PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Omdat ik in juni wel degelijk gelijk had, kleuter die je bent.Baseman schreef:![]()
Ook meteen de laatste keer dat ik op jouw onzin reageer.

17.00 uur live op Eredivisie live: Cartagena - PSV
Isaksson, Manolev, Bouma, Vukovic, Tamata, Engelaar, Nijland, Labyad, Bakkal, Zeefuik, Koevermans.
Cartagena Segunda Division of lager?
Tweede divisie.
Droevig.D_skilled schreef:17.00 uur live op Eredivisie live: Cartagena - PSV
Isaksson, Manolev, Bouma, Vukovic, Tamata, Engelaar, Nijland, Labyad, Bakkal, Zeefuik, Koevermans.
IK GELOOF!!!!!!
In een oefenwedstrijd kan het. Zal wel moeizaam voetballen zijn met zo'n team, maar dat ligt in de lijn der verwachting.
0-1, Nijland.
- SylvievdVaart
http://www.ad.nlRutten: Ik eis de titel bij PSV
LA MANGA - Een vertrokken aanvoerder, een uitgedunde selectie, een geblesseerde spits. En toch blijft de doelstelling van koploper PSV in de tweede seizoenshelft hetzelfde, stelt trainer Fred Rutten na een vijfdaags trainingskamp in het Spaanse La Manga in het AD. ,,Ik eis van mijn spelers dat ze het maximale er uit halen. En het maximale is het landskampioenschap.''
Rutten vertrekt vanavond met een goed gevoel uit Spanje. Zijn team heeft het vertrek van aanvoerder Ibrahim Afellay en de blessure van Jonathan Reis goed verwerkt. Hij had het niet anders verwacht. ,,Eerder dit seizoen hebben we zonder Afellay ook goede wedstrijden laten zien. Vanaf nu hebben we het niet meer over hem.''
Rutten zal zijn vertrek ook niet als excuus gebruiken als PSV naast de landstitel grijpt. Het afscheid was immers ingecalculeerd. ,,De knieblessure van Jonathan Reis maakt onze kansen in percentages uitgedrukt wel kleiner. Maar een club als PSV hoort altijd voor de titel te gaan en ik eis het maximale van mijn spelersgroep. Het maximale is het landskampioenschap. We willen terug naar het podium van de Champions League. Dat geluidje in het eigen stadion is fantastisch.''
Ja, en ik eis twee miljoen euro op mijn rekening. Fred houdt er kennelijk wel van om onrealistische zaken te eisen. Hoe komt hij aan die arrogantie? Bitch, een paar klappen zouden hem goed doen.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ik zie niet goed wat hij verkeerd zegt?
Het zou wat zijn, een trainer die tegen zijn spelers zegt: 'je hoeft niet je best te doen om het maximale eruit te halen'.
Het zou wat zijn, een trainer die tegen zijn spelers zegt: 'je hoeft niet je best te doen om het maximale eruit te halen'.

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik denk dat Sylvie dit ook met een knipoog zegt, Frank.
Als Rutten geen kampioen wordt, dan vliegt hij eruit in ieder geval. In twee jaar tijd geen enkele prijs winnen is namelijk killing.
Als Rutten geen kampioen wordt, dan vliegt hij eruit in ieder geval. In twee jaar tijd geen enkele prijs winnen is namelijk killing.
Precies, bijna al onze mislukte trainers haalden iig nog wel een knvb bekertje binnen.
I think I lost my fucking headache
- SylvievdVaart
Uijteraard!Peter schreef:Ik denk dat Sylvie dit ook met een knipoog zegt, Frank.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Rutten eist de titel die Brands van hem eist. En die tante Tiny van Brands eist. Zonder titel (wellicht) geen CL en op zeker enorme financiele problemen voor psv.Peter schreef: Als Rutten geen kampioen wordt, dan vliegt hij eruit in ieder geval.
Het is make or break daar. En zeker voor flifmanf.
Ik denk dat het break wordt. Zonder Afellay en Reis komt de ploeg individuele klasse tekort. Wanneer Dzsudzsak aan de ketting ligt, trek je de angel uit het spel van psv.
Rutten is een man van veel talenten:
Hoe doet hij dat, juichen als club?
Maar serieus, lijkt me sterk dat Van Bommel terugkeert naar PSV. Daarvoor had hij Mino Raiola niet nodig gehad.
VZ'Als club zou ik heel hard staan te juichen, als Van Bommel terugkeert'
Mark van Bommel geeft maar geen duidelijkheid over zijn toekomst en zorgt daarmee voor een hoop speculaties. De middenvelder van Bayern München beschikt over een aflopend contract en zei deze week dat er interesse was vanuit Nederland, terwijl hij een terugkeer naar PSV niet wilde uitsluiten. Marcel Brands noemde de kans dat Van Bommel komt echter al heel klein.
Hoofdtrainer Fred Rutten is optimistischer en durft te dromen. “Als club zou ik heel hard staan te juichen, als Van Bommel terugkeert”, zei de coach in AD/Sportwereld. Rutten weet echter ook niet hoe groot die kans is: “Ook ik heb geen signalen dat Van Bommel deze kant op wil komen. Maar topvoetballers van dat kaliber zijn altijd welkom.''
De 33-jarige Van Bommel speelde tussen 1999 en 2005 al 169 competitiewedstrijden voor PSV, voordat hij vertrok naar Barcelona. Nadat hij met deze club de Champions League won, vertrok de Limburger naar Bayern. Daar is de middenvelder aanvoerder, maar Luiz Gustavo is al aangetrokken als vervanger voor Van Bommel.
Hoe doet hij dat, juichen als club?

