Dat bedoel ik dus .. ( al zal daar Koeman wel voor gelobbyed hebben ) het zal wel aan mij liggen, maar ik heb toch het gevoel dat b.v. zo'n Maduro vroeger nooit bij zo'n club in aanmerking zou komen ..Jöhnk schreef:Tja, we zullen zien. Als zelfs Maduro bij Valencia terecht kan.Voetske schreef:Tja, ik zelfs dat niet ..
Is dat dan ook opeens een goede speler?
Robbie Wielaert
Moderator: mods
Blij met de punten ...
Nee, maar hij heeft in Oranje gespeeld en kostte niet veel. Dus durfde Valencia de gok aan.
En inderdaad, spelers als Bergdolmo, Escudé en Grygera zijn beter dan wat we nu aan verdedigers hebben lopen. Verdedigen is een VAK, dat lijken ze bij Ajax niet te beseffen. Spelers die tekort komen als middenvelder mogen het achterin proberen.
En inderdaad, spelers als Bergdolmo, Escudé en Grygera zijn beter dan wat we nu aan verdedigers hebben lopen. Verdedigen is een VAK, dat lijken ze bij Ajax niet te beseffen. Spelers die tekort komen als middenvelder mogen het achterin proberen.

Het stinkt aan alle kanten!
Kun jij niet gewoon of in het Engels of in het Nederlands posten? Want dit koeterwaals lijkt echt nergens op.Jansma schreef: FYI:
Helaas, Engelaar hij is een goede speler, maar hij moet precies in de clockwork van de team passen. Ajax het is niet de juiste team voor hem.
Mijn cynical opmerking was volledig over de experts die hem vonden useless, niet de player zelf.
Ik vind Wielaert trouwens een goede speler. Een betere verdediger dan Heitinga bijv. Positioneel goed, zet z'n defensie goed neer, opbouwend degelijk en behoorlijke allround verdedigende vaardigheden.
Het lijkt erop dat MVB in zijn jonge elftal een wat 'ouder' verdedigingscentrum wil zetten. En dat lijkt me niet onverstandig.
www.twentesport.comMunsterman zet zich schrap: 'Wielaert niet voor appel en ei naar Ajax'
27 juli 2008
ENSCHEDE - Ajax doet morgen een nieuwe poging om Robbie Wielaert los te weken bij FC Twente, maar volgens voorzitter Joop Munsterman kunnen de Amsterdammers zich de moeite beter besparen. 'Robbie is niet te koop, hij speelt het komend seizoen gewoon bij FC Twente.'
Ajax wil Wielaert als chef van de defensie naar Amsterdam halen. De 29-jarige verdediger, die niet onwelwillend tegenover een transfer staat, zou een duo moeten gaan vormen met de Spaanse centrumverdediger Oleguer. Vorige week deed Ajax een bod op Wielaert, maar Munsterman was niet onder de indruk. 'Ze moeten niet denken dat ze één van onze beste spelers voor een appel en ei kunnen ophalen', zegt de voorzitter van FC Twente. 'Robbie heeft nog eeen doorlopend contract, wij laten hem niet gaan.' In de winterstop hoonde FC Twente al een Amsterdams bod op Orlando Engelaar weg.
Het stinkt aan alle kanten!
Nee, dat geloof ik ook niet, voor een appel en een ei.Maar dacht dat ie niet te koop was ..Afijn, hoop nog steeds dat AJAX met een buitenlandse versterking aan komt zetten inplaats van steeds maar weer de NLD clubs van de nodige financiele injecties te voorzien.
En met zulke uitspraken van die Munsterman hoop je steeds meer dat " ons " Fc Twente flink op z'n bek gaat ...
En met zulke uitspraken van die Munsterman hoop je steeds meer dat " ons " Fc Twente flink op z'n bek gaat ...
Blij met de punten ...
- Cluijffert
Helaas volgens een mod ik mag niet in Engles posten buiten de Engels zone, dus je moet maar gedulden met mij (of niet, maar dat het is meer jou probleemwimpey schreef:Kun jij niet gewoon of in het Engels of in het Nederlands posten? Want dit koeterwaals lijkt echt nergens op.Jansma schreef: FYI:
Helaas, Engelaar hij is een goede speler, maar hij moet precies in de clockwork van de team passen. Ajax het is niet de juiste team voor hem.
Mijn cynical opmerking was volledig over de experts die hem vonden useless, niet de player zelf.
Ik vind Wielaert trouwens een goede speler. Een betere verdediger dan Heitinga bijv. Positioneel goed, zet z'n defensie goed neer, opbouwend degelijk en behoorlijke allround verdedigende vaardigheden.
Het lijkt erop dat MVB in zijn jonge elftal een wat 'ouder' verdedigingscentrum wil zetten. En dat lijkt me niet onverstandig.

