Jong Oranje

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 27, 2008 11:18 am

Ja, Aissati had meer voor zichzelf moeten opkomen. Hij is veel te bescheiden. Een seizoen duurt heel erg lang als je niet speelt. En dan heeft hij nog bijgetekend ook. De sukkel. :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » do mar 27, 2008 11:32 am

Nou nou...hij is 18, hij is een vaste selectiespeler bij PSV en hij verdient veel geld. Het kan slechter. Helemaal omdat hij sinds hij een selectiespeler is ieder jaar kampioen is geworden :wink.gif:

Zo bescheiden is Aissati trouwens niet, hij heeft bijv. een veel grotere mond dan Afellay. Maar ja, die laat dan ook zijn voeten spreken en die heeft een hele zomerstop in het krachthonmk gezeten om sterker en sneller te worden.

joey
Erelid

Bericht door joey » do mar 27, 2008 11:47 am

19.Wordt in augustus 20.

Ze hadden hem dit seizoen duidelijk niet nodig. Waarom hebben ze hem niet uitgeleend?
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do mar 27, 2008 11:51 am

Hij leert meer op de bank, joey.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mar 27, 2008 11:58 am

Bertje schreef:Hij leert meer op de bank, joey.
Oh ja, wie zei dat ook alweer? :drecul.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do mar 27, 2008 12:05 pm

Sefke. Met droge ogen. Wat een gek.

Half geblesseerd zou Aissati nog een basisplaats moeten hebben.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 27, 2008 12:29 pm

Baseman schreef:Nou nou...hij is 18, hij is een vaste selectiespeler bij PSV en hij verdient veel geld. Het kan slechter. Helemaal omdat hij sinds hij een selectiespeler is ieder jaar kampioen is geworden :wink.gif:
Die kampioenschappen interesseren zo'n jongen echt geen f*ck als hij nooit speelt hoor. Logisch ook, want hij kan beter veel spelen en geen kampioen worden, omdat hij zich dan door ontwikkelt en in de toekomst alsnog prijzen zal winnen. In dit tempo staat hij vanaf z'n 17de tot z'n 20ste gewoon stil in z'n ontwikkeling.

Wat die leeftijd betreft, volgens mij loop je de boel nu bewust gewoon rooskleuriger voor te doen dan ze zijn. :smallgrin.gif:
Baseman schreef:Zo bescheiden is Aissati trouwens niet, hij heeft bijv. een veel grotere mond dan Afellay. Maar ja, die laat dan ook zijn voeten spreken en die heeft een hele zomerstop in het krachthonmk gezeten om sterker en sneller te worden.
Afellay vind ik nou niet bepaald het toonbeeld van bescheidenheid hoor. Het is af en toe net Sneijder.

Wat ik ook wel grappig vind is dat Afellay altijd werd geroemd omdat hij effectiever zou zijn dan Aissati (niet dat dat een eerlijke vergelijking is omdat het verschillende type spelers zijn, maar goed), maar dat in de praktijk blijkt dat Afellay relatief gezien misschien wel lager scoort qua rendement dan Aissati.

Baseman

Bericht door Baseman » vr mar 28, 2008 10:05 am

Thomas schreef:Wat die leeftijd betreft, volgens mij loop je de boel nu bewust gewoon rooskleuriger voor te doen dan ze zijn. :smallgrin.gif:
Komt door zijn babyface denk ik :blush.gif:
Afellay vind ik nou niet bepaald het toonbeeld van bescheidenheid hoor. Het is af en toe net Sneijder.
Afellay laat zich eindelijk gelden op het veld, daarbuiten is hij nog steeds een verlegen menneke.
Wat ik ook wel grappig vind is dat Afellay altijd werd geroemd omdat hij effectiever zou zijn dan Aissati
Is dat zo ?
En zo effectief is Aissati niet in de Eredivisie, in Jong Oranje daarentegen wel. Maar het moge duidelijk zijn dat Afellay veel effectiever kan en moet zijn bij PSV !

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mar 28, 2008 11:21 am

Baseman schreef:Afellay laat zich eindelijk gelden op het veld, daarbuiten is hij nog steeds een verlegen menneke.
Dat is niet de indruk die ik van hem krijg. Hij durfde laatst ook al kritiek te hebben op z'n trainer.

Is dat zo ?
En zo effectief is Aissati niet in de Eredivisie, in Jong Oranje daarentegen wel. Maar het moge duidelijk zijn dat Afellay veel effectiever kan en moet zijn bij PSV !
Ja, want Afellay is het type speler dat het veel meer moet hebben van z'n directe manier van spelen en dus doelpunten en assists.

Zo gek is het niet dat Aissati niet zo effectief is in de Eredivisie. Hij speelt immers vrijwel nooit.

Baseman

Bericht door Baseman » vr mar 28, 2008 12:11 pm

Thomas schreef:Dat is niet de indruk die ik van hem krijg. Hij durfde laatst ook al kritiek te hebben op z'n trainer.
Mwoah, vanaf dit seizoen wordt hij veel gezocht door de media. Dus lees je vaker over hem en hoor je hem meer.
Ja, want Afellay is het type speler dat het veel meer moet hebben van z'n directe manier van spelen en dus doelpunten en assists.
Ja en nee.
Aissati is een passer en Afellay is een dribbelaar, beiden kunnen daarin doelpunten maken en assists geven.
Zo gek is het niet dat Aissati niet zo effectief is in de Eredivisie. Hij speelt immers vrijwel nooit.
Hij heeft tot nu toe in 16 wedstrijden meegespeeld, PSV heeft 30 wedstrijden achter de rug. Zo weinig is het niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mar 28, 2008 12:14 pm

Heb je ook het aantal minuten die hij speelde bij de hand? Volgens mij heeft hij onder Vergoossen bij elkaar nog geen wedstrijd gespeeld.