Maar serieus, lijkt me sterk dat Van Bommel terugkeert naar PSV. Daarvoor had hij Mino Raiola niet nodig gehad.
Het stinkt aan alle kanten!
Had van Bommel dat niet heel emotioneel beloofd, of was dat van Nistelrode? Maar goed, misschien komt van Bommel nog terug als hij 45 is, dat kan natuurlijk.
Die belofte hebben ze allebei gedaan, RvN is daar aan het eind van zijn Manchester periode al op teruggekomen terwijl van Bommel die belofte nog steeds heeft aangehouden al vraag ik me af wat daar nu toch van terecht gaat komen nu hij overduidelijk naar iets anders op zoek is.
Ach zo gaat dat, waarschijnlijk menen ze het echt op het moment dat ze weggaan. zelfde verhaal met vd sar
Iemand die een van die jongens kent?
VIPSV struint Europese velden af en nodigt vier talenten uit voor stage
PSV heeft de internationale scouts aan het werk gezet en hoopt op korte termijn een nieuwe groeibriljant te kunnen presenteren. De Eindhovense club heeft vier jonge spelers van Europese clubs uitgenodigd voor een proefperiode en geeft de talenten de kans om een contract af te dwingen.
Eén van de stagiairs is de Paraguayaanse aanvaller Jorge Salinas. De achttienjarige voorhoedespeler speelt sinds 2009 in Slowakije voor AS Trencín, club van Tscheu La Ling, zo meldt Voetbal International maandag. Een andere kandidaat om bij PSV een contract te krijgen is Aurelian Chitu (19); de Roemeense linksbuiten is afkomstig van de voetbalschool van Gheorge Hagi.
Daarnaast zal Sal Jobarteh zich deze week in Eindhoven melden voor een stage bij de selectie van trainer Fred Rutten. De zeventienjarige Zweedse middenvelder speelt in eigen land bij AIK Solna. Tot slot krijgt ook de Kroatische middenvelder Miro Slavica (19), afkomstig van NK Medjimurje, de kans zich te bewijzen bij de koploper van de Eredivisie.
Het stinkt aan alle kanten!
Luc Nilis vertrekt als scout van PSV
en wordt bij Kasimpasa assisent van de
onlangs bij RBC Roosendaal vertrokken
coach Fuat Çapa.De Belg,die eerder met
Çapa samenwerkte bij Heusden-Zolder in
België,tekent voor vijf maanden bij de
hekkensluiter in de Turkse competitie.
Blij met de punten ...
Die Salinas heeft van de zomer stage gelopen bij Jong Ajax, was niet goed genoeg. Heb hem zelf overigens niet zien spelen.
Wanneer er niets tussen zit, wil Vitesse ze wel hebben.joey schreef:Iemand die een van die jongens kent?

PSV lijkt ook Nilis junior kwijt te raken
Nadat eerder clubicoon Luc Nilis bij PSV vertrok, lijkt nu ook zijn zoon Arne de Eindhovendse club achter zich te laten. De aanvaller heeft laten weten graag terug te keren naar België, waar hij inmiddels al een aantal proefperiodes heeft gehad, zo weet De Telegraaf.
Nilis kwam in 2008 naar PSV en werd gezien als een van de grootste talenten uit de opleiding. Inmiddels heeft de jonge Belg aan de clubleiding laten weten naar zijn vaderland te willen terugkeren. Tot nu speelde hij een officieel duel voor de Eindhovenaren.
Eerder vertrok vader Nilis al bij PSV. In Eindhoven had hij de functie van scout, maar is inmiddels naar Turkije vertrokken, waar hij de assistent wordt van Fuat Capa bij het Turkse Kasimpasa.
Kan die jongen wat? Of is het logisch dat hij niet doorbreekt?
Nadat eerder clubicoon Luc Nilis bij PSV vertrok, lijkt nu ook zijn zoon Arne de Eindhovendse club achter zich te laten. De aanvaller heeft laten weten graag terug te keren naar België, waar hij inmiddels al een aantal proefperiodes heeft gehad, zo weet De Telegraaf.
Nilis kwam in 2008 naar PSV en werd gezien als een van de grootste talenten uit de opleiding. Inmiddels heeft de jonge Belg aan de clubleiding laten weten naar zijn vaderland te willen terugkeren. Tot nu speelde hij een officieel duel voor de Eindhovenaren.
Eerder vertrok vader Nilis al bij PSV. In Eindhoven had hij de functie van scout, maar is inmiddels naar Turkije vertrokken, waar hij de assistent wordt van Fuat Capa bij het Turkse Kasimpasa.
Kan die jongen wat? Of is het logisch dat hij niet doorbreekt?