PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
999

Bericht door 999 »

En nu maar hopen dat scheidsrechters heel collegiaal zijn .. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...
joey
Erelid

Bericht door joey »

De volgende van Lemic:

Jonathan Reis uit A-selectie verwijderd

Trainer Huub Stevens heeft aanvaller Jonathan Reis uit de A-selectie van PSV verwijderd. De jonge Braziliaan is disciplinair gestraft omdat hij diverse afspraken niet is nagekomen. Volgens de technische staf van PSV is Jonathan verschillende keren niet op afspraken met doktoren en andere medische begeleiders verschenen. "Hij heeft daarvoor een tijdje geleden al eens een waarschuwing gehad. We hadden bijvoorbeeld een dure CT-scan gepland om zijn blessure te onderzoeken en toen kwam hij niet opdagen. Nu mag hij bij Jong PSV laten zien dat hij begrijpt waar het om gaat in het topvoetbal", aldus Stevens.

Jonathan botste vorig seizoen al met toenmalig trainer Sef Vergoossen. Zo weigerde de speler mee te doen aan een jeugdtoernooi bij Borussia Dortmund en verwijderde hij eigenhandig en zonder toestemming van de clubartsen het gips van zijn voet. Reis wordt begeleid door Vlado Lemic.
PN
Het stinkt aan alle kanten!
generaal

Bericht door generaal »

Een openingsbod van 5 miljoen euro op Erdinc is door Sochaux afgewezen; wonder boven wonder is er belangstelling voor Lazovic vanuit Engeland.

Hopelijk wordt Lazovic verkocht (al is 't maar voor 4 miljoen), en kan een deel van dat geld bij Erdinc worden gelegd.
Lionel

Bericht door Lionel »

Dat zou heel mooi zijn idd. Koevermans moet je gewoon lekker houden...
IK GELOOF!!!!!!
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid »

Koevermans is ideaal om erbij te hebben.. zeurt niet als ie op de bank zit en is toch elk jaar goed voor een aantal doelpunten.
Lionel

Bericht door Lionel »

Precies! Nuttig gewoon...
IK GELOOF!!!!!!
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Koevermans zeurt niet?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Duke schreef:Nou, dat heeft Afellay toch maar mooi voor elkaar gekregen! :smallgrin.gif:
En daar kan psv best wel eens last van krijgen volgend jaar, door die scheidsrechters-kliek. :headbang.gif:
Baseman

Bericht door Baseman »

Daar vrees ik ook voor ja...en dat kan Afellay niet echt gebruiken, gezien de vele aanslagen op hem en zijn heetgebakerde mentaliteit. Goed stom van hem !

Ik geloof best dat Van Hulten hem uitgescholden heeft, maar spreek de man er na de wedstrijd op aan en hou verder je kop dicht.
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo »

Ik vind Van Hulten de zwakke in deze. Wees een vent, zeg dat dat pisventje al de hele tijd zat te zuigen, dat je het zat was en dat je je even liet gaan. Dan ben je een vent. 'naar typetje' :biggrin.gif:
jabu

Bericht door jabu »

Ik snap niet dat hij zich liet provoceren. Als Afellay te ver ging kan je hem als scheidsrechter toch een gele kaart geven?
joey
Erelid

Bericht door joey »

Inderdaad. Van Hulten zit helemaal fout. Ik kan me goed voorstellen dat Afellay kwaad was. Een speler moet eens proberen zoiets te roepen. Vraag maar aan Sneijder.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Bizar trouwens dat Fagner ondanks z'n contract tot 2012 transfervrij weg mag. PSV werkt alle Lemic-klanten buiten de deur. Als Joey z'n paranoia terecht is, zal Fagner wel bij Ajax opduiken.

