FC Twente 2010-2011
Re: FC Twente 2010-2011
Over een heel seizoen trekt zich dat weer recht 

I think I lost my fucking headache
- Liberty
- Contacteer:
Waar is Epi gebleven? Hebben we ook al een weekje niet meer gezien.
Tijd voor iets nieuws.
-
- Liberty
- Contacteer:
Nee, dat is meer de terecht want in Londen zijn ze genaaid door de UEFA. Zo moet je dat zien.GangstaRiB schreef:Twente krijgt weer op beslissende momenten hulp...
Tijd voor iets nieuws.
Schandalig opzichtig wat er vandaag allemaal gebeurd op de velden qua scheidsrechters. Meer zeg ik er niet over.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik hoorde het op LdL ook, wie floot er in Enschede?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Naast Wegereef is ook van Boekel rijp voor een vakantieperiode. Ik heb alleen de samenvatting gezien maar dit sloeg ook helemaal nergens op.
Ik geloof er niet meer in dat het allemaal fouten zijn van de scheidsrechters. Dit doen ze gewoon bewust.
Dat is ook dé reden dat FIFA en UEFA tegen technische hulpmiddelen zijn; dan is het afgelopen met het manipuleren van wedstrijden.
En let wel: ik bedoel niet dat er constant tegen Ajax gefloten wordt, maar alleen dat veel wedstrijden de ene of de andere kant op bewust beinvloed worden.
Dat is ook dé reden dat FIFA en UEFA tegen technische hulpmiddelen zijn; dan is het afgelopen met het manipuleren van wedstrijden.
En let wel: ik bedoel niet dat er constant tegen Ajax gefloten wordt, maar alleen dat veel wedstrijden de ene of de andere kant op bewust beinvloed worden.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die vrije trap en pingel heb ik nu 6x gezien ofzo, maar het blijft een groot raadsel, hoor.
Er wordt gewoon alles aan gedaan om Twente 3 punten te doen toekomen, net zo goed als dat er alles aan wordt gedaan om Ajax 3 punten afhandig te maken. Ontzettend opvallend en toch is de ophef marginaal. Scheidsrechters reageren niet, fluiten een paar wedstrijden niet/wat lager en klaar.
Bizar dat er geen protest kan worden aangetekend tegen beslissingen van scheidsrechters tijdens de wedstrijd om een oneerlijk verloop te voorkomen. Net als dat het bizar is dat een scheidsrechter niet gewisseld kan worden wanneer hij overduidelijk één kant op fluit. Hoe overduidelijk is hetgeen er vandaag gebeurde?! Maar wat kan er aan gedaan worden? Niks! Helemaal niks!!
Belachelijk. Zeker aangezien de competitie de laatste jaren op details beslist wordt.
Bizar dat er geen protest kan worden aangetekend tegen beslissingen van scheidsrechters tijdens de wedstrijd om een oneerlijk verloop te voorkomen. Net als dat het bizar is dat een scheidsrechter niet gewisseld kan worden wanneer hij overduidelijk één kant op fluit. Hoe overduidelijk is hetgeen er vandaag gebeurde?! Maar wat kan er aan gedaan worden? Niks! Helemaal niks!!
Belachelijk. Zeker aangezien de competitie de laatste jaren op details beslist wordt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Tja, ik ben anders ook niet zo voor om ergens iets achter te zoeken .. Maar het begint ( of dit nu bewust of onbewust gebeurt ) zeer op te vallen en bovenal ontzettend te irriteren.En dan te bedenken dat deze wedstrijden gewoon doodnormale wedstrijden waren ... niet op het scherpst van de snede, niet van die net er voor of net erover wedstrijden .. nee, gewoon normale potjes voetbal ..
Blij met de punten ...
De schorsing van Vink nadat Twente één keer benadeeld werd deed mijn vermoeden al bevestigen. Daarnaast zijn er vorig jaar scheidsrechters die Twente mogelijkerwijs konden benadelen al van de lijst afgehaald zodat ze Twente niet floten. Wat er vandaag gebeurde is inherent aan hetgeen wat al een tijd aan de gang is. Het verbaast mij niet meer. Hier valt niet tegen op te boksen.
15 mei 2011.
Waar zijn de tijden gebleven dat PSV supporters werden uitgelachen als ze weer eens met complottheorien ten opzichte van de KNJB kwamen.
Tijden kunnen veranderen.
Overigens vond ik de vrije trap voor Twente nergens op slaan, de penalty was wat mij betreft minder discutabel. Bosschaart controleert de bal gewoon met de bovenarm.
Overigens vond ik de vrije trap voor Twente nergens op slaan, de penalty was wat mij betreft minder discutabel. Bosschaart controleert de bal gewoon met de bovenarm.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik zie ook geen complotten, maar wel veel onkunde. Het voetbal wordt sneller en kwalitatief beter, maar ik heb het idee dat de scheidsrechters slechter en slechter worden. Er moet snel wat gebeuren, want anders hebben we dit soort zaken iedere week.
Als een scheidsrechter de situatie duidelijk kan overzien, maar toch de verkeerde beslissing neemt, dan noem ik dat na 1 of 2 keer nog wel onkunde. Maar het gebeurt nu meerdere keren per week. Om zo slecht te fluiten moet je je best doen.
Je bent er ook weer?Frank schreef:Waar zijn de tijden gebleven dat PSV supporters werden uitgelachen als ze weer eens met complottheorien ten opzichte van de KNJB kwamen.
Edit Peter: doe eens normaal goodfella. Dit is niet de eerste keer, maar wel de laatste keer zo.
Van een complot is geen sprake, echter moet er wel goed naar het functioneren van bepaalde mensen worden gekeken. Als iemand niet presteert staat daar altijd een straf tegenover, bijv. een speler dat op de bank/tribune mag plaatsnemen of iemand die wordt ontslagen bij een bedrijf omdat die zijn/haar werk niet goed doet.
Punt is dat dit niet de eerste keer is dat een AJAX ten onrechte een rode kaart krijgt terwijl heel Nederland kan zien dat er niks aan de hand is .. Waarom is zijn dan die scheidsrechters zo gefocussed.Wegereef had de tijd om na te denken, om daadwerkelijk zich van de blessure van dieje Frenandez te vergewissen ( die ook nog straal staat te liegen voor de camera ) .. Nee meteen zat ie zijn zakje te voelen net alsof ie er op stond te wachten.
Verder was het niet eens geel, gwoon een hard maar fair duel om de bal ...
Verder was het niet eens geel, gwoon een hard maar fair duel om de bal ...
Blij met de punten ...
- Jinne
- Site Admin
Hij dacht dat ie Nigel de Jong voor zich had.
Beetje laf ook dat hij en Van Boekel niet voor de cameras wilde verschijnen.
Beetje laf ook dat hij en Van Boekel niet voor de cameras wilde verschijnen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
De reactie van bosschaart voor de camera zegt meer dan ook meer dan genoeg. Inderdaad neemt niet weg dat het een mooi doelpunt was van Janssen maar een vrije trap... echt niet.Frank schreef:
Wanneer neemt Ajax een standpunt in, tegen deze foutieve mensen en hun bond?
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Krankzinnig weekend dit! Twente wordt weer geholpen door de scheidsrechter, Feyenoord en Ajax zijn gepikt... In alle belangrijke wedstrijden speelt de scheidsrechter een hoofdrol. Dan vraag je je toch af waar ze mee bezig zijn?
Vergeet AZ ook niet...
1-2, Douglas.