Feyenoord
Van het feyenoord netwerk
De gratis krant Spits meldt dat Co Adriaanse, volgens een bron uit zijn directe omgeving, een mondelinge overeenkomst heeft bereikt met Feyenoord. Ofschoon er nog niets op papier is gezet, schijnt de oefenmeester in zijn directe kennissenkring te hebben laten doorschemeren dat er al verregaande afspraken zijn gemaakt.
Feyenoord Netwerk
Tegenover diezelfde krant ontkende Peter Bosz overigens het gerucht. Hij noemde het 'klinklare onzin'.
We zullen zien, ik word wel steeds nieuwsgieriger, want stel dat Co "Nee" zegt, dan zal de nieuwe trainer als "derde keus" gezien worden?
De gratis krant Spits meldt dat Co Adriaanse, volgens een bron uit zijn directe omgeving, een mondelinge overeenkomst heeft bereikt met Feyenoord. Ofschoon er nog niets op papier is gezet, schijnt de oefenmeester in zijn directe kennissenkring te hebben laten doorschemeren dat er al verregaande afspraken zijn gemaakt.
Feyenoord Netwerk
Tegenover diezelfde krant ontkende Peter Bosz overigens het gerucht. Hij noemde het 'klinklare onzin'.
We zullen zien, ik word wel steeds nieuwsgieriger, want stel dat Co "Nee" zegt, dan zal de nieuwe trainer als "derde keus" gezien worden?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
10 Miljoen valt me reuse mee. Ik denk niet dat Ajax zonder te verkopen veel meer te makken heeft. Al ligt daar natuurlijk het verschil Ajax heeft spelers die een vermogen op kunnen leveren. Feyenoord niet.Duke schreef:Volgens Johan Derksen heeft Feyenoord Adriaanse een prima salaris geboden, en een transferbudget van 10 miljoen. Adriaanse was blijkbaar niet zo gecharmeerd van Bosz.
-
- AT Toto winner 15/16
Die 10 miljoen is dan het geld die investeerders neerleggen als Co komt.. van dat bedrag ben ik niet echt onder de indruk eerlijk gezegd. Wat koop je daar nou helemaal voor als je bedenkt dat je heel wat spelers nodig hebt als Fnoord zijnde.Thomas schreef:10 Miljoen valt me reuse mee. Ik denk niet dat Ajax zonder te verkopen veel meer te makken heeft. Al ligt daar natuurlijk het verschil Ajax heeft spelers die een vermogen op kunnen leveren. Feyenoord niet.Duke schreef:Volgens Johan Derksen heeft Feyenoord Adriaanse een prima salaris geboden, en een transferbudget van 10 miljoen. Adriaanse was blijkbaar niet zo gecharmeerd van Bosz.
Mwah, met vier, vijf gerichte aankopen kun je Feyenoord een stuk sterker maken. Feyenoord heeft best een paar aardige spelers, maar die komen momenteel niet uit de verf.
Het scheelt al dat Van Hooijdonk gestopt is. Wie weet zien we volgend seizoen de echte De Guzman weer. Die jongen is goud, voor Feyenoord valt te hopen dat hij na Van Persie en Kalou niet de volgende wordt die voor een habbekrats vertrekt.
Het scheelt al dat Van Hooijdonk gestopt is. Wie weet zien we volgend seizoen de echte De Guzman weer. Die jongen is goud, voor Feyenoord valt te hopen dat hij na Van Persie en Kalou niet de volgende wordt die voor een habbekrats vertrekt.
Het stinkt aan alle kanten!
5 Gerichte aankopen voor 10 miljoen euro. Lachwekkend Joey. Ze hebben afgelopen zomer immers ook voor 9 miljoen geinvesteerd. Daarnaast is de restwaarde van deze spelersgroep nihil. Alves levert in zijn eentje al meer op dan de voltallige selectie van 010.
Misschien kunnen ze Suarez voor een miljoen of 5 a 6 kopen zijn ze gelijk door hun geld heen.
Misschien kunnen ze Suarez voor een miljoen of 5 a 6 kopen zijn ze gelijk door hun geld heen.
Voor az zijn het leuke spelers ja. Net als Huysegems destijds. Donk had een jeugdcontract bij RKC. Boukhari zou niet slagen in rotterdam-zuid. Martens en Mendes da Silva zijn goede voetballers.LucaS schreef:Ach, als je goede scouts hebt! AZ heeft voor 10 miljoen hele aardige spelers weten te halen hoor! Volgens mij kostten Donk, Martens, Boukhari en da Shiva samen minder dan dat
Maar ze zullen toch een spits van formaat moeten halen. En dan betaal je al snel 5 miljoen euro.
Precies. Wat een onzin allemaal zeg. Vijf goede spelers is misschien overdreven, maar Feyenoord zou met 10 miljoen een vrijwel geheel nieuwe as kunnen kopen (centrumverdediger, centrale middenvelder, nieuwe spits). En dat lijkt mij geen verkeerde start op weg naar een plekje in Europa. Moet te doen zijn.LucaS schreef:Ach, als je goede scouts hebt! AZ heeft voor 10 miljoen hele aardige spelers weten te halen hoor! Volgens mij kostten Donk, Martens, Boukhari en da Shiva samen minder dan dat
Je zegt het zelf al. Voor een plekje in Europa is 10 miljoen nog niet zo slecht. Echter willen ze daar in 010 toch echt weer meedoen met de grote jongens en dan is 10 miljoen een lachertje.Thomas schreef:Precies. Wat een onzin allemaal zeg. Vijf goede spelers is misschien overdreven, maar Feyenoord zou met 10 miljoen een vrijwel geheel nieuwe as kunnen kopen (centrumverdediger, centrale middenvelder, nieuwe spits). En dat lijkt mij geen verkeerde start op weg naar een plekje in Europa. Moet te doen zijn.LucaS schreef:Ach, als je goede scouts hebt! AZ heeft voor 10 miljoen hele aardige spelers weten te halen hoor! Volgens mij kostten Donk, Martens, Boukhari en da Shiva samen minder dan dat
Feyenoord zoekt zekerheden, geen gokjes, zoals in de tijd van Gullit. Overigens ben ik het wel eens met Henk Spaan in het Parool:
,,Mocht Adriaanse komen, zal hij van De Guzman, Drenthe, Huysegems, Greene, Vlaar, Castelen en Vincken zelfbewuste en nog betere voetballers maken dan ze nu al zijn. Ik geloof helemaal niet in een seizoen van afbraak en opbouw. Het nieuwe Feyenoord staat er al. Met deze selectie vol internationals en Jong Oranje-spelers zal Feyenoord in de top-3 moeten kunnen eindigen.’’
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dan heb je ook wat. Ze moeten een spits zoeken die bij Charisteas past, want Charisteas is best een aardige voetballer. Verder hebben ze dringend een centrumverdediger nodig. Misschien kan Co A., mocht hij komen, Hyppia naar Rotterdam praten. Als dan ook Gio nog buiten de deur wordt gezet bij Barcelona, waar het wel naar uitziet, en terugkeert op het oude nest, kan Feyenoord een naar Nederlandse begrippen behoorlijk team opstellen.goodfella schreef:Een spits van formaat en je hebt nog maar 5 miljoen over.joey schreef:Met tien miljoen kun je best wat doen, maar dan moet je geen Buijsjes kopen.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16