lees dan gaat het wel verder en dat hoeft van mij nou ook weer niet. Daarom had ik het over de volgende stap is "opstelling bepalen".Toch vinden wij dat het geen kwaad kan om aan Henk ten Cate en de clubleiding een signaal af te geven, dat wij als supporters graag zien dat Perez behouden blijft voor de club. Zijn kwaliteit en ervaring kan in het nieuwe seizoen enorm belangrijk zijn.
Kenneth is voor ons méér dan een wisselspeler…
Perez
Moderator: mods
Als het alleen maar ging om het steunen van de mens Perez, ok, vooral doen. Maar als ik
Jij vindt Perez een racist ?.Thomas schreef:Ik snap niet waarom dat nu weer te makkelijk is. In mijn ogen is juist de slechte relatie tussen een trainer en zijn speler eerder professioneel op te lossen dan de relatie tussen spelers onderling.Voetske schreef:Dit vindt dan weer iets te gemakkelijk.Voor mij zou na een goed gesprek waarin duidelijk naar voren komt dat wat Perez heeft gedaan niet is gedaan vanuit een rascistische achtergrond het weer zijn dat we tot de orde van de dag gaan.Thomas schreef: Klopt. Een slechte relatie tussen een trainer en een speler werkt door in het spel van een speler. Hetzelfde geldt voor een slechte relatie tussen medespelers. Als er dus alleen maar mindere prestaties van komen als Perez blijft, dan moet hij dus vertrekken.
Daarnaast weten wij niet wat er uit dat gesprek met Perez naar voren is gekomen. Als dat gesprek er is geweest, heeft het de donkere spelers misschien niet overtuigd.
@ ASR_AFCA:De status van Perez groeit en groeit maar. Wellicht moeten we straks een lobby beginnen om hem te laten nomineren tot voetballer van het jaar?
Blij met de punten ...
Op jou en Jesse, onder andre.brigade zuid schreef:Op wie wel dan Thomas?Thomas schreef:Was uiteraard geen reactie op jou, Jöhnk.
Wel eens gediscrimineerd vanwege je huidskleur, Jesse?Jesse schreef:En och, wat kunnen mensen hier nog steeds moeilijk over doen.Thomas schreef:En och, wat doet men weer makkelijk over racisme.
Kick Racism Out of Football! Mooie slogan van een paar jaar terug...
Verschillende organisaties hebben een tijdlang hun best gedaan om racisme op de velden de kop in te drukken. Op het moment dat een speler dat streven zo schaadt vind ik dat gewoon heel kwalijk. Dat geldt voor de spelers die de jongens van Arsenal racistisch hebben bejegend, dat geldt voor de mensen die Eto’o hebben gekwetst en dat geldt dus ook voor Kenneth Perez.
Dat zeg ik niet, Voetske. Daar kunnen jij en ik niet over oordelen, aangezien we Perez niet kennen. En dus kan ik ook niet beoordelen of het terecht zou zijn wanneer de donkere spelers geen vertrouwen meer zouden hebben in de mens Kenneth Perez.Voetske schreef:Jij vindt Perez een racist ?.
Nou ja zeg, wat krijgen we nu? Je moet lezen, Scherrer. Ik noem Perez nergens een racist.Scherrer schreef:Innocent until proven guilty geldt voor Thomas blijkbaar niet als het om iemand gaat die op slechte voet staat met Heilige Henk.
Iemand als mogelijke racist wegzetten aan de hand van één enkele opmerking in het heetst van de strijd, waarvoor hij meerdere malen zijn excuses heeft aangeboden...
Heeft Perez dan geroepen zwarte kanker neger ?.Ik bedoel maar ... ik blijf het zwaar overdreven vinden.Zeker omdat Perez duidelijk te kennen heeft gegeven dat het een verkeerde emotionele uitdrukking was.Verder heb ik geen geluiden gehoordt van vorige spelers bij zijn vorige clubs waaruit zou blijken dat dit geen incident is geweest, maar schering en inslag en bij de persoon Perez hoort.Thomas schreef:Op jou en Jesse, onder andre.brigade zuid schreef:Op wie wel dan Thomas?Thomas schreef:Was uiteraard geen reactie op jou, Jöhnk.
