PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
generaal

Bericht door generaal »

Jim schreef:
generaal schreef:Koeman is dus weg. SCHITTEREND!
Riepen ze bij Ajax ook in koor toen hij daar vertrok. Want het zou na Koeman allemaal stukken beter gaan. Nou, we hebben het gezien. Het is alleen maar minder geworden.
Ook PSV zal er gegarandeerd niet beter van worden.
Als Rutten hem vervangt, dan wordt het beslist beter. Dat ie El Ahmadi dan ook maar meteen ff meeneemt!
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Wouters als tussenpaus, Rutten als opvolger?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Harm

Bericht door Harm »

Thomas schreef:Is het rond dan?

Ik moet eerlijk toegeven dat Koeman er bij lange na niet zo'n rotzooi van heeft gemaakt als ik had verwacht. Dat zal mede komen door de goede organisatie bij PSV wat het aankoopbeleid betreft, maar ook omdat Koeman pas een seizoen bezig is. Gezien het feit dat PSV op dit moment bovenaan staat kan het eigenlijk alleen maar minder gaan door de trainerswissel.

Iemand de uitspraken van Koeman over Aissati trouwens nog gelezen? Die toonden Bertjes gelijk toch wel een beetje hoor, wat mij betreft.
1) Welke uitspraken over Koeman?

2) het begint toch wel echt lachwekkend te worden. Eerst zou PSV wel instorten toen Hiddink wegging. Vervolgens zou PSV instorten toen Koeman kwam en nu gaat PSV instorten nu Koeman weg is... Ik snap er niks meer van hoor.
FlaFlu

Bericht door FlaFlu »

Bertje zei dit:
Bertje schreef:Koeman is niet in staat om Aissati beter te maken. Die komt niet verder dan 'voor een aanvallende middenvelder maak je weinig doelpunten' en 'je schakelt slecht om'.

Koeman is niet voor niets helemaal gek van Affelay en Bakkal.

En dit stond er in het stuk van het AD:
Nog niet zo lang geleden zaten Aissati en zijn trainer Ronald Koeman om de tafel. De oefenmeester vertelde hem wat er in zijn optiek nog aan schort bij de middenvelder. ,,Ismail moet belangrijk zijn in de laatste fase van het veld,’’ vindt Koeman. ,,Ik heb niks aan een Aissati die op de middenlijn een bal breed legt. Hij moet meer rendement krijgen.’’
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

generaal schreef:
Jöhnk schreef:Jol is ook niet alles. :aai.gif:
Rutten en Stevens wel.
Wedden dat het Jol wordt? Studio Voetbal gezien?
666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 »

In principe wordt PSV beter door het vertrek van Koe. Tenzij ze dezelfde fout maken als Ajax en het gaan proberen met een beginneling als Blind.
Sign your name on
the dotted line:

.............................
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Of met een omhooggevallen assistent.
generaal

Bericht door generaal »

Jöhnk schreef:
generaal schreef:
Jöhnk schreef:Jol is ook niet alles. :aai.gif:
Rutten en Stevens wel.
Wedden dat het Jol wordt? Studio Voetbal gezien?
Nee, niet gezien. Bleek daaruit dat Jol de voornaamste kandidaat is? Dat is echt zo'n Ajax-mannetje (no offence) met een hoop branie. Past m.i. helemaal niet bij PSV.
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Allemaal leuk en aardig, maar kunnen de PSV-watchers hier me uitleggen waarom Koeman weggaat? Het gaat toch goed bij PSV? Vorig jaar kampioen geworden, nu bovenaan. Wat wil je nog meer?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Duke schreef:Allemaal leuk en aardig, maar kunnen de PSV-watchers hier me uitleggen waarom Koeman weggaat? Het gaat toch goed bij PSV? Vorig jaar kampioen geworden, nu bovenaan. Wat wil je nog meer?
Lijkt me voornamelijk eigen belang. Hij wil naar Spanje en Valencia is natuurlijk een stap hoger dan Psv. Tel daarbij op dat europees succes dit jaar in de CL niet echt te verwachten is en dan is het maar de vraag of hij daarna nog een keer die kans krijgt.
Nil volentibus arduum
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

generaal schreef:Nee, niet gezien. Bleek daaruit dat Jol de voornaamste kandidaat is? Dat is echt zo'n Ajax-mannetje (no offence) met een hoop branie. Past m.i. helemaal niet bij PSV.
Er werd hem twee keer gevraagd of het waar was dat ie al was benaderd door PSV. De eerste keer draaide hij om de hete brei heen, de tweede keer antwoordde hij 'ehh, ehh, nee'. Ja dus.
LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co »

