hoor, hij noemde overigens niet zijn naam. In die vete is Wenger natuurlijk net zo schuldig als Morinho.
YNWA
wimpey

Bericht door wimpey »

zeux schreef: Gezien de wedstrijd van gisteren denk ik dat we flink wat beweging van de kant van Chelsea gaan zien. Mourinho's ego heeft wel even een douw gekregen de afgelopen weken, dus die zoekt revanche.
En Pellegrini zal ook nog wel een zak cash krijgen vanuit het M-O. Met De Bruyne i.p.v. Navas zouden ze er wederom flink op vooruit gaan.
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Staat nog veel te gebeuren, hoor. Vanuit Italie is er allerhande interesse in spelers van City en Chelsea en dan kunnen zij vervolgens weer dik uitpakken...
Lionel

Bericht door Lionel »

wimpey schreef:
zeux schreef: Gezien de wedstrijd van gisteren denk ik dat we flink wat beweging van de kant van Chelsea gaan zien. Mourinho's ego heeft wel even een douw gekregen de afgelopen weken, dus die zoekt revanche.
En Pellegrini zal ook nog wel een zak cash krijgen vanuit het M-O. Met De Bruyne i.p.v. Navas zouden ze er wederom flink op vooruit gaan.
Lijkt me ook wel de juiste aankoop voor ze. Otamendi erbij. Topper. Hoop dat ze volgend jaar Pogba halen voor Toure. Die heb ik liever niet bij Barca, ondanks dat het een klasbak is.
IK GELOOF!!!!!!
WP_Legend

Bericht door WP_Legend »

Peter schreef:Staat nog veel te gebeuren, hoor. Vanuit Italie is er allerhande interesse in spelers van City en Chelsea en dan kunnen zij vervolgens weer dik uitpakken...
mwah dat is niet eens nodig. Chelsea heeft 140m aan TV geld ontvangen!
Lionel

Bericht door Lionel »

Dat maakt niet heel veel uit toch? Je mag toch maar een x-bedrag uitgeven ofzo aan transfers?
IK GELOOF!!!!!!
beelzebub

Bericht door beelzebub »

City heeft me wel verbaasd. Die hebben een veel te oud elftal en zouden toch verjongen? Zoveel nieuwe namen zie ik niet. Of persen ze er nog een keertje alles uit zoals United in Fergusons laatste jaar?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Lionel

Bericht door Lionel »

Zo heel oud is het niet toch? Veel op de toppen van hun kunnen. Weinig 33+
IK GELOOF!!!!!!
beelzebub

Bericht door beelzebub »

Wellicht is dit verhaal te lang in mijn achterhoofd blijven hangen:
http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/m ... ng-5362176
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Yopi
Erelid

Bericht door Yopi »

De Bruijne erbij en het is geregeld.

http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/j ... 18#rlabs=2

Veel smoesjes, inderdaad.
Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk »

Wat is Liverpool slecht.
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Fijn hoog tempo weer van een niet geweldig Liverpool. Rodgers blijft maar met die labiele lallana die werkelijk niets toevoegt spelen en nu weer Ibe aan de linkerkant. Beste mensen waren Coutinho (mist wel veel kansen) en Benteke. Grootste probleem van Liverpool blijft Rodgers, maar goed, weer 3 punten.

Niemand bij Liverpool op roze schoenen. :biggthumpup.gif:
YNWA
Lionel

Bericht door Lionel »

Memphis!
IK GELOOF!!!!!!
zeux

Bericht door zeux »

Schakelde in de rust in, zag ze in de samenvatting. Mooie goals. Beheersing, rust, overzicht en verwoestend schot. Erg fraai.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
zeux

Bericht door zeux »

Alleen moet ManU er nog wel 1 of 2 inleggen, anders wordt het nog peentjes zweten in Brugge met die tegengoal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

ManU speelt goed trouwens. Veel tempo Brugge komt er niet aan te pas. Missen wel een spits, Rooney kan gewoon niet meer. Ook Schweini nog niet overtuigend. Vraag me af of hij het allemaal kan belopen nog.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Lionel

Bericht door Lionel »

Heerlijk neergelegd door Rooney.. Moest erin.
IK GELOOF!!!!!!
zeux

Bericht door zeux »

Yep, dat had nummer drie moeten zijn.
zeux

Bericht door zeux »

Heb eerste helft niet gezien, maar in de tweede is ManU superieur tot nu toe. Alleen moet er echt nog een goal in, anders is het teleurstellend resultaat.
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

Smalling speelt trouwens ijzersterk.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
zeux

Bericht door zeux »

Daar komt Meneer De Bock goed weg.
Plaats reactie