Robbie Wielaert

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » do jul 24, 2008 7:23 pm

Jöhnk schreef:
Voetske schreef:Tja, ik zelfs dat niet ..
Tja, we zullen zien. Als zelfs Maduro bij Valencia terecht kan.

Is dat dan ook opeens een goede speler?
Dat bedoel ik dus .. ( al zal daar Koeman wel voor gelobbyed hebben ) het zal wel aan mij liggen, maar ik heb toch het gevoel dat b.v. zo'n Maduro vroeger nooit bij zo'n club in aanmerking zou komen ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 24, 2008 7:34 pm

Nee, maar hij heeft in Oranje gespeeld en kostte niet veel. Dus durfde Valencia de gok aan.

En inderdaad, spelers als Bergdolmo, Escudé en Grygera zijn beter dan wat we nu aan verdedigers hebben lopen. Verdedigen is een VAK, dat lijken ze bij Ajax niet te beseffen. Spelers die tekort komen als middenvelder mogen het achterin proberen. :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » do jul 24, 2008 7:52 pm

Jansma schreef: FYI:
Helaas, Engelaar hij is een goede speler, maar hij moet precies in de clockwork van de team passen. Ajax het is niet de juiste team voor hem.
Mijn cynical opmerking was volledig over de experts die hem vonden useless, niet de player zelf.
Kun jij niet gewoon of in het Engels of in het Nederlands posten? Want dit koeterwaals lijkt echt nergens op.

Ik vind Wielaert trouwens een goede speler. Een betere verdediger dan Heitinga bijv. Positioneel goed, zet z'n defensie goed neer, opbouwend degelijk en behoorlijke allround verdedigende vaardigheden.

Het lijkt erop dat MVB in zijn jonge elftal een wat 'ouder' verdedigingscentrum wil zetten. En dat lijkt me niet onverstandig.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jul 24, 2008 8:00 pm

joey schreef:En inderdaad, spelers als Bergdolmo, Escudé en Grygera zijn beter dan wat we nu aan verdedigers hebben lopen.
Pasanen ook? :666.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 24, 2008 9:15 pm

De toekomstige aanvoerder van Ajax, bedoel je? :666.gif:

Die maakte rare fouten, hij stond steeds even niet op te letten.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 27, 2008 10:43 pm

Munsterman zet zich schrap: 'Wielaert niet voor appel en ei naar Ajax'

27 juli 2008
ENSCHEDE - Ajax doet morgen een nieuwe poging om Robbie Wielaert los te weken bij FC Twente, maar volgens voorzitter Joop Munsterman kunnen de Amsterdammers zich de moeite beter besparen. 'Robbie is niet te koop, hij speelt het komend seizoen gewoon bij FC Twente.'

Ajax wil Wielaert als chef van de defensie naar Amsterdam halen. De 29-jarige verdediger, die niet onwelwillend tegenover een transfer staat, zou een duo moeten gaan vormen met de Spaanse centrumverdediger Oleguer. Vorige week deed Ajax een bod op Wielaert, maar Munsterman was niet onder de indruk. 'Ze moeten niet denken dat ze één van onze beste spelers voor een appel en ei kunnen ophalen', zegt de voorzitter van FC Twente. 'Robbie heeft nog eeen doorlopend contract, wij laten hem niet gaan.' In de winterstop hoonde FC Twente al een Amsterdams bod op Orlando Engelaar weg.
www.twentesport.com

999

Bericht door 999 » ma jul 28, 2008 12:42 am

Nee, dat geloof ik ook niet, voor een appel en een ei.Maar dacht dat ie niet te koop was ..Afijn, hoop nog steeds dat AJAX met een buitenlandse versterking aan komt zetten inplaats van steeds maar weer de NLD clubs van de nodige financiele injecties te voorzien.

En met zulke uitspraken van die Munsterman hoop je steeds meer dat " ons " Fc Twente flink op z'n bek gaat ...
Blij met de punten ...

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » ma jul 28, 2008 5:36 am

wimpey schreef:
Jansma schreef: FYI:
Helaas, Engelaar hij is een goede speler, maar hij moet precies in de clockwork van de team passen. Ajax het is niet de juiste team voor hem.
Mijn cynical opmerking was volledig over de experts die hem vonden useless, niet de player zelf.
Kun jij niet gewoon of in het Engels of in het Nederlands posten? Want dit koeterwaals lijkt echt nergens op.

Ik vind Wielaert trouwens een goede speler. Een betere verdediger dan Heitinga bijv. Positioneel goed, zet z'n defensie goed neer, opbouwend degelijk en behoorlijke allround verdedigende vaardigheden.

Het lijkt erop dat MVB in zijn jonge elftal een wat 'ouder' verdedigingscentrum wil zetten. En dat lijkt me niet onverstandig.
Helaas volgens een mod ik mag niet in Engles posten buiten de Engels zone, dus je moet maar gedulden met mij (of niet, maar dat het is meer jou probleem :smallgrin.gif: )
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 28, 2008 7:33 am

Volgens AD Sportwereld heeft Ajax een bod van 1.5 miljoen Euro gedaan. Dit was te laag, aldus Munsterman en men onderhandelt nu weer verder.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma jul 28, 2008 8:02 am

Daar kan ik me dan wel weer iets bij voorstellen. Wat zal er met Vermaelen gaan gebeuren? Naar de linksback dan?

peter

Bericht door peter » ma jul 28, 2008 8:10 am

Kan die Wielaert ook een beetje opbouwen, want anders is dat hele koppel Oleguer-Wielaert niet complementair. Ik heb namelijk het beeld van Wielaert als een redelijke mandekker en niets meer.

