FC Groningen

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Yopii

Re: FC Groningen

Bericht door Yopii » wo jul 01, 2020 10:24 am

Ajax Rules schreef:
di jun 30, 2020 6:02 pm
Yopii schreef:
ma jun 29, 2020 1:57 pm
Daarbij heeft hij zoveel klasse dat hij de helft van de verdedigers zo voorbij loopt.
Ik geloof het echt niet.

Gewoon af en toe een leuke actie, zodat men aan het eind van het seizoen een leuk filmpje in elkaar kan flansen. Ik verwacht absoluut niet dat hij met Groningen gaat stunten en ze bijvoorbeeld naar de vierde of derde plek van de competitie gaat brengen.
Dat kan hij niet alleen, maar hij gaat het wel laten zien, daar ben ik van overtuigd.

Robben heeft zelfkennis genoeg. Als hij niet fit was, deed hij het niet. Hij hoeft natuurlijk ook lang niet zoveel wedstrijden te spelen als bij Bayern.

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » wo jul 01, 2020 10:28 am

Bij Bayern was hij dat laatste seizoen nog ontzettend goed, wanneer hij fit was. Ik heb best hoge verwachtingen eigenlijk!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jul 01, 2020 10:37 am

Spelen voor Bayern of voor FC Groningen is natuurlijk wel in alle opzichten anders. Hier zal hij bijvoorbeeld regelmatig een grotere afstand tot het doel moeten afleggen want Groningen zet niet iedere week z'n tegenstander met de rug tegen de muur.

Daar staat weer tegenover dat Nederlandse tegenstanders nogal eens wat meer ruimte weggeven. Al zal dat uitgerekend tegen Robben wellicht minder het geval zijn. Iedere tegenstander is optimaal gemotiveerd om uitgerekend tegen hem goed te spelen.

Het geeft in ieder geval nu al reden om het over de club te hebben. Dat doel is alvast bereikt.
Nil volentibus arduum

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za jul 04, 2020 5:14 am

Erg leuk. Ook een van de weinigen waarbij ik hoop dat zijn return slaagt.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Plaats reactie