Eens kijken hoe de CL-wedstrijden verlopen. Mourinho heeft een goed track-record tegen Barcelona. Zou me niets verbazen wanneer RM via 2 keer gelijk spelen de finale zou halen.
Moderator: mods
Overdrijf toch niet zo. Ik erger me dood aan gasten als Piqué, Villa, Alves etc. etc. die continu bij de scheids staan te mekkeren. Hele vervelende ploeg op het pedante af. Verder had Pepe rood moeten hebben, maar was het een wonder dat zo'n Alves tot het einde mocht blijven staan. Continu overtredingen en hij kon het zelfs niet laten om bij di Maria even na te trappen. Kijk, het is de pot verwijt de ketel. Deze wedstrijden worden hard gespeeld, maar Barcelona kan daar op de een of andere manier niet zo goed mee leven. Ze geraken niet in hun spel en lopen vervolgens een wedstrijd de hele tijd te zeuren, te vallen, te vragen etc. Nee, ik heb er niets mee.Rishi schreef:
Dit Madrid is gewoon een schande.
Ja. En het lijkt wel alsof het een schande is dat RM in een wedstrijd tegen Barcelona de component strijd inzet.Peter schreef: Deze wedstrijden worden hard gespeeld, maar Barcelona kan daar op de een of andere manier niet zo goed mee leven.
wimpey schreef:Ja. En het lijkt wel alsof het een schande is dat RM in een wedstrijd tegen Barcelona de component strijd inzet.Peter schreef: Deze wedstrijden worden hard gespeeld, maar Barcelona kan daar op de een of andere manier niet zo goed mee leven.
RM was in de 1e helft van de bekerfinale de veel betere ploeg. Kreeg 3 of 4 dikke kansen. Dat een ploeg gecontroleerd op de aanval speelt, staat - voor mij dan - niet gelijk aan een afbraaksysteem.joey schreef: Maar ik mag het ook zonde vinden. Al die goede voetballers van Madrid in een afbraaksysteem...
Je overdrijft. Het constante reclameren van bijv. Valdes, Busquets en Alves werkt mij dan weer op de zenuwen. Ga me nou niet vertellen dat Barcelona de fair play cup verdient.Rishi schreef:Je moet strijd niet verwarren met ziekelijk gedrag.
Nee hoor, Madrid speelt sinds jaar en dag op resultaat en op de counter.Rishi schreef:Dat opgefokte, schoppen en slaan...
Inter oké. Maar Real Madrid... Dat was toch een magische club?
Tja, als ze jou steeds tegen je flikker aan trappen en de scheidsrechter doet alsof hij het niet ziet, of hij ziet het niet dan ga jij ook reclameren.Die Pepe had er b.v. twee rood moeten krijgen, en die Di Maria ook ..wimpey schreef:Je overdrijft. Het constante reclameren van bijv. Valdes, Busquets en Alves werkt mij dan weer op de zenuwen. Ga me nou niet vertellen dat Barcelona de fair play cup verdient.
Eerst een grote bek dat barcelona wel vier keer zou gaan winnen. En nu boeit het ineens niet meer?Rishi schreef:Dat vervelende komt toch echt door mannetjes als Pepe en Ronaldo. Als die scheids Pepe en Arbeloa rood geeft is er niks aan de hand.
@ Lucas: ben helemaal niet bitter. Die beker kan me gestolen worden. Leuk als die gewonnen wordt samen met de CL en de competitie maar verder geen waarde hoor. En zeker niet op de manier hoe Madrid speelt.
Pepe op het middenveld bij een club als Real Madrid... Word er treurig van.
Dat bedoel ik inderdaad niet. Een smerige overtreding is een smerige overtreding. Klaar. Het gaat mij meer om het sfeertje er omheen.999 schreef:Die irritaties hebben dus niks met die overtredingen te maken.Die waren gewoon smerig ...
Als de scheids die mongolen van Madrid (Arbeloa en die crimineel uit Portugal) rood gaf is er niks aan de hand. En reageer eens op wat ik zei dan....goodfella schreef:Eerst een grote bek dat barcelona wel vier keer zou gaan winnen. En nu boeit het ineens niet meer?Rishi schreef:Dat vervelende komt toch echt door mannetjes als Pepe en Ronaldo. Als die scheids Pepe en Arbeloa rood geeft is er niks aan de hand.
@ Lucas: ben helemaal niet bitter. Die beker kan me gestolen worden. Leuk als die gewonnen wordt samen met de CL en de competitie maar verder geen waarde hoor. En zeker niet op de manier hoe Madrid speelt.
Pepe op het middenveld bij een club als Real Madrid... Word er treurig van.
Die Villa verdient gewoon een rotschop.
Onzin.In 99,9% zijn het gewoon overtredingen.LucaS schreef:Die spelers van Barcelona buitelen er in elke wedstrijd vrolijk op los, er lopen daar wel een paar Toivonentjes