Tja, ik weet niet of ik er heel blij mee ben. Wel als Wouters tussenpaus wordt, maar dat zal niet gebeuren. Psv hoeft geen rare constructies te bedenken en kan gewoon op zoek naar de beste oplossing. Dat wordt dus Jol of Rutten. Beiden zijn gewoon per direct beschikbaar, want Twente gaat Rutten echt niet vasthouden. En met Jol of Rutten gaat psv alleen maar sterker worden. Koeman knijpt er weer keurig op tijd tussenuit en zal de geschiedenisboeken in gaan als de coach die oogste waar anderen zaaiden, om daarna de akkers onder water te laten lopen.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
generaal

Bericht door generaal »

Duke schreef:Allemaal leuk en aardig, maar kunnen de PSV-watchers hier me uitleggen waarom Koeman weggaat? Het gaat toch goed bij PSV? Vorig jaar kampioen geworden, nu bovenaan. Wat wil je nog meer?
Koeman is genaaid door het bestuur. En Koeman sprak al ongeveer vanaf dag één over een eventuele nieuwe uitdaging in het buitenland.
generaal

Bericht door generaal »

Jöhnk schreef:
generaal schreef:Nee, niet gezien. Bleek daaruit dat Jol de voornaamste kandidaat is? Dat is echt zo'n Ajax-mannetje (no offence) met een hoop branie. Past m.i. helemaal niet bij PSV.
Er werd hem twee keer gevraagd of het waar was dat ie al was benaderd door PSV. De eerste keer draaide hij om de hete brei heen, de tweede keer antwoordde hij 'ehh, ehh, nee'. Ja dus.
Daar ben ik niet blij mee eigenlijk. Jol is een grootbek die alleen maar druk op PSV zal leggen.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Ik vind Jol ook geen supercoach, nee. Overschat. Maar dit kan echt niet missen, toch?
generaal

Bericht door generaal »

Jöhnk schreef:Ik vind Jol ook geen supercoach, nee. Overschat. Maar dit kan echt niet missen, toch?
De kans is zo inderdaad vrij groot dat Jol kandidaat nummer één is. Dat zou een enorme misser zijn: ik herinner me nog een Jol die schreeuwde dat Tottenham CL moest halen en op termijn om de titel zou moeten strijden. En we hebben allemaal gezien waar dat toe leidde...
LouisXIV & co

Wel stelletje na-apers bij psv om je coach in oktober te laten gaan. Straks stopt hun aanvoerder ook ineens met voetballen.
LucaS

Bericht door LucaS »

Ex-coaches van RKC rule!
I think I lost my fucking headache
Jesse

Bericht door Jesse »

LouisXIV & co schreef:Wel stelletje na-apers bij psv om je coach in oktober te laten gaan. Straks stopt hun aanvoerder ook ineens met voetballen.
En dan zullen ze het waarschijnlijk ook nog voor elkaar krijgen om 'ons' daarvan de schuld te geven.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Bert
Contacteer:

Bericht door Bert »

Misschien kunnen ze ook het kampioenschap even op een doelpunt mislopen. :hypocrite.gif:
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

LouisXIV & co schreef:Tja, ik weet niet of ik er heel blij mee ben. Wel als Wouters tussenpaus wordt, maar dat zal niet gebeuren. Psv hoeft geen rare constructies te bedenken en kan gewoon op zoek naar de beste oplossing. Dat wordt dus Jol of Rutten. Beiden zijn gewoon per direct beschikbaar, want Twente gaat Rutten echt niet vasthouden. En met Jol of Rutten gaat psv alleen maar sterker worden. Koeman knijpt er weer keurig op tijd tussenuit en zal de geschiedenisboeken in gaan als de coach die oogste waar anderen zaaiden, om daarna de akkers onder water te laten lopen.
Deels waar, maar Valencia staat er allerminst florisant voor. Hij kan hier niet bouwen op een gestructureerde machine, maar zal nu zelf een kunstje moeten flikken. Of hem dat lukt? Het zal in ieder geval solide gaan ogen daar, denk ik zo.

