N.E.C. 2008 - 2009
Ik vind het een stevig en degelijk team. Sterk in het ontfutselen van de bal, veel beweging ook. Spelen heel compact en ondersteunen mekaar goed in het vuile werk. Wat dat betreft prima werk van Been. Nec mist in balbezit alleen wel hier en daar creativiteit .Voetske schreef:Nou eens kijken hoe goed dit team van Been is ,,
Heb toch het idee dat als Nec achterkomt te staan het ook meteen over en uit is ..Zuidema schreef:Ik vind het een stevig en degelijk team. Sterk in het ontfutselen van de bal, veel beweging ook. Spelen heel compact en ondersteunen mekaar goed in het vuile werk. Wat dat betreft prima werk van Been. Nec mist in balbezit alleen wel hier en daar creativiteit .Voetske schreef:Nou eens kijken hoe goed dit team van Been is ,,
Blij met de punten ...
Dat is zeker een probleem voor Nec. En een man met een goede brekende pass op het middenveld zie ik ook niet direct. In balbezit moeten ze het teveel van opportunisme hebben.Voetske schreef:Dan zou Nec er dus met een scherpe counter wat tegenwicht moeten leveren, maarja, voorin staan nu ook niet van die snelle jongens ..
Ja dat ook.Nou tot nu toe geen spectakel stuk .. deze wedstrijd .. tempo is ook aan de lage kant ... nu AZ er wel goed uit.Afijn AZ lijkt me eerder te gaan scoren dan Nec ..Zuidema schreef:Dat is zeker een probleem voor Nec. En een man met een goede brekende pass op het middenveld zie ik ook niet direct. In balbezit moeten ze het teveel van opportunisme hebben.Voetske schreef:Dan zou Nec er dus met een scherpe counter wat tegenwicht moeten leveren, maarja, voorin staan nu ook niet van die snelle jongens ..
Spitsen van Nec staan ook op een eilandje , sporadisch schuift de rest van het middenveld wat door ..
Blij met de punten ...