Wel eens gediscrimineerd vanwege je huidskleur, Jesse?Jesse schreef:En och, wat kunnen mensen hier nog steeds moeilijk over doen.Thomas schreef:En och, wat doet men weer makkelijk over racisme.
Kick Racism Out of Football! Mooie slogan van een paar jaar terug...
Verschillende organisaties hebben een tijdlang hun best gedaan om racisme op de velden de kop in te drukken. Op het moment dat een speler dat streven zo schaadt vind ik dat gewoon heel kwalijk. Dat geldt voor de spelers die de jongens van Arsenal racistisch hebben bejegend, dat geldt voor de mensen die Eto’o hebben gekwetst en dat geldt dus ook voor Kenneth Perez.
Dat zeg ik niet, Voetske. Daar kunnen jij en ik niet over oordelen, aangezien we Perez niet kennen. En dus kan ik ook niet beoordelen of het terecht zou zijn wanneer de donkere spelers geen vertrouwen meer zouden hebben in de mens Kenneth Perez.Voetske schreef:Jij vindt Perez een racist ?.
Als je mensen racist gaat noemen, of gaat beschuldigen van rascistisch gedarg dan vindt ik dat je wel zeker van je zaak moet zijn, ik bedoel tis geen snoepje wat je krijgt en na 3 keer slikken weer verdwijnt ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Lees je eigen laatste stukje (je reacties op Voetske's vraag dus) nog eens goed door. Zolang er geen enkel bericht is dat Perez vaker racistische uitingen heeft gedaan, is het volslagen idioot, walgelijk en ongepast om ook maar over de suggestie van het racist zijn - een erg zware beschuldiging - te praten. Geen 'dat weten we niet', dus.Thomas schreef:Nou ja zeg, wat krijgen we nu? Je moet lezen, Scherrer. Ik noem Perez nergens een racist.Scherrer schreef:Innocent until proven guilty geldt voor Thomas blijkbaar niet als het om iemand gaat die op slechte voet staat met Heilige Henk.
Iemand als mogelijke racist wegzetten aan de hand van één enkele opmerking in het heetst van de strijd, waarvoor hij meerdere malen zijn excuses heeft aangeboden...
Neefkens schreef:Het woord racist neemt thomas niet in de mond, hij heeft het over "geen vertrouwen hebben", wederom heel iets anders. Toch een brilletje kopen ?
Thomas heeft het hier over racisme, racistisch gedrag, en daar hoort Perez volgens hem ook bij.Voor mij geeft ie hier aan dat Perez een racist is ...Verschillende organisaties hebben een tijdlang hun best gedaan om racisme op de velden de kop in te drukken. Op het moment dat een speler dat streven zo schaadt vind ik dat gewoon heel kwalijk. Dat geldt voor de spelers die de jongens van Arsenal racistisch hebben bejegend, dat geldt voor de mensen die Eto’o hebben gekwetst en dat geldt dus ook voor Kenneth Perez.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Even opletten:Neefkens schreef:Het woord racist neemt thomas niet in de mond, hij heeft het over "geen vertrouwen hebben", wederom heel iets anders. Toch een brilletje kopen ?
Waarmee Thomas dus niet expliciet zegt dat Perez geen racist is, maar het in het midden laat. Iets wat ik te walgelijk voor woorden vindt wanneer het om zó'n zware beschuldiging gaat.Thomas schreef:Dat zeg ik niet, Voetske. Daar kunnen jij en ik niet over oordelen, aangezien we Perez niet kennen.Voetske schreef:Jij vindt Perez een racist ?.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Tuurlijk is er geen sprake van racisme hier, want dan was Perez hier wel vaker mee in aanraking gekomen. Als ik iemand een 'vuile flikker' noem, dan houd dat nog niet gelijk in dat ik een homo-hater ben. Die jongen heeft zijn excuses aangeboden voor datgene wat hij heeft gezegd en daarmee basta. Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nog wel weer meevallen, zeg.
Dus als je iets in het midden laat, dan zeg je eigenlijk dat het wél zo is ?Scherrer schreef:Even opletten:Neefkens schreef:Het woord racist neemt thomas niet in de mond, hij heeft het over "geen vertrouwen hebben", wederom heel iets anders. Toch een brilletje kopen ?
Waarmee Thomas dus niet expliciet zegt dat Perez geen racist is, maar het in het midden laat. Iets wat ik te walgelijk voor woorden vindt wanneer het om zó'n zware beschuldiging gaat.Thomas schreef:Dat zeg ik niet, Voetske. Daar kunnen jij en ik niet over oordelen, aangezien we Perez niet kennen.Voetske schreef:Jij vindt Perez een racist ?.
Grappig redeneren.

-
- AT Toto winner 10/11
Dat zeg ik overduidelijk niet, lees het nog eens, misschien dat je het dan wel begrijpt.Neefkens schreef:Dus als je iets in het midden laat, dan zeg je eigenlijk dat het wél zo is ?Scherrer schreef:Even opletten:Neefkens schreef:Het woord racist neemt thomas niet in de mond, hij heeft het over "geen vertrouwen hebben", wederom heel iets anders. Toch een brilletje kopen ?
Waarmee Thomas dus niet expliciet zegt dat Perez geen racist is, maar het in het midden laat. Iets wat ik te walgelijk voor woorden vindt wanneer het om zó'n zware beschuldiging gaat.Thomas schreef: Dat zeg ik niet, Voetske. Daar kunnen jij en ik niet over oordelen, aangezien we Perez niet kennen.
Grappig redeneren.
Perez heeft geen uiterlijke kenmerken genoemd, en ik als wit-kop weet verrekte goed wat het is om om een uiterlijk kenmerk op een bepaalde manier benaderd te worden ...Neefkens schreef:Ik denk dat het voor ons witkoppen moeilijk is voor te stellen wat het is om om een uiterlijk kenmerk op een bepaalde manier benaderd te worden.
Dan is het dus niet meer schelden, maar dan vóelt het al snel anders.
Laatst gewijzigd door 999 op wo mei 23, 2007 2:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Tscheu La Ling
Als je dergelijke scheldwoorden als Perez deed in de mond neemt, dan is het niet 'walgelijk' om als racist betiteld te worden. Dan heb je dan wel aan jezelf te danken. Los van het feit dat ik niet denk dat hij het is.Scherrer schreef:Waarmee Thomas dus niet expliciet zegt dat Perez geen racist is, maar het in het midden laat. Iets wat ik te walgelijk voor woorden vindt wanneer het om zó'n zware beschuldiging gaat.
Ik denk inderdaad (Neefkens heeft gelijk) dat het voor 'jullie witkoppen' moeilijk te begrijpen is hoe het is om dit soort scheldwoorden om je oren te krijgen.
Tijd voor een donkere emoticon?
Geld moet rollen!
Inderdaad, het is gemakkelijk om racisme te bagatelliseren als je er zelf nooit last van hebt. Het kan er zo inhakken. Kijk maar naar Stanley Menzo die iemand te lijf ging die iets riep over 'aap' en 'bananen', of naar de woede van Eto'o een tijdje geleden toen die racistisch benaderd werd. En laten we wel wezen, waarom riep Perez geen 'blinde' of 'klootzak', of weet ik wat naar die grensrechter? Waarom uitgerekend dit?Neefkens schreef:Ik denk dat het voor ons witkoppen moeilijk is voor te stellen wat het is om om een uiterlijk kenmerk op een bepaalde manier benaderd te worden.
Dan is het dus niet meer schelden, maar dan vóelt het al snel anders.
Het stinkt aan alle kanten!
Tja, voor jou dan ook maar een keertje.En elke film met donkere akteurs vliegen 10 keer ergere leuzen door de ether .. maar ja, dan ben je onder elkaar zullen je maar zeggen ..Tscheu La Ling schreef:Als je dergelijke scheldwoorden als Perez deed in de mond neemt, dan is het niet 'walgelijk' om als racist betiteld te worden. Dan heb je dan wel aan jezelf te danken. Los van het feit dat ik niet denk dat hij het is.Scherrer schreef:Waarmee Thomas dus niet expliciet zegt dat Perez geen racist is, maar het in het midden laat. Iets wat ik te walgelijk voor woorden vindt wanneer het om zó'n zware beschuldiging gaat.
Ik denk inderdaad (Neefkens heeft gelijk) dat het voor 'jullie witkoppen' moeilijk te begrijpen is hoe het is om dit soort scheldwoorden om je oren te krijgen.
Tijd voor een donkere emoticon?
Blij met de punten ...