PSV zal wel voor Jol gaan, wat ik zeer zou toejuichen. Hij moet immers zo snel mogelijk ergens onderdak hebben, want bij Ajax wil ik hem absoluut niet voor de groep hebben staan.
Michael_B

Bericht door Michael_B »

Ook leuk voor Kenneth!
Face your fears and live your dreams, No Fear
LouisXIV & co

De Dominee schreef:Ook leuk voor Kenneth!
Kunnen we die niet gewoon terugkopen voor hetzelfde bedrag? Misschien hebben ze het bonnetje nog. Voor alle partijen het beste toch?
999

Bericht door 999 »

Broodcoach :biggrin.gif:
Blij met de punten ...
999

Bericht door 999 »

Martin Jol logische opvolger bij Eindhovenaren
Ronald Koeman per direct naar Valencia

EINDHOVEN - Ronald Koeman verruilt PSV per direct voor Valencia. De Zaankanter volgt Sanchez Flores op, die in de nacht van zondag op maandag werd ontslagen, en tekent een contract tot juli 2010. PSV maakt het nieuws vanavond om 20.00 uur op een persconferentie bekend.

Koeman had in Eindhoven een contract tot het einde van dit seizoen en zou in november samen met PSV een beslissing over zijn toekomst nemen.

De kans dat hij zou bijtekenen, was nihil. "Ik heb niet de illusie met PSV ooit de Champions League te winnen. Daarvoor moet je bij een buitenlandse topclub zijn”, stak hij afgelopen vrijdag tijdens het perspraatje op De Herdgang zijn ambities niet onder stoelen of banken. " Ik zie me zelf niet nog een club in Nederland trainen. Mijn voorkeur gaat uit naar een Engelse of Spaanse topclub.” Daar schaart hij Valencia ook onder.

Aan het einde van het vorig seizoen knakte er iets bij Koeman, nadat toenmalig voorzitter Frits Schuitema hem publiekelijk aan de schandpaal nagelde. Na een dramatische reeks na de winterstop, waarin PSV de landstitel leek te verspelen, speculeerde Schuitema openlijk over het ontslag van Koeman. "Ik heb bij Philips wel moeilijkere beslissingen genomen.”

Op een bizarre slotdag van de eredivisie behaalde de ex-international echter alsnog de landstitel en haalde Schuitema – na een uitvoerig gesprek in hotel de Rosep in Oisterwijk – bakzeil. Op dit moment is PSV onder Koeman wederom koploper in de eredivisie en maakt de Eindhovense club nog kans om voor de vierde keer op rij te overwinteren in de Champions League.

Wie de taken van Koeman zal waarnemen, is nog niet bekend. Voor de komst van Koeman naar PSV stond ook Martin Jol hoog op het verlanglijstje. De Nederlander werd vorige week ontslagen als manager van Tottenham Hotspur en zou de logische opvolger zijn.
Koeman neemt Bruins Slot mee

EINDHOVEN - PSV raakt niet alleen Ronald Koeman kwijt aan Valencia, maar ook Tonny Bruins Slot. De assistent-trainer wordt in de sinaasappelstad wederom de rechterhand van Koeman.

Het Nederlandse tweetal wordt vrijdag pas gepresenteerd, omdat Valencia vanavond nog tegen Real Madrid speelt en morgen wordt gebruikt om al het papierwerk in orde te maken. De persconferentie zal vrijdag rond het middaguur plaatsvinden. Valencia staat met achttien punten uit negen duels momenteel op de vierde plaats in de Primera Division, vier punten achter koploper Real Madrid.

De T.

Koeman verlaat de warmte en gemoedelijkheid van de hertgang en gaat naar het nog warmere Valencia ...
Blij met de punten ...
Gesloten