Volgens Derksen is Heerenveen en niet PSV de provincieclub met de meeste landelijke uitstraling van Nederland. :smallgrin.gif:
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

joey schreef:Inderdaad. Van Hulten zit helemaal fout. Ik kan me goed voorstellen dat Afellay kwaad was. Een speler moet eens proberen zoiets te roepen. Vraag maar aan Sneijder.
Die zei dan ook nog eens precies hetzelfde tegen Van Hulten. Het valt me dan nog mee dat Sneijder niet een nieuwe schorsing krijgt vanwege het aansteken van...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
columbus

Bericht door columbus »

Mocht van Hulten wat gezegd hebben, wat ik overigens wel denk, moet hij daar gewoon eerlijk in zijn. "Ja, ik heb tyfushond gezegd, sorry, ik had mijn emoties even niet in bedwang en accepteer die 2 potjes schorsing". Wil wel opmerken dat men niet roomser dan de paus moet zijn, als scheidsrechter krijg je een hele hoop over je heen wat ook niet allemaal even netjes is.

Verder verdiend Afallay voordat het seizoen al begonnen is de 'Goude-Naaimachine 2008'. Hij loopt als een zeer gefrustreerd, smerig pisventje het veld over. Walgelijk gewoon, ook de manier waarop hij de pers daarna te woord staat verdiend ook niet de schoonheidsprijs. Nee, hij maakt zich hiermee niet populair.
Harm

Bericht door Harm »

Ik ben het in deze wel met je eens. Afellay liep grote stukken van die wedstrijd gefrustreerd rond. Hoewel Van Hulten tyfushond zei, had hij zó agressief hoeven te reageren. Hij deed me een beetje denken aan de stereotype hanggroepmarokkaan.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Harm schreef:Hij deed me een beetje denken aan de stereotype hanggroepmarokkaan.
Heb ik voorheen nooit iets van gemerkt, dus zal het wel door de situatie bij PSV komen.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Niet? Ik vind het al een hele tijd een vervelend joch. Afgelopen seizoen viel het me al op.
Frank

Bericht door Frank »

joey schreef:
Harm schreef:Hij deed me een beetje denken aan de stereotype hanggroepmarokkaan.
Heb ik voorheen nooit iets van gemerkt, dus zal het wel door de situatie bij PSV komen.
Afgelopen seizoen heeft hij wel meer van dit soort wedstrijden gehad, waarin hij alleen maar op de scheidsrechter liep te zeiken en beslissingen fel bestreed.

Heeft volgens mij niets met "de situatie" bij PSV te maken, maar zit gewoon in zijn persoonlijkheid. Daarom zou ik het ook niet erg vinden als hij alsnog een andere club zou vinden...
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
joey
Erelid

Bericht door joey »

O, dat zal dan wel. Zo intensief heb ik Afellay niet gevolgd.

Desondanks zit Van Hulten natuurlijk helemaal fout. Spelers bestraf je met kaarten, niet met schelden.
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Thomas schreef:Niet? Ik vind het al een hele tijd een vervelend joch. Afgelopen seizoen viel het me al op.
Klopt. Hij is altijd aan het zeuren en staat vaak voorop als er opstootjes zijn op het veld.
Een vervelend ventje!
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Tja, zo speelde er ook eentje bij Ajax.

Ik zie het probleem niet, Afellay is een mooie voetballer. Hij staat niet in het veld om de wedstrijd in goede banen te leiden, daarvoor is de scheidsrechter.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Jöhnk schreef:Tja, zo speelde er ook eentje bij Ajax.

Ik zie het probleem niet, Afellay is een mooie voetballer. Hij staat niet in het veld om de wedstrijd in goede banen te leiden, daarvoor is de scheidsrechter.
En dat vond ik ook gewoon een vervelend mannetje. Doet voor mij echter niets af aan z'n voetbalkwaliteiten. Als je goed bent, ben je goed. Ik zou nooit hopen dat een speler vertrekt omdat hij in het veld een naar typetje is.
generaal

Bericht door generaal »

Als Afellay een stereotype hanggroep-Marokkaan zou zijn, is Van Bommel dan een hang-Limburger?

Ik heb in de tijd van Van Bommel geen PSV'er zien klagen over zijn streken in het veld, maar Afellay wordt veelvuldig bekritiseerd door de eigen fans; waarom?
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Omdat het een tyfushond is.
Gesloten