Ze wilden die John Stones halen. Ook voor de breedte. Verder heeft de topaankoop van de winter het ook niet echt waargemaakt. Falcao is ook voor de bank gehaald.Baseman schreef:Een maand ofzo geleden deed op Twitter een of andere Engelse voetbaljournalist de uitspraak dat een topteam ieder jaar een topper moet halen, alleen al om de onderlinge verhoudingen scherp te houden. Hij voorspelde problemen bij Chelsea omdat ze dit (nog) niet hadden gedaan en alleen spelers voor de breedte haalden, vooralsnog blijkt die journalist het prima te hebben gezien.
Chelsea speelde vorig jaar in de 1e seizoenshelft regelmatig geweldig mooi voetbal, waarbij men in de 2e seizoenshelft terugviel op het parkeren van de bus en het binnenhalen van de titel. Dit seizoen is het spel echter erg matig, zowel aanvallend als verdedigend.
PS: Ik kan me overigens ook goed vinden in de woorden van Le T. over Mourinho
Klopt. Ik vond ze echt goed spelen. De 2e helft was echt een drama. Met als toppunt de thuiswedstrijd tegen PSG

Ik zie ze Kevin de Bruyne nog wel halen trouwens. Of Pedro. Al zou ik eerder een verdediger als Hummels of een aanvallendere rechtsback halen.