Baseman

Bericht door Baseman » vr mar 28, 2008 12:26 pm

Euhm, geen idee...maar onder Vergoossen speelt hij erg weinig ja.

DelToro

Bericht door DelToro » vr mar 28, 2008 12:29 pm

629 minuten in totaal.

Dat is gemiddeld 39 minuten per wedstrijd dat hij speelde.

629 minuten is ongeveer 23% van het totale aantal speelminuten van PSV dit seizoen in de competitie.

Onder Vergoossen speelde hij iets van 26 minuten in totaal tot nu toe.

Dit allemaal volgens VI.nl en ik heb alleen de wedstrijden uit de eredivisie meegenomen.

Jesse

Bericht door Jesse » vr mar 28, 2008 1:06 pm

26 minuten?! :baaa.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr mar 28, 2008 1:20 pm

Zonde van die 26 minuten. Die hadden beter besteed kunnen worden. Op de bank leer je veel meer.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mar 28, 2008 1:35 pm

Misschien was Mendes niet beschikbaar, Jöhnk. Tsja, dan moet je concessies doen.

En met niemand anders!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma apr 21, 2008 8:44 am

Foppe de Haan tevreden met loting

PEKING - Bondscoach Foppe de Haan van het olympisch voetbaleftal is tevreden met de loting voor de Spelen. "Op de eerste plaats ben ik er blij mee dat we niet zijn ingedeeld bij Argentinië, voor mij de grote favoriet. Dit resultaat is voor ons niet onaardig. Het had zeker veel slechter gekund.” Nederland neemt het in Peking op tegen Nigeria, Japan en de VS.

Het olympisch elftal (of Jong Oranje) speelde niet eerder tegen één van de drie opponenten. De Haan is wel geïnformeerd. "Nigeria is de nummer drie van de Afrikaanse kwalificatie, de Verenigde Staten is een vechtmachine, tegen Japan moeten we 'vooruit' voetballen om ze onder druk te zetten. Het moet voor ons mogelijk zijn bij de eerste twee te eindigen.”
www.telegraaf.nl
Makaay mee naar Spelen wegens zesde plaats Feyenoord

Olympische Spelen - Foppe de Haan heeft de eerste dispensatiespeler voor het Olympisch elftal bekend gemaakt. De bondscoach van het Olympisch team mag drie dispensatiespelers meenemen naar de Olympische Spelen in Peking. Roy Makaay kan in ieder geval rekenen op een uitnodiging.

De Haan had in een eerder stadium al laten weten dat Makaay bovenaan zijn lijstje stond van spelers die qua leeftijd niet meer in aanmerking komen voor het Olympisch elftal. "Nu Feyenoord geen voorronde Champions League kan spelen, gaat Makaay mee. Dat hebben we eerder zo afgesproken."

De 43-voudig A-international is net terug van een enkelblessure. Alleen een nieuwe blessure zou deelname van Makaay aan de Olympische Spelen nog kunnen voorkomen, maar De Haan gaat er niet vanuit dat de spits een nieuwe kwetsuur oploopt. "Hij is een sterke jongen, dus ik denk dat het voor elkaar is."
www.voetbalcourant.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma apr 21, 2008 8:48 am

Goede zaak. Makaay is een topspits.

Loting ook gunstig lijkt me.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma apr 21, 2008 2:49 pm

Ben benieuwd wie die andere 2 spelers worden, in dat interview vorige week bij Het gesprek had ie het over nog een voorhoedespeler (Kuyt of Koevermans ofzo) en een centrale verdediger.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma apr 21, 2008 2:52 pm

Als die centrale verdediger maar niet Hofland wordt dan.

Koevermans voegt ook niets toe imo.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 21, 2008 2:58 pm

Sibon wellicht?

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma apr 21, 2008 3:07 pm

Ik zou Ooijer wel een aardige vinden voor de defensie, want ik neem aan dat hij niet meer voor Oranje zal spelen na het EK. Al zal hij vanwege het EK waarschijnlijk juist weer niet meer deelnemen aan OS. Voor de rest was een type Cocu wel erg mooi geweest voor het middenveld.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma apr 21, 2008 3:08 pm

Cocu voetbalt toch nog? Neem maar mee.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma apr 21, 2008 7:54 pm

Ik zou geen middevelder meenemen, daar heeft Foppe genoeg spelers voor, gewoon een goede ervaren verdediger en 2 voorhoede spelers.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma apr 21, 2008 10:10 pm

Wie ze meenemen interesseert me niks. Zolang het maar geen Ajacied is. Laat onze spelers maar zoveel mogelijk vakantie vieren en dan fris beginnen aan de voorbereiding. Ik hecht meer waarde aan een goede voorbereiding van Ajax dan aan prestaties op de spelen. Dat voetbaltoernooi is niet zo spannend.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie