Jong Oranje
Moderator: mods
Nou nou...hij is 18, hij is een vaste selectiespeler bij PSV en hij verdient veel geld. Het kan slechter. Helemaal omdat hij sinds hij een selectiespeler is ieder jaar kampioen is geworden
Zo bescheiden is Aissati trouwens niet, hij heeft bijv. een veel grotere mond dan Afellay. Maar ja, die laat dan ook zijn voeten spreken en die heeft een hele zomerstop in het krachthonmk gezeten om sterker en sneller te worden.

Zo bescheiden is Aissati trouwens niet, hij heeft bijv. een veel grotere mond dan Afellay. Maar ja, die laat dan ook zijn voeten spreken en die heeft een hele zomerstop in het krachthonmk gezeten om sterker en sneller te worden.
Die kampioenschappen interesseren zo'n jongen echt geen f*ck als hij nooit speelt hoor. Logisch ook, want hij kan beter veel spelen en geen kampioen worden, omdat hij zich dan door ontwikkelt en in de toekomst alsnog prijzen zal winnen. In dit tempo staat hij vanaf z'n 17de tot z'n 20ste gewoon stil in z'n ontwikkeling.Baseman schreef:Nou nou...hij is 18, hij is een vaste selectiespeler bij PSV en hij verdient veel geld. Het kan slechter. Helemaal omdat hij sinds hij een selectiespeler is ieder jaar kampioen is geworden
Wat die leeftijd betreft, volgens mij loop je de boel nu bewust gewoon rooskleuriger voor te doen dan ze zijn.

Afellay vind ik nou niet bepaald het toonbeeld van bescheidenheid hoor. Het is af en toe net Sneijder.Baseman schreef:Zo bescheiden is Aissati trouwens niet, hij heeft bijv. een veel grotere mond dan Afellay. Maar ja, die laat dan ook zijn voeten spreken en die heeft een hele zomerstop in het krachthonmk gezeten om sterker en sneller te worden.
Wat ik ook wel grappig vind is dat Afellay altijd werd geroemd omdat hij effectiever zou zijn dan Aissati (niet dat dat een eerlijke vergelijking is omdat het verschillende type spelers zijn, maar goed), maar dat in de praktijk blijkt dat Afellay relatief gezien misschien wel lager scoort qua rendement dan Aissati.
Komt door zijn babyface denk ikThomas schreef:Wat die leeftijd betreft, volgens mij loop je de boel nu bewust gewoon rooskleuriger voor te doen dan ze zijn.![]()