Ik zit maar even te puzzelen, maar wellicht krijgen we Oleguer wel als rechtsback voorgeschoteld.

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 28, 2008 8:29 am

Silva?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 28, 2008 8:40 am

Peter schreef:Volgens AD Sportwereld heeft Ajax een bod van 1.5 miljoen Euro gedaan. Dit was te laag, aldus Munsterman en men onderhandelt nu weer verder.
Voor Twente is dat bod ook totaal niet interessant. Vooral omdat men weet dat Ajax deze zomer met geld smijt.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma jul 28, 2008 11:20 am

Peter schreef:Kan die Wielaert ook een beetje opbouwen, want anders is dat hele koppel Oleguer-Wielaert niet complementair. Ik heb namelijk het beeld van Wielaert als een redelijke mandekker en niets meer.

Ik zit maar even te puzzelen, maar wellicht krijgen we Oleguer wel als rechtsback voorgeschoteld.
Juist een goede opbouwer.. heb vorig seizoen wel eens geopperd dat AJAX hem moest halen, maar toen werd ik door iedereen als een volslagen gek uitgelachen.. Dus ik denk dat deze jongen een zware tijd gaat krijgen als hij gehaald gaat worden.

999

Bericht door 999 » ma jul 28, 2008 11:31 am

Peter schreef:Kan die Wielaert ook een beetje opbouwen, want anders is dat hele koppel Oleguer-Wielaert niet complementair. Ik heb namelijk het beeld van Wielaert als een redelijke mandekker en niets meer.

Wielaert ( rechtsbenig ) en Olequer ( vnl. rechtsbenig ).
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 28, 2008 11:34 am

Als Oleguer rechtsbenig is dan heeft hij twee linkerbenen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma jul 28, 2008 11:42 am

Jöhnk schreef:Als Oleguer rechtsbenig is dan heeft hij twee linkerbenen.
:drecul.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 28, 2008 11:48 am

Zlatan Son of God schreef: Juist een goede opbouwer.. heb vorig seizoen wel eens geopperd dat AJAX hem moest halen, maar toen werd ik door iedereen als een volslagen gek uitgelachen.. Dus ik denk dat deze jongen een zware tijd gaat krijgen als hij gehaald gaat worden.
Dat was ik ja! Ik vind hem te oud. Gaat ie nog beter worden? Ik denk van niet, maar als hij wel komt hoop ik van ganser harte dat jij het bij het rechte eind had en ik helemaal fout zat.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma jul 28, 2008 11:55 am

goodfella schreef:
Zlatan Son of God schreef: Juist een goede opbouwer.. heb vorig seizoen wel eens geopperd dat AJAX hem moest halen, maar toen werd ik door iedereen als een volslagen gek uitgelachen.. Dus ik denk dat deze jongen een zware tijd gaat krijgen als hij gehaald gaat worden.
Dat was ik ja! Ik vind hem te oud. Gaat ie nog beter worden? Ik denk van niet, maar als hij wel komt hoop ik van ganser harte dat jij het bij het rechte eind had en ik helemaal fout zat.
Beter worden absoluut, maar dan meer op een hoger spel ritme / niveau.. daarnaast denk ik dat hij weinig groei mogelijkheden heeft. Hij brengt wel veel ervaring mee en is een echte leider. Veel discipline en brengt dit ook over op de groep.

Daarnaast voor de liefhebbers is hij een groot poker verslaafde :666.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 28, 2008 11:56 am

Maar het is dus een jongen die geconcentreerd is en goed kan voetballen?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jul 28, 2008 11:56 am

Als je kijkt naar het verloop van zijn carriere dan ligt het niet direct in de lijn der verwachting dat hij zich nog spectaculair gaat ontwikkelen. Ik zie dan ook liever iemand komen waar die kans nog wel aanwezig is.

Ik zie de transfer overigens niet rondkomen. Twente wil de hoofdprijs en bij Ajax zullen ze zo onderhand toch ook iets voorzichtiger worden met het uitgeven van miljoenen. Bij een speler als Wielaert moet je er van uit gaan dat je hem niet meer met winst zult doorverkopen.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 28, 2008 11:58 am

Hoeft ook niet. Als hij de verdediging kan leiden en de verdediging van Ajax wat stabieler maakt en daarnaast ervoor kan zorgen dat een Vd Wiel en Vito ( ik noem maar iemand) zich kunnen ontwikkelen is dat ook al positief...

Als zo iemand een jaar of 4 kan blijven is dat toch ook een keer leuk?
IK GELOOF!!!!!!

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 28, 2008 11:58 am

Waarom gaat van Basten dan niet gelijk voor Wielaert ipv eerst die Oleflop te contracteren?

peter

Bericht door peter » ma jul 28, 2008 12:00 pm

goodfella schreef:Waarom gaat van Basten dan niet gelijk voor Wielaert ipv eerst die Oleflop te contracteren?
Exactemundo. Oleguer is volstrekt overbodig in deze.

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 28, 2008 12:02 pm

Leg je 3.5 miljoen voor Wielaert mee en kun je dan nog op zoek naar een fysiek sterke verdediger. Heb je met een beetje mazzel voor 31 augustus een complementaire verdediging en een kampioenswaardige selectie.

Gesloten