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Daily Blind
Juist een goede opbouwer.. heb vorig seizoen wel eens geopperd dat AJAX hem moest halen, maar toen werd ik door iedereen als een volslagen gek uitgelachen.. Dus ik denk dat deze jongen een zware tijd gaat krijgen als hij gehaald gaat worden.Peter schreef:Kan die Wielaert ook een beetje opbouwen, want anders is dat hele koppel Oleguer-Wielaert niet complementair. Ik heb namelijk het beeld van Wielaert als een redelijke mandekker en niets meer.
Ik zit maar even te puzzelen, maar wellicht krijgen we Oleguer wel als rechtsback voorgeschoteld.
Wielaert ( rechtsbenig ) en Olequer ( vnl. rechtsbenig ).Peter schreef:Kan die Wielaert ook een beetje opbouwen, want anders is dat hele koppel Oleguer-Wielaert niet complementair. Ik heb namelijk het beeld van Wielaert als een redelijke mandekker en niets meer.
Ik zit maar even te puzzelen, maar wellicht krijgen we Oleguer wel als rechtsback voorgeschoteld.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Dat was ik ja! Ik vind hem te oud. Gaat ie nog beter worden? Ik denk van niet, maar als hij wel komt hoop ik van ganser harte dat jij het bij het rechte eind had en ik helemaal fout zat.Zlatan Son of God schreef: Juist een goede opbouwer.. heb vorig seizoen wel eens geopperd dat AJAX hem moest halen, maar toen werd ik door iedereen als een volslagen gek uitgelachen.. Dus ik denk dat deze jongen een zware tijd gaat krijgen als hij gehaald gaat worden.
- Daily Blind
Beter worden absoluut, maar dan meer op een hoger spel ritme / niveau.. daarnaast denk ik dat hij weinig groei mogelijkheden heeft. Hij brengt wel veel ervaring mee en is een echte leider. Veel discipline en brengt dit ook over op de groep.goodfella schreef:Dat was ik ja! Ik vind hem te oud. Gaat ie nog beter worden? Ik denk van niet, maar als hij wel komt hoop ik van ganser harte dat jij het bij het rechte eind had en ik helemaal fout zat.Zlatan Son of God schreef: Juist een goede opbouwer.. heb vorig seizoen wel eens geopperd dat AJAX hem moest halen, maar toen werd ik door iedereen als een volslagen gek uitgelachen.. Dus ik denk dat deze jongen een zware tijd gaat krijgen als hij gehaald gaat worden.
Daarnaast voor de liefhebbers is hij een groot poker verslaafde

Als je kijkt naar het verloop van zijn carriere dan ligt het niet direct in de lijn der verwachting dat hij zich nog spectaculair gaat ontwikkelen. Ik zie dan ook liever iemand komen waar die kans nog wel aanwezig is.
Ik zie de transfer overigens niet rondkomen. Twente wil de hoofdprijs en bij Ajax zullen ze zo onderhand toch ook iets voorzichtiger worden met het uitgeven van miljoenen. Bij een speler als Wielaert moet je er van uit gaan dat je hem niet meer met winst zult doorverkopen.
Ik zie de transfer overigens niet rondkomen. Twente wil de hoofdprijs en bij Ajax zullen ze zo onderhand toch ook iets voorzichtiger worden met het uitgeven van miljoenen. Bij een speler als Wielaert moet je er van uit gaan dat je hem niet meer met winst zult doorverkopen.
Nil volentibus arduum
Hoeft ook niet. Als hij de verdediging kan leiden en de verdediging van Ajax wat stabieler maakt en daarnaast ervoor kan zorgen dat een Vd Wiel en Vito ( ik noem maar iemand) zich kunnen ontwikkelen is dat ook al positief...
Als zo iemand een jaar of 4 kan blijven is dat toch ook een keer leuk?
Als zo iemand een jaar of 4 kan blijven is dat toch ook een keer leuk?
IK GELOOF!!!!!!