Tsja, logische opstelling zo te zien.
Moderator: mods
Zonder te spieken:Thijs schreef:
Tsja, logische opstelling zo te zien.
Sinds je er bij spuugt, geloof ik.Hoeladans schreef:Sinds wanneer krijg je rood voor duwen?
Dit ga je niet menen? Die Maza is totaal geschift.Hoeladans schreef:Sinds wanneer krijg je rood voor duwen?
Iemand bewust en hard op omver duwen terwijl er geen bal in de buurt is, is natuurlijk niets anders dan een rode kaart. Kan geen enkele twijfel over bestaan, gevalletje 100% zeker.Hoeladans schreef:Natuurlijk meen ik het wel. Maza kan heus geschift zijn, in deze situatie zie ik hem alleen maar een flinke duw geven. Wat gewoon prima kan worden afgedaan met geel.
Hij duwt hem omver. 100% rood en 3 wedstrijden. Als je dat niet snapt houdt het op. Hoe kan dat in vredesnaam géén rood zijn?Hoeladans schreef:Ga toch fietsen. Natuurlijk is een duw geen rode kaart.
Kijk, die beelden zijn niet heel erg duidelijk dus als ie wel spuugt(zoals Thijs zegt) dan was het natuurlijk terecht rood. Maar het is klinkklare onzin om een rode kaart te geven voor alleen een duw. Pak jij het spelregelboekje er nog maar even bij, Scherrer.
Waarom gebeurt dat dan niet? PSV speelt slecht, zeg.Hoeladans schreef:Het kan aan mij liggen maar ik zie hem nergens spugen.
Maargoed, met 10 tegen 10 zou PSV hier in de 2e helft natuurlijk gewoon overheen moeten lopen.