Afellay laat zich eindelijk gelden op het veld, daarbuiten is hij nog steeds een verlegen menneke.Afellay vind ik nou niet bepaald het toonbeeld van bescheidenheid hoor. Het is af en toe net Sneijder.
Is dat zo ?Wat ik ook wel grappig vind is dat Afellay altijd werd geroemd omdat hij effectiever zou zijn dan Aissati
En zo effectief is Aissati niet in de Eredivisie, in Jong Oranje daarentegen wel. Maar het moge duidelijk zijn dat Afellay veel effectiever kan en moet zijn bij PSV !
Dat is niet de indruk die ik van hem krijg. Hij durfde laatst ook al kritiek te hebben op z'n trainer.Baseman schreef:Afellay laat zich eindelijk gelden op het veld, daarbuiten is hij nog steeds een verlegen menneke.
Ja, want Afellay is het type speler dat het veel meer moet hebben van z'n directe manier van spelen en dus doelpunten en assists.Is dat zo ?
En zo effectief is Aissati niet in de Eredivisie, in Jong Oranje daarentegen wel. Maar het moge duidelijk zijn dat Afellay veel effectiever kan en moet zijn bij PSV !
Zo gek is het niet dat Aissati niet zo effectief is in de Eredivisie. Hij speelt immers vrijwel nooit.
Mwoah, vanaf dit seizoen wordt hij veel gezocht door de media. Dus lees je vaker over hem en hoor je hem meer.Thomas schreef:Dat is niet de indruk die ik van hem krijg. Hij durfde laatst ook al kritiek te hebben op z'n trainer.
Ja en nee.Ja, want Afellay is het type speler dat het veel meer moet hebben van z'n directe manier van spelen en dus doelpunten en assists.
Aissati is een passer en Afellay is een dribbelaar, beiden kunnen daarin doelpunten maken en assists geven.
Hij heeft tot nu toe in 16 wedstrijden meegespeeld, PSV heeft 30 wedstrijden achter de rug. Zo weinig is het niet.Zo gek is het niet dat Aissati niet zo effectief is in de Eredivisie. Hij speelt immers vrijwel nooit.
629 minuten in totaal.
Dat is gemiddeld 39 minuten per wedstrijd dat hij speelde.
629 minuten is ongeveer 23% van het totale aantal speelminuten van PSV dit seizoen in de competitie.
Onder Vergoossen speelde hij iets van 26 minuten in totaal tot nu toe.
Dit allemaal volgens VI.nl en ik heb alleen de wedstrijden uit de eredivisie meegenomen.
Dat is gemiddeld 39 minuten per wedstrijd dat hij speelde.
629 minuten is ongeveer 23% van het totale aantal speelminuten van PSV dit seizoen in de competitie.
Onder Vergoossen speelde hij iets van 26 minuten in totaal tot nu toe.
Dit allemaal volgens VI.nl en ik heb alleen de wedstrijden uit de eredivisie meegenomen.
www.telegraaf.nlFoppe de Haan tevreden met loting
PEKING - Bondscoach Foppe de Haan van het olympisch voetbaleftal is tevreden met de loting voor de Spelen. "Op de eerste plaats ben ik er blij mee dat we niet zijn ingedeeld bij Argentinië, voor mij de grote favoriet. Dit resultaat is voor ons niet onaardig. Het had zeker veel slechter gekund.” Nederland neemt het in Peking op tegen Nigeria, Japan en de VS.
Het olympisch elftal (of Jong Oranje) speelde niet eerder tegen één van de drie opponenten. De Haan is wel geïnformeerd. "Nigeria is de nummer drie van de Afrikaanse kwalificatie, de Verenigde Staten is een vechtmachine, tegen Japan moeten we 'vooruit' voetballen om ze onder druk te zetten. Het moet voor ons mogelijk zijn bij de eerste twee te eindigen.”
www.voetbalcourant.nlMakaay mee naar Spelen wegens zesde plaats Feyenoord
Olympische Spelen - Foppe de Haan heeft de eerste dispensatiespeler voor het Olympisch elftal bekend gemaakt. De bondscoach van het Olympisch team mag drie dispensatiespelers meenemen naar de Olympische Spelen in Peking. Roy Makaay kan in ieder geval rekenen op een uitnodiging.
De Haan had in een eerder stadium al laten weten dat Makaay bovenaan zijn lijstje stond van spelers die qua leeftijd niet meer in aanmerking komen voor het Olympisch elftal. "Nu Feyenoord geen voorronde Champions League kan spelen, gaat Makaay mee. Dat hebben we eerder zo afgesproken."
De 43-voudig A-international is net terug van een enkelblessure. Alleen een nieuwe blessure zou deelname van Makaay aan de Olympische Spelen nog kunnen voorkomen, maar De Haan gaat er niet vanuit dat de spits een nieuwe kwetsuur oploopt. "Hij is een sterke jongen, dus ik denk dat het voor elkaar is."
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
- Jinne
- Site Admin
Ik zou Ooijer wel een aardige vinden voor de defensie, want ik neem aan dat hij niet meer voor Oranje zal spelen na het EK. Al zal hij vanwege het EK waarschijnlijk juist weer niet meer deelnemen aan OS. Voor de rest was een type Cocu wel erg mooi geweest voor het middenveld.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- AT Toto winner 15/16
Wie ze meenemen interesseert me niks. Zolang het maar geen Ajacied is. Laat onze spelers maar zoveel mogelijk vakantie vieren en dan fris beginnen aan de voorbereiding. Ik hecht meer waarde aan een goede voorbereiding van Ajax dan aan prestaties op de spelen. Dat voetbaltoernooi is niet zo spannend.
Nil volentibus arduum