Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Rooie

Re: Duitsland

Bericht door Rooie »

En dat is 3

Lekker doelpunt van Ribery.
Beloki

Bericht door Beloki »

Haha het gaat hard nu.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Lionel

Bericht door Lionel »

1-5

Dat had die Van Gaal toch maar goed gezien met Gomez :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Zijn ze aan het handballen ofzo? 3-5.
wimpey

Bericht door wimpey »

VfB is een ideale Aufbaugegner. Komende week mogen ze het voor de beker nog eens proberen. Leuk voor Bayern.

Ludwig heeft straks Badstuber, Buyten, MdM, Schweini, Robben etc. weer ter beschikking. Er zal in de winterstop wat bij komen. 14 punten is veel, maar ik schrijf ze nog niet af...
D_skilled

Bericht door D_skilled »

Luis Gustavo moet de opvolger worden van van Bommel. Als ik Wimpey moet geloven is het een klasbak. :biggthumpup.gif:
Lionel

Bericht door Lionel »

Ik denk dat ze minder gaan worden. Mark was echt goed de afgelopen anderhalf jaar. Heel erg belangrijk voor de ploeg. Maar die gast is nog jong en kan alleen maar beter worden.
IK GELOOF!!!!!!
wimpey

Bericht door wimpey »

D_skilled schreef:Luis Gustavo moet de opvolger worden van van Bommel. Als ik Wimpey moet geloven is het een klasbak. :biggthumpup.gif:
Heeft van seizoen tot seizoen grote stappen gemaakt. Als balveroveraar van begin af aan nuttig, maar hij was aanvankelijk te onrustig aan de bal en maakte teveel overtredingen. Hij speelt nu ingetogener, dat doet hem goed. Brazilie had tijdens het WK Gilberto Silva en Felipe Melo op zijn plek staan. Voor hen doet Gustavo m.i. niet onder...

Eens kijken of Bayern 15 miljoen voor hem neer telt. Combi Van Bommel - Gustavo is nl. ook mogelijk. Schweinsteiger ziet zijn toekomst nl. in een meer offensieve rol. Zó kan LvG het ook neerzetten (want of Robben dit seizoen nog speelt...):

Bommel - Gustavo
Müller - Schweinsteiger - Ribéry
Gomez
Lionel

Bericht door Lionel »

Hebben Van Bommel en Schweini dan niet een rol die ze 'minder' ligt. Ik denk dat Mark juist zo goed speelt omdat hij zich moet concentreren op het defensieve. Misschien dat hij nu weer wat aanvallender zal gaan spelen. En Schweini behoort juist tot de top omdat hij wat meer naar achteren speelt. Op 10 vond ik hem een eeuwig talent maar wat meer naar achteren is hij pas echt gegroeid.
IK GELOOF!!!!!!
wimpey

Bericht door wimpey »

Rishi schreef:Hebben Van Bommel en Schweini dan niet een rol die ze 'minder' ligt. Ik denk dat Mark juist zo goed speelt omdat hij zich moet concentreren op het defensieve. Misschien dat hij nu weer wat aanvallender zal gaan spelen.
Ik speculeer maar wat, hoor... Maar ik denk niet dat Van Bommel Bayern binnenkort verlaat. Mét Gustavo krijg je meer balans, verover je meer ballen op het middenveld, zet je meer en sneller druk en zou je minder tegengoals verwachten. LvG zit, volgens de berichten, nog steeds niet achter een CV aan. Hij ziet het probleem dus blijkbaar elders in het team.
En Schweini behoort juist tot de top omdat hij wat meer naar achteren speelt. Op 10 vond ik hem een eeuwig talent maar wat meer naar achteren is hij pas echt gegroeid.
Hij stond meer aan de zijkant dan op 10. Meestal op links. Voordat LvG kwam. Goede vraag... ik vind 'm in die wat meer teruggetrokken rol ook pas écht tot de top behoren. Aan de andere kant: hij heeft de eindpass, het schot, scorend vermogen en diepgang zonder bal. En Kroos is een leuke speler, maar nog niet effectief genoeg.

Wanneer Bayern Gustavo wil, komt ie. Geld is een relatief begrip in München. Las net in Bild dat Neuer ook naar München komt, al is de vraag nog wanneer dat gebeurt. En Gustavo wil Duitser worden en de nationale ploeg in. De kortste weg daarnaartoe is via Bayern München...
Rooie

Bericht door Rooie »

Nu staat McLaren weer met 0-2 achter tegen Cottbus (2e Bundesliga) in de beker.

0-3

Dit lijkt me exit McLaren en Janssen kan in Enschede blijven.
peter

Bericht door peter »

McClaren. Met een dergelijk budget hoor je ook te presteren. Simpel als wat.
Rooie

Bericht door Rooie »

1-3, nu weer een grote kans voor Cottbus
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

En Bayern staat alweer voor tegen Stuttgart. Geweldige goal van Ottl.

En 0-2. Gomez. We zijn 8 minuten onderweg.
wimpey

Bericht door wimpey »

wimpey schreef: Bommel - Gustavo
Müller - Schweinsteiger - Ribéry
Gomez
Ottl staat op de plek van Gustavo. Het ziet er weer goed uit, wat Bayern doet. Lijkt me stug dat Van Bommel gaat koersen, want hij kan met deze ploeg ook dit seizoen nog oogsten.

1-2 na fout Ottl. En 2-2 door Pogrebnyak na fout Breno. Wedstrijd gekanteld. Potje dit hoor. 2-3 Klose, nu staat Delpierre te snurken.

Komisch: Van Bommel wordt in de 54e minuut gewisseld. Verlaat erg langzaam het veld. En discussieert er lekker met LvG op los. Daar zit het ook niet lekker. Einde oefening??
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Oei, Van Gaal SOLT met Van Bommel. :smallgrin.gif: Hij wist zeker nog niet dat bepaalde spelers niet gewisseld mogen worden.
peter

Bericht door peter »

Hebben ze in de BuLi geen verdedigers rondlopen? Afgelopen weekend 3-5 en nu weer 2-3. Twee duelletjes tussen Stuttgart en Bayern levert (vooralsnog) 13 goals op. :excited.gif:
wimpey

Bericht door wimpey »

Jöhnk schreef:Oei, Van Gaal SOLT met Van Bommel. :smallgrin.gif: Hij wist zeker nog niet dat bepaalde spelers niet gewisseld mogen worden.
Volgens de verslaggever zit het tussen die 2 al langer niet goed. Sinds Van Bommel bij Oranje geblesseerd raakte. Dat wordt hem door LvG verweten.

Ludwig kennende is het dan Ende Gelände in de Winterpause.
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

Misschien waren dit wel zijn laatste schreden in het shirt van Bayern. Anders kan ik al dat theater niet verklaren.
wimpey

Bericht door wimpey »

Peter schreef:Hebben ze in de BuLi geen verdedigers rondlopen? Afgelopen weekend 3-5 en nu weer 2-3. Twee duelletjes tussen Stuttgart en Bayern levert (vooralsnog) 13 goals op. :excited.gif:
Komen er nog wel wat bij. :smallgrin.gif:

Timo (Buyten) - Breno vs. Delpierre - Tasci.

En nu krijgt Boula rood.
wimpey

Bericht door wimpey »

Jöhnk schreef:Misschien waren dit wel zijn laatste schreden in het shirt van Bayern. Anders kan ik al dat theater niet verklaren.
Ik vat LvG in deze niet. Haal dan een van die slomo's achterin eruit i.p.v. je captain. Lijkt erop dat ee persoonlijke vete wordt uitgevochten over de rug van het elftal.
Rooie

Bericht door Rooie »

Haha, Butt begaat de overtreding, pingel Stuttgart
wimpey

Bericht door wimpey »

Gentner mist pingel.

Dit is me een pot zeg.
jabu

Bericht door jabu »

Peter schreef:Hebben ze in de BuLi geen verdedigers rondlopen? Afgelopen weekend 3-5 en nu weer 2-3. Twee duelletjes tussen Stuttgart en Bayern levert (vooralsnog) 13 goals op. :excited.gif:
Dat is meer dan in twee volledige ronden Serie A voetbal :wink.gif: .
Jöhnk

Bericht door Jöhnk »

wimpey schreef:
Jöhnk schreef:Misschien waren dit wel zijn laatste schreden in het shirt van Bayern. Anders kan ik al dat theater niet verklaren.
Ik vat LvG in deze niet. Haal dan een van die slomo's achterin eruit i.p.v. je captain. Lijkt erop dat ee persoonlijke vete wordt uitgevochten over de rug van het elftal.
Is Van Bommel niet al verkocht? Dit leek op een afscheid. Hij ging als een dramaqueen van het veld.
Plaats reactie