Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma mei 21, 2007 7:31 pm

Toch fijn mensen met inside info, maakt het hier leuker.

Aristides

Bericht door Aristides » ma mei 21, 2007 7:57 pm

Van het feyenoord netwerk

De gratis krant Spits meldt dat Co Adriaanse, volgens een bron uit zijn directe omgeving, een mondelinge overeenkomst heeft bereikt met Feyenoord. Ofschoon er nog niets op papier is gezet, schijnt de oefenmeester in zijn directe kennissenkring te hebben laten doorschemeren dat er al verregaande afspraken zijn gemaakt.
Feyenoord Netwerk

Tegenover diezelfde krant ontkende Peter Bosz overigens het gerucht. Hij noemde het 'klinklare onzin'.

We zullen zien, ik word wel steeds nieuwsgieriger, want stel dat Co "Nee" zegt, dan zal de nieuwe trainer als "derde keus" gezien worden?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 21, 2007 9:44 pm

Dat is toch duidelijk? Maar dan valt de Feyenoord-leiding niets te verwijten. :sneaky1.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mei 21, 2007 9:49 pm

Volgens Johan Derksen heeft Feyenoord Adriaanse een prima salaris geboden, en een transferbudget van 10 miljoen. Adriaanse was blijkbaar niet zo gecharmeerd van Bosz.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 21, 2007 9:51 pm

Zal hij gaan eisen dat Feyenoord Van Geel wegkoopt bij Ajax? :drecul.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 21, 2007 9:55 pm

Duke schreef:Volgens Johan Derksen heeft Feyenoord Adriaanse een prima salaris geboden, en een transferbudget van 10 miljoen. Adriaanse was blijkbaar niet zo gecharmeerd van Bosz.
10 Miljoen valt me reuse mee. Ik denk niet dat Ajax zonder te verkopen veel meer te makken heeft. Al ligt daar natuurlijk het verschil Ajax heeft spelers die een vermogen op kunnen leveren. Feyenoord niet.

Jesse

Bericht door Jesse » ma mei 21, 2007 9:56 pm

Jij denkt dat Ajax nu 10 miljoen heeft, Thomas?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 21, 2007 10:01 pm

Dat lijkt me wel. Als Feyenoord het al op kan brengen.

Jesse

Bericht door Jesse » ma mei 21, 2007 10:02 pm

Volgens mij heeft Ajax vrijwel geen cent.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mei 21, 2007 10:04 pm

Natuurlijk heeft Feyenoord geen 10 miljoen. Tenzij het zich verder in de schulden steekt.

Blijkbaar wil men ver gaan om Adriaanse binnen te halen. Ik wens ze veel succes.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma mei 21, 2007 10:06 pm

Thomas schreef:
Duke schreef:Volgens Johan Derksen heeft Feyenoord Adriaanse een prima salaris geboden, en een transferbudget van 10 miljoen. Adriaanse was blijkbaar niet zo gecharmeerd van Bosz.
10 Miljoen valt me reuse mee. Ik denk niet dat Ajax zonder te verkopen veel meer te makken heeft. Al ligt daar natuurlijk het verschil Ajax heeft spelers die een vermogen op kunnen leveren. Feyenoord niet.
Die 10 miljoen is dan het geld die investeerders neerleggen als Co komt.. van dat bedrag ben ik niet echt onder de indruk eerlijk gezegd. Wat koop je daar nou helemaal voor als je bedenkt dat je heel wat spelers nodig hebt als Fnoord zijnde.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 21, 2007 10:18 pm

Mwah, met vier, vijf gerichte aankopen kun je Feyenoord een stuk sterker maken. Feyenoord heeft best een paar aardige spelers, maar die komen momenteel niet uit de verf.
Het scheelt al dat Van Hooijdonk gestopt is. Wie weet zien we volgend seizoen de echte De Guzman weer. Die jongen is goud, voor Feyenoord valt te hopen dat hij na Van Persie en Kalou niet de volgende wordt die voor een habbekrats vertrekt.

goodfella

Bericht door goodfella » di mei 22, 2007 10:21 am

5 Gerichte aankopen voor 10 miljoen euro. Lachwekkend Joey. Ze hebben afgelopen zomer immers ook voor 9 miljoen geinvesteerd. Daarnaast is de restwaarde van deze spelersgroep nihil. Alves levert in zijn eentje al meer op dan de voltallige selectie van 010.

Misschien kunnen ze Suarez voor een miljoen of 5 a 6 kopen zijn ze gelijk door hun geld heen.

Duke

Bericht door Duke » di mei 22, 2007 10:38 am

Met 10 miljoen doe je echt niet veel, 1 goede speler, en je bent het al kwijt.

Salvador Dali

LucaS

Bericht door LucaS » di mei 22, 2007 10:49 am

Ach, als je goede scouts hebt! AZ heeft voor 10 miljoen hele aardige spelers weten te halen hoor! Volgens mij kostten Donk, Martens, Boukhari en da Shiva samen minder dan dat

goodfella

Bericht door goodfella » di mei 22, 2007 11:15 am

LucaS schreef:Ach, als je goede scouts hebt! AZ heeft voor 10 miljoen hele aardige spelers weten te halen hoor! Volgens mij kostten Donk, Martens, Boukhari en da Shiva samen minder dan dat
Voor az zijn het leuke spelers ja. Net als Huysegems destijds. Donk had een jeugdcontract bij RKC. Boukhari zou niet slagen in rotterdam-zuid. Martens en Mendes da Silva zijn goede voetballers.

Maar ze zullen toch een spits van formaat moeten halen. En dan betaal je al snel 5 miljoen euro.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mei 22, 2007 12:00 pm

LucaS schreef:Ach, als je goede scouts hebt! AZ heeft voor 10 miljoen hele aardige spelers weten te halen hoor! Volgens mij kostten Donk, Martens, Boukhari en da Shiva samen minder dan dat
Precies. Wat een onzin allemaal zeg. Vijf goede spelers is misschien overdreven, maar Feyenoord zou met 10 miljoen een vrijwel geheel nieuwe as kunnen kopen (centrumverdediger, centrale middenvelder, nieuwe spits). En dat lijkt mij geen verkeerde start op weg naar een plekje in Europa. Moet te doen zijn.

goodfella

Bericht door goodfella » di mei 22, 2007 12:19 pm

Thomas schreef:
Precies. Wat een onzin allemaal zeg. Vijf goede spelers is misschien overdreven, maar Feyenoord zou met 10 miljoen een vrijwel geheel nieuwe as kunnen kopen (centrumverdediger, centrale middenvelder, nieuwe spits). En dat lijkt mij geen verkeerde start op weg naar een plekje in Europa. Moet te doen zijn.
Je zegt het zelf al. Voor een plekje in Europa is 10 miljoen nog niet zo slecht. Echter willen ze daar in 010 toch echt weer meedoen met de grote jongens en dan is 10 miljoen een lachertje.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mei 22, 2007 12:25 pm

Het lijkt me sterk dat ze bij Feyenoord verwachten dat ze komend seizoen meedoen om het kampioenschap. Aan Feyenoord moet gebouwd worden. Zelfs met uitstekende aankopen gaat er nog wel een seizoen overheen, voordat er kampioenskandidaat staat.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 22, 2007 12:25 pm

Met tien miljoen kun je best wat doen, maar dan moet je geen Buijsjes kopen.

goodfella

Bericht door goodfella » di mei 22, 2007 12:35 pm

joey schreef:Met tien miljoen kun je best wat doen, maar dan moet je geen Buijsjes kopen.
Een spits van formaat en je hebt nog maar 5 miljoen over.

Duke

Bericht door Duke » di mei 22, 2007 12:38 pm

Feyenoord zoekt zekerheden, geen gokjes, zoals in de tijd van Gullit. Overigens ben ik het wel eens met Henk Spaan in het Parool:

,,Mocht Adriaanse komen, zal hij van De Guzman, Drenthe, Huysegems, Greene, Vlaar, Castelen en Vincken zelfbewuste en nog betere voetballers maken dan ze nu al zijn. Ik geloof helemaal niet in een seizoen van afbraak en opbouw. Het nieuwe Feyenoord staat er al. Met deze selectie vol internationals en Jong Oranje-spelers zal Feyenoord in de top-3 moeten kunnen eindigen.’’

Salvador Dali

goodfella

Bericht door goodfella » di mei 22, 2007 12:51 pm

De term International is aan inflatie onderhevigd Duke.

Castelen en Vincken zijn beide rechtsbuitens. De Guzman is een prima voetballer en het zal me niks verbazen als hij naar AZ gaat. Huysegems en Greene zijn redelijk. Vlaar een prutser. Drenthe moet het nog bewijzen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 22, 2007 12:56 pm

goodfella schreef:
joey schreef:Met tien miljoen kun je best wat doen, maar dan moet je geen Buijsjes kopen.
Een spits van formaat en je hebt nog maar 5 miljoen over.
Dan heb je ook wat. Ze moeten een spits zoeken die bij Charisteas past, want Charisteas is best een aardige voetballer. Verder hebben ze dringend een centrumverdediger nodig. Misschien kan Co A., mocht hij komen, Hyppia naar Rotterdam praten. Als dan ook Gio nog buiten de deur wordt gezet bij Barcelona, waar het wel naar uitziet, en terugkeert op het oude nest, kan Feyenoord een naar Nederlandse begrippen behoorlijk team opstellen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di mei 22, 2007 12:59 pm

Ach ik geloof er niks van, maar laat Co voor de zekerheid toch maar niet naar Fnoord gaan, dat van die investeerders zit me toch niet helemaal lekker. 10 Miljoen vind ik niet veel maar ik heb liever dat ze helemaal niks hebben